Σημερινό, 6/12, βίντεο με την εξέλιξη του έργου ανάπλασης της ανατολικής εισόδου της Κοζάνης, από τον κόμβο του super market LIDL προς την είσοδο της πόλης.Το έργο αφορά τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων του οδικού τμήματος Κοζάνης- Θεσσαλονίκης από τον κόμβο του super market Βασιλόπουλος έως τον κόμβο του LIDL περίπου 1,3 χλμ.. Λόγω της μετεγκατάστασης των υπηρεσιών της ΔΕΥΑ Κοζάνης το υπό μελέτη οδικό τμήμα είναι αρκετά επιβαρυμένο κυκλοφοριακά στις διαμπερείς κινήσεις του κι η αναγκαιότητα βελτίωσης της υφιστάμενης κατάστασης κρίθηκε επιβεβλημένη. Παράλληλα ας μην ξεχνάμε ότι εκεί κινούνται καθημερινά – περπατώντας στην άσφαλτο – και δεκάδες φοιτητές του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας καθώς τμήματα του Ιδρύματος βρίσκονται σε κτήριο πέριξ της εν λόγω περιοχής. Τα ανακατασκευαζόμενα πεζοδρόμια θα έχουν πλάτη της τάξεως των 2,25μ κι επί αυτών θα διαμορφωθούν διαβάσεις κατάλληλες για πρόσβαση ΑμεΑ καθώς κι οδηγός τυφλών. Επίσης η μελέτη περιλαμβάνει και τη δημιουργία νησίδας πλάτους όμοιας με την υφιστάμενη στη θέση που στεγάζεται η ΔΕΥΑΚ καθώς και μονοδρόμηση της οδού Καρυδίτσας από την συμβολή της με την οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή (πρώην Βερμίου) έως την Ανθοτόπου. Σε ό,τι αφορά την πρόσβαση στο κτίριο της ΔΕΥΑΚ από την πόλη της Κοζάνης αυτή θα γίνεται με αριστερή στροφή από την οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή προς την οδό Καρυδίτσας με σκοπό την κυκλοφοριακή αναβάθμιση και την ασφαλή κίνηση πεζών και οχημάτων από και προς το κτήριο. Λόγω της διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων προβλέπεται η κατασκευή νέων φρεατίων υδροσυλλογής στις θέσεις όπου υπάρχουν τα σημερινά φρεάτια.
Το γεγονός ότι για το LIDL έκαναν κόμβο βαλαν φανάρια και τώρα τους κάνουν πεζοδρόμιο δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός για τα υπόλοιπα ανάλογα καταστήματα ?
Το ότι πιστεύεις ότι το έργο έγινε για τα Lidl είναι πραγματικά αστειο. Και να μη ξεχνιόμαστε.. έργο Ιωαννιδη..
Μέχρι τα LIDL γίνεται τυχαία η ανάπλαση !!!!! Αυτό είναι το αστείο .
Μήπως τυχαία έγιναν και τα φανάρια εκεί ? Αλλά δεν έγιναν με την δική παρουσία και δεν χρειάζεται να απολογηθείς
Οι φίλοι μας οι Γερμανοί ? κύριε εκπρόσωπε του Ιωαννίδη
Η μεγαλύτερη βλακεία τεχνικού έργου. Μόνο ένας μηχανικός του διαμετρήματος Μαλούτα θα σκεφτόταν αυτήν την κατασκευή. Από 2 λωρίδες για τα αυτοκίνητα τις έκανε 1.5. Το τι ουρά θα μαζεύεται από τον Βασιλόπουλο μέχρι τον κόμβο του Κρόκου δεν την φαντάστηκε. Αντί να γκρεμίσει το έκτρωμα-νησίδα στο κέντρο και να μειώσει το πλάτος της, αυξάνει τα πεζοδρόμια εις βάρος του δρόμου.Δεν λέω Χρειάζεται η αύξηση του πλάτους των πεζοδρομίων. Ομως εις βαρος της νησιδας και οχι το δρομου. Έλεος με την τόση ασχετίλα.
Μετά το πανεπιστήμιο μέχρι το LIDL η διαπλάτηση του πεζοδρομίου γίνεται για να κυκλοφορούν τα σκυλιά;;;;