ΠΡΟΣ:
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, κ. Νικόλαο Γιατρoμανωλάκη
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ – ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ κ. Βασίλειο Μιχελάκη
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΟΖΑΝΗΣ, κ. Γεώργιο Κασαπίδη
ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, κ. Κατερίνα Δαδαμόγια
ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΟΖΑΝΗΣ, κ. Λάζαρο Μαλούτα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΚΟΖΑΝΗΣ
ΟΛΟΥΣ/ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΕΣ/ΔΗΜΟΤΙΣΣΕΣ
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τη θέση της Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης, που επιβεβαιώνουν όσα εδώ και δύο χρόνια ακούγονται και γράφονται, νιώθουμε υποχρεωμένοι να πάρουμε δημόσια θέση και να καταγγείλουμε θεσμικά τη διαδικασία επιλογής του Καλλιτεχνικού Διευθυντή από το Διοικητικό Συμβούλιο.
Σύμφωνα με την προκήρυξη, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής πρέπει να:
– «διαθέτει 5ετή επαγγελματική εμπειρία στην οργάνωση και διεύθυνση θεατρικών παραγωγών»,
– «αποτελεί πρόσωπο εγνωσμένου κύρους, προερχόμενο από το χώρο του θεάτρου, με αναγνωρισμένη προσφορά και επαγγελματική εργασία στο θέατρο».
Αντίθετα από τις επιταγές του νόμου, το Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. της Κοζάνης προέκρινε ως επικρατέστερο για τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή έναν συνταξιούχο άλλου κλάδου, συγκεκριμένα της Δ.Ε.Η., χωρίς πτυχίο ανώτερης ή ανώτατης σχολής, με καλλιτεχνική δράση κυρίως σε ερασιτεχνικές ομάδες τοπικού βεληνεκούς, έναντι πτυχιούχων, πανελλαδικής εμβέλειας, ενεργών και εγνωσμένου κύρους καλλιτεχνών του επαγγελματικού θεάτρου και κινηματογράφου.
Το αποτέλεσμα προκαλεί σύγχυση, τόσο σε εμάς που γνωρίζουμε τα θεατρικά τεκταινόμενα της πόλης μας, όσο και σε όσους, μη έχοντας σχέση με την πόλη, γνωρίζουν το θεατρικό γίγνεσθαι στην επικράτεια.
Γνωρίζαμε εδώ και καιρό τις απροκάλυπτες μεθοδεύσεις της πλειοψηφίας του Δ.Σ. για επιλογή όχι του αξιότερου από τους υποψήφιους, αλλά του ημέτερού τους, κ. Γιώτη Βασιλειάδη. Ήδη από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας δημοτικής αρχής, υπήρχε η πρόθεση για την στελέχωση του Δη.Πε.Θε. με τον νυν Πρόεδρο, κ. Νικόλαο Κέφαλο και τον επιλεχθέντα για τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή, κ. Γιώτη Βασιλειάδη. Την πρόθεση της δημοτικής αρχής μπορούν να επιβεβαιώσουν διάφοροι κύκλοι δημοτικών και κοινοτικών συμβούλων, καλλιτεχνών, δημοτών, αλλά και δημοσιογραφικών δημοσιευμάτων, που δεν διέψευσε ποτέ κανείς.
Τον Μάιο του 2020 και εν όψει της προκήρυξης της θέσης της Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, πέντε (5) επαγγελματίες καλλιτέχνες με καταγωγή από τον νομό, προσπαθήσαμε να προασπιστούμε το συμφέρον του δημόσιου θεάτρου της πόλης μας, στέλνοντας μια επιστολή, την οποία προσυπέγραφαν 81 καλλιτέχνες εγνωσμένου κύρους από όλη τη χώρα – με ερωτήματα ως προς τη διαφάνεια της διαδικασίας – στην οποία ποτέ δεν λάβαμε απάντηση. Φέτος και μετά από τα αποτελέσματα, που επιβεβαιώνουν δημόσια αυτά που συζητιούνται με ένταση εδώ και δύο χρόνια ιδιωτικά και αποτελούν καταπάτηση των αρχών της αξιοκρατίας, της δικαιοσύνης, της ισονομίας και των εργασιακών δικαιωμάτων, υψώνουμε τη φωνή μας και καταγγέλλουμε τα μέλη του Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης που στήριξαν τις παραπάνω μεθοδεύσεις, για:
– ανικανότητα διαχείρισης ενός δημόσιου φορέα και έλλειψη στοιχειώδους αξιολογικής ικανότητας, που αποβαίνει σε βάρος του οργανισμού και κατ’ επέκταση του δημοσίου συμφέροντος.
– πρόκληση ηθικής βλάβης, η οποία δύναται να οδηγήσει και σε οικονομική (εξ αιτίας της απομάκρυνσης κοινού και υποστηρικτών) σε βάρος ενός δημόσιου φορέα πολιτισμού, όπως είναι ένα Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο.
– διεξαγωγή δύο προσχηματικών διαγωνισμών, με προειλημμένες αποφάσεις, που προσέβαλε βάναυσα τους υποψήφιους, και ενδεχομένως απέτρεψε άλλους από το να θέσουν υποψηφιότητα, αν κρίνουμε από τον χαμηλό αριθμό υποψηφίων, έξι (6) τη δεύτερη φορά.
– απαξίωση και υπονόμευση των εργασιακών δικαιωμάτων των ενεργών καλλιτεχνών ανά την Ελλάδα, που βάσει του Συντάγματος, έχουν δικαίωμα σε αξιοκρατική αξιολόγηση για ανάληψη θέσεων ευθύνης σε όλη τη χώρα.
– κατάχρηση εξουσίας σε βάρος του συνόλου των φορολογούμενων Ελλήνων πολιτών, που απαιτούν από τους εκάστοτε διαχειριστές της εξουσίας αξιοκρατικές διαδικασίες κατά την αξιολόγηση των υποψηφίων για τις διάφορες θέσεις (διευθυντικές ή μη) στους δημόσιους φορείς, τους οποίους πληρώνουν με τους φόρους τους.
Ζητάμε την ακύρωση της διαδικασίας, την παραίτηση του Διοικητικού Συμβουλίου και την διενέργεια αξιοκρατικής διαδικασίας επιλογής Καλλιτεχνικού Διευθυντή στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. της πόλης μας. Εν έτει 2021 και ενώ ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου επιλέχθηκε με την γνωμοδότηση ειδικής καλλιτεχνικής επιτροπής, που συστάθηκε αποκλειστικά για τον σκοπό αυτό και κατέθεσε εμπεριστατωμένη αξιολογική έκθεση για την κρίση της, είναι αδιανόητο ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής ενός Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου να εκλέγεται με μυστική ψηφοφορία από τα μέλη του Δ.Σ. χωρίς καμία αιτιολόγηση της απόφασης, χωρίς μοριοδότηση, χωρίς να αξιολογηθούν τα βιογραφικά των υποψηφίων, τα προσόντα τους, οι διοικητικές τους ικανότητες και η επαγγελματική εργασιακή εμπειρία.
Καλούμε:
-
τον θεατρικό κόσμο της πόλης, που γνωρίζει πολύ καλά τις μεθοδεύσεις και τις αναξιοκρατικές προθέσεις, να μιλήσει ανοιχτά για τις απαράδεκτες αυτές διαδικασίες.
-
τα Συνδικαλιστικά Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Σωματεία Θεάτρου και Κινηματογράφου να ενεργήσουν για την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των θιγόμενων μελών τους.
-
τον Δήμαρχο, κ. Λάζαρο Μαλούτα και το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης, να πάρουν θέση για την προάσπιση του δημόσιου συμφέροντος στον Δήμο.
-
τον Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης (Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας), κ. Βασίλειο Μιχελάκη, να διενεργήσει πειθαρχικό έλεγχο στα πεπραγμένα του Δ.Σ. σχετικά με τα κριτήρια επιλογής και την προσμέτρηση των προσόντων των υποψηφίων.
-
τον Υφυπουργό Σύγχρονου Πολιτισμού, κ. Νικόλα Γιατρομανωλάκη, να ελέγξει ότι τηρήθηκε η νομοθεσία και το αδιάβλητο της διαδικασίας, πριν υπογραφεί η έγκρισή της.
-
τα Μ.Μ.Ε. να δημοσιοποιήσουν την επιστολή καταγγελίας και να διερευνήσουν το εν λόγω ζήτημα.
-
τους πολίτες της Κοζάνης να πάρουν θέση απέναντι στην υπονόμευση του δημόσιου συμφέροντος, που λαμβάνει χώρα στον τόπο μας.
Δεν θα παραιτηθούμε ποτέ από τον αγώνα για αξιοκρατία και δικαιοσύνη.
Οι Κοζανίτες καλλιτέχνες:
Αλεξανδρίδη Γεωργία, ηθοποιός, απόφοιτη Δραματικής Σχολής Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδη
Βαβλιάρας Δημήτρης, τραγουδοποιός, φωτογράφος
Βαρδάκα Μαρία, σκηνοθέτης – θεατρολόγος – δραματουργός, απόφοιτη Τμήματος Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, Α.Π.Θ.
Διάφας Στρατής, τραγουδοποιός
Κωνσταντινίδου Σουέλεν, ηθοποιός, απόφοιτη Ανώτερης Δραματικής Σχολής Ίασμος
Κότσι Κοσμάς, σκηνοθέτης, Ανώτερης Σχολής Σκηνοθεσίας Εθνικού Θεάτρου
Κωτούλας Κωνσταντίνος, πιανίστας – συνθέτης – παραγωγός, Masters of music composition Goldsmith University of London & Berklee college of music (Boston)
Μιχαήλ Γιώργος, τραγουδοποιός
Νέστορα Άρτεμις, θεατρολόγος, απόφοιτη Τμήματος Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, ΑΠΘ
Τεκνετσίδου Αντωνία, θεατρολόγος-ηθοποιός απόφοιτη Τμήματος Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών,Α.Π.Θ, και Ανώτερης Δραματικής Σχολής Ανδρέα Βουτσινά.
Τσοτουλίδης Φώτης, ηθοποιός, απόφοιτος Ανώτερης Δραματικής Σχολής Ανδρέα Βουτσινά
Φιλημέγκας Νίκος, ηθοποιός, απόφοιτος Ανώτερης Δραματικής Σχολής Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδη
Χατζημανώλης Μανώλης, καθηγητής μουσικής, πρώην Καλλιτεχνικός Διευθυντής Δημοτικού Ωδείου Σερβίων, συνθέτης, τραγουδιστής
Χλιαράς Στέλιος, ηθοποιός – σκηνοθέτης, απόφοιτος Ανώτερης Δραματικής Σχολής Εθνικού Θεάτρου
Πότε θα πάψουν η συνταξιούχοι να τρώνε της θέσεις των νέων ανέργων.
Το δ. Σ. Που ψήφισε είναι για γέλια.. Άτομα που δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο προσβάλουν όλους εμάς..
2,5 χρόνιας θητείας μιας δημοτικής αρχής συμπυκνώνεται σε όσα γίνονται στο ΔΗΠΕΘΕ
Μαζί σας, έπρεπε ήδη να είχε παραιτηθεί
Ντροπή για την πόλη, ντροπή για την τέχνη. Ο ένας βγαίνει σήμερα και λέει δεν με νοιάζει τι λένε εγώ νίκησα ( λες και έπαιξε στοίχημα ) και ο δήμαρχος ότι ο Βασιλειάδης είναι γνωστός στην Κοζάνη. Ενώ οι άλλοι που ήταν επαγγελματίες δεν του έκαναν και τους ήξερε όλη η Ελλάδα. Στο βιογραφικό που παρουσίασαν του Βασιλειάδη και λέει έκανε πολύ καλά ξεναγήσεις στη ΔΕΗ τι φάση;Είναι η ΔΕΗ θέατρο και έκανε τον ξεναγό ή τον ταξιθέτη;
Ναι αλλά λέει και το άλλο. Προσλήφθηκε στην ΔΕΗ σαν φύλακας, αλλά σύντομα λογο των προσόντων του πήγε στις δημόσιες σχέσεις οπου έκανε ξεναγήσεις σε επισκέπτες, μετα όμως εκτιμήσαν τα προσόντα του, και επέστρεψε μετα από καμιά 15 χρονια σαν προϊστάμενος στους φύλακες, οπου κιόλας βραβεύτηκε δεν μασ λεει βεβαια γιατι για τις υπηρεσίες που προσέφερε
Στις δημόσιες σχέσεις του λκδμ ΔΕΗ θητευσαν κι άλλοι “ειδικοί”, ο ηλεκτροτεχνιτης καμαριαδης , ο ηλεκτροσυγκόλλητης βαταλης ,με τομεάρχη τον ηλεκτρολογο ΤΕΙ Χρήστο Παπαδόπουλο και άλλοι ..
Γιατί αποσιωπήτε το γεγονός πως ο συγκεκριμένος είναι μέλος του ΣΕΗ και της Εταιρείας Ελλήνων σκηνοθετών, πως έχει παίξει και σκηνοθετηση στο ΔΗΠΕΘΕ ΒΕΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ πως έκανε ταινίες με το Αγγελόπουλο και το Βούλγαρη και τόσα άλλα για τον τόπο του.Αλλα είπαμε ΝΑ ΨΩΦΗΣΗ Η ΚΑΤΣΊΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ
Οι άλλοι υποψήφιοι (οι γείτονες) πέρα από επαγγελματική προϋπηρεσία διαθέτουν και τίτλους σπουδών.
Όταν λέτε εκανε ταινίες με τον Αγγελόπουλο τί εννοείτε. Τις κάνανε μαζί;
Έκανα και εγώ ταινίες με τον Αγγελόπουλο, τον Βούλγαρη, και πρόσφατα με τον Μπαντέρας. Στον Αγγελόπουλο έπαιζα ρόλο πωλητή λαϊκής, στον Βούλγαρη ήμουν “φαντάρος” . Αν προσέξετε στην ταινία με τον Μπαντέρας που θα βγει σύντομα, εκεί που περπατάει στην παραλία του “Μαϊάμι” ανάμεσα στο πλήθος τουριστών που φαίνεται στο φόντο είμαι και εγώ σε ρόλο “τουρίστα”. Έχω λοιπόν τα προσόντα Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ μιας και είμαι και συνταξιούχος της ΔΕΗ!
Τι ταινίες έκανε ακριβώς; Με Αγγελόπουλο;; Κομπάρσους έψαχναν και πήγε όπως πολλοί άλλοι. Θα κάνουμε διευθυντές και τους κομπάρσους; Τελικά όλα γίνονται στην Ελλάδα
Ειλικρινά, τι ζούμε; Έχουν καταλάβει τι κάνουν; Υπάρχει επαφή με την πραγματικότητα στο Δημαρχείο, ή ζουν στη βόρεια Κορέα;
απο τους υπογραφοντες δηλαδη δεν είναι κανείς συνταξιούχος της Δεη; απλά μια ερώτηση κάνω.
Μπράβο τους! πολύ σωστά τα λένε. Άνθρωποι με σπουδές, νέα παιδιά που θέλουν να δημιουργήσουν να παραγκωνίζονται για να μπει ο “δικος τους”.
καταντια της δημοτικης αρχης η επιλογη
Κριμα για τιν τοπο μας
Αλήθεια ποιοι είναι όλοι αυτοί που υπογράφουν? Πάντως βρήκαν μία χρυσή ευκαιρία να γίνουν γνωστοί με τις καταγγελίες παρά με τη δουλειά τους
Κάποιοι από αυτούς είναι πανελλήνια γνωστοί για την δουλειά τους και όχι στην Κοζάνη, άλλοι πάλι και στο εξωτερικό. Το ότι ο βασιλειάδης είναι μόνο στην Κοζάνη έπρεπε κάπως να σε προβληματίσει.
Πως να γίνουν γνωστοί ρε φίλε αυτοί που σπούδασαν, όταν,αν είχαν έστω και μια ελπίδα να δουλέψουν, τη θέση τη “”δίνουν”” σε ένα συνταξιούχο της ΔΕΗςςςςς;;;; Αχ βρε Κοζάνη, τί ψήφισες;;; Ο Λευτέρης μήπως φταίει;;;;έφταιγε;;;;
Α, και κάτι άλλο, τα ονόματα του Δ.Σ. που ψήφισαν, θα μπορούσαμε να μάθουμε;;;;
Ε ρε μια χαρά τους ξέρουμε, ημαρτον, δεν ξέρεις τον Κωτούλα, το Χατζημανώλη κλπ έλεος! Μην τα ισοπεδωνετε όλα
αυτή την ανόητη καραμέλα του ποιοι είναι όλοι αυτοί να την σταματήσετε. Να απαντάτε σε αυτά που καταγγέλουν. Αν ευσταθούν δεν μας νοιάζει ποιοι είναι όλοι αυτοί. Μας ενδιαφέρει η καταγγελία και όχι αυτός κάνει την καταγγελία. Όταν όμως δεν υπάρχει επιχείρημα σοβαρό να υποστηρίξει την θέση του κάποιος το ρίχνει στην ανοησία και στο ποιος είμαι εγώ και ποιος είναι αυτός. Έχει ή όχι τα προσόντα ο συγκεκριμένος; Έχει 5 χρόνια επαγγελματικής δραστηριότητας στο θέατρο; Είναι πανελλήνιας εμβέλειας που ζητάει η προκήρυξη; Δεν μιλάμε για θέση σε σουπερ μάρκετ της γειτονιάς, αλλά για δημόσιο διαγωνισμό, με προκήρυξη που η ανάληψη γίνεται βάσει συγκεκριμένων προσόντων.
Το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για επαγγελματίες με τίτλους σπουδών!
Είχαμε τους θεματοφύλακες του Συντάγματος τώρα αποκτήσαμε και θεματοφύλακες του πολιτισμού !!!
Τους προτιμώ από τους χομπίστες!
Έχει τα προσόντα ο κύριος ή όχι. Άσε τις εξυπνάδες. Είναι δημόσιος διαγωνισμός δεν είναι διαγωνισμός χαρταετού. Γράψτε ένας σοβαρά αν η απαραίτητη προυπόθεση για πανελλήνιας εμβέλειας και με 5ετη επαγγελματική πείρα καλύπτεται από τον ίδιο. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι η ΣΚΡ΄ΚΑ είναι το κέντρο του σύμπαντος. Τα θέατρα σε Αιανή, Κρόκο, Σπούρτα, Κερασιά δεν συνιστούν επαγγελματική δραστηριότητα ούτε καλύπτουν το πανελλήνιας εμβέλειας
Σοβαρά μιλάτε δεν ξέρετε τον κύριο Βασιλειάδη ούτε την προσφορά του στο θέατρο 40 χρόνια παίζει σκηνοθέτη οργανώνει και πολλούς από εσάς σας έβγαλε για πρώτη φορά στο σανίδι, και γράφετε όλες αυτές τις ανακρίβειες και υποτιμάτε τις δυνάμεις της περιφέρειας θέλετε μόνο βαρύγδουπους τίτλους
Ε ναι, εβγαλε στο σανίδι τους επαγγελματίες ο ερασιτέχνης. Αφου για να δώσουν οι σχολες τους τα πτυχία, τον βασιλειαδη ρωτησαν πρωτα
Ποιές είναι οι ανακρίβειες; Έχει κάποιο τίτλο σπουδών ο συγκεκριμένος;
Μόνο 14 άνθρωποι εκπροσωπούν τον πολιτισμό της περιοχής και υπερασπίζονται το δημόσιο συμφέρον ? Μάλλον εμπάθεια και εκδικητής μου διακρίνω στην επιστολή σας γιατί τα επιχειρήματά σας καταρρίπτονται από όσους ξέρουν το συγκεκριμένο άνθρωπο και το τι έχει κάνει για την περιοχή του
Το ότι κάποιοι από αυτούς ενώ έχουν τα τυπικά προσόντα για την θέση δεν έβαλαν υποψηφιότητα σου λέει κάτι; Και ε΄χουν τα τυπικά προσόντα που ο Βασιλειάδης δεν τα έχει. Τόσο απλά. Αν μπορείς να σκεφτείς μέχρι εκεί.
Από όσο έχω διαβάσει η επιλογή του Βασιλειάδη έγινε από μία ευρύτατη πλειοψηφία και δεν μπορεί να υποτιμάται τους συμμετέχοντες στο διοικητικό συμβούλιο του δηπεθε οι οποίοι είναι όλοι διακριτά πρόσωπα και βέβαια δεν ψηφίζουν ελαφριά τη καρδία
Αν μαζευτούμε 100 μιλημένοι να με βγάλουν πρόεδρο του γαλαξία θα βγω με ευρύτατη πλειοψηφία. Το ότι την προηγούμενη φορά που ήταν με μόρια βάση προσόντων δεν βγήκε σου λέει κάτι; Το ότι η προκύρηξη ζητάει 5ετή επαγγελματική ενασχόληση με το θέατρο και ο τύπος έχει επαγγελματική ενασχόληση μόνο στη ΔΕΗ σου λέει κάτι;
Φυσικά και δεν ψηφίζουν ελαφρα τη καρδια, ψηφίζουν βαρυ τω μέσω
Το θέμα είναι αν έπραξαν νόμιμα, αν ναι καλώς έπραξαν θα κριθούν μόνο πολιτικά σε ενάμιση χρόνο, αλλά εδώ θέτουν θέμα νομιμότητας
Καθόλου ελαφρά τη καρδιά και καθόλου μεροληπτικά….
Υπάρχουν δημοσιεύματα του 2019 που ονοματιζαν κεφαλο για πρόεδρο και Βασιλειάδη για καλλιτεχνικό και μαντέψτε….τι έκπληξη!!!
Με ποιά κριτήρια έγινε η επιλογή και γιατί δεν επιλέχθηκε κάποιος επαγγελματίας με τίτλους σπουδών;
Εσύ που γράφεις για το βιογραφικό του Βασιλειάδη μάλλον δεν το διάβασες Δεν διάβασες πόσα έργα σκηνοθέτησε πόσα θέατρα έστησε πόσες φορές έπαιξε δεν ξέρεις ότι είμαι μέλος της εταιρείας σκηνοθετών δεν ξέρεις ότι είναι καλλιτεχνικός διευθυντής εδώ και χρόνια και στο θεατροδρομιο και στο ονειροδραμα αλλά θέλεις να βγάλεις την κακιά σου
Ε αν είναι καλλιτεχνικός διευθυντής στο θεατροδρομιο να τον κάνουμε και στο Εθνικό. Ρε πάτε καθόλου καλά. Τι συγκρίνετε; Η προκήρυξη λέει επαγγελματίας του χώρου αναγνωρισμένος όχι συνταξιούχος της ΔΕΗ. Όταν λέει αναγνωρισμένος δεν εννοεί στα Ηπειρωτικα.
Κοζανίτες καλλιτέχνες αλήθεια αν μπορείτε να βάλετε τα δικά σας βιογραφικά για να δούμε την προσφορά σας στον πολιτισμό της περιοχής και να δούμε πόσο η υπογραφή που βάζετε αντιστοιχεί στην πραγματικότητα σε σχέση με την ιδιότητα που προβάλλεται?
Ενώ εσύ είσαι αρειανός καλλιτέχνης; ή σαν τους άλλους γραφικούς στην Πτολεμαΐδα που θέλουν τρένα και αεροπλάνα;
Τόσα χρόνια δεν είδα από κανέναν σας να κάνει καμία κριτική στην πορεία του δηπεθε όλα ήταν τόσο καλά που δεν χρειαζόταν καμία αλλαγή αισθάνεται ο κόσμος της περιοχής ότι το δηπεθε με τις προηγούμενες επιλογές είχε επιτελέσει ένα τεράστιο έργο και δεν το βλέπαμε και τώρα σας έπιασε ο πόνος όλους που ανέλαβε κάποιος από τον τόπο σας τόσο πολύ εκτιμάται τον τόπο και τους ανθρώπους του ??
μπορεί κάποιος να γράψει τα ονόματα αυτών που τον ψήφισαν
Τον Γιωτη τον γνωρίζει όλοι η πόλη για την προσφορά του στον πολιτισμό της πόλης μας εδώ και χρόνια, εσάς ποιος σας ξέρει
Είναι καταγγελία για κάλυψη θέσης που δεν έγινε σύμφωνα με τον νόμο. Όχι το ποιος είναι πιο γνωστός στη γειτονιά του! Που και αυτό να ήταν από τα ονόματα που βλέπω αν το πάμε πανελλήνια χάνει από τον πρώτο γύρο. Αν το πάμε Σκρ’κα εντάξει κερδίζει
Ερώτηση: πιος από σας διεκδίκησε τη θέση?
Αλλά είναι εύκολο να κουνάς το δάχτυλο και να πετάς λάσπη παρά να παράγεις έργο και πολιτισμό στον τόπο σου .
Είστε για κλάματα…….
Αυτο που δεν εκανε ο Γαπ στο β’ γυρο δηλ.την παραιτηση,μηπως πρεπει να τη σκεφτεις για την υστεροφημια σου,αφου δε διαθετεις,οπως λενε,κανενα πτυχιο,λεω εγω, ο ασχετος με τα θεατρικα,αλλα με μεταπτυχιακα αλλου,χωρις ομως ……εργασια;
Ποιο είναι το διοικητικό συμβούλιο του ΔΗΠΕΘΕ , μια απορία να καταλάβω ….
Απορίες.
Ο τωρινός, ο προηγούμενος αλλά και ο παραπροηγούμενος καλλιτεχνικός διευθυντής επιλέχτηκαν με ψηφοφορία ή όχι; Και αν ναι, φανερή ή μυστική; Είχαν όλα τα τυπικά προσόντα; Παράδειγμα, πενταετή προϋπηρεσία.
Επειδή, όλοι εδώ ζούμε, γνωριζόμαστε. Έβγαλαν τότε ανάλογη ανοικοινωση οι υπογράφοντες την επιστολή;
Αφήστε λοιπόν στην άκρη προσωπικούς εγωισμους, προσωπικές αντιπαλότητες, κομματικές ταυτότητες και κάθε τι άλλο που σας ωθεί να κάνετε τέτοιες ενέργειες. Αφήστε να αναπνεύσει το πολύπαθο ΔΗΠΕΘΕ.
Απορία, ξέρουν όλοι οι υπογράφοντες κατά που είναι το ΔΗΠΕΘΕ; Είδαν ποτέ παράστασή του;
Οι “14 Θεματοφυλακες”
Γράψτε ρε παιδιά ένα έργο να γελάσουμε και λίγο. Φτάνει η βαριά κουλτούρα.
Συγνώμη αλλά η διαμαρτυρία εκτός θέματος. Το ΔΣ έκρινε σύμφωνα με τα απαιτούμενα της προκήρυξης. Τα έχει ο Βασιλειάδης. Για τη διαμαρτυρία του Σαράντη για την βιντεοσκοπηση της συνέντευξης δεν έχει δίκιο.
Το ΔΣ απαρτίζεται από άτομα τα οποία είναι αξιόλογα.Αν ο Βασιλειάδης σύμφωνα με το βιογραφικό που διάβασα, έχει πάρει πόσα βραβεία θεάτρου, σκηνοθεσίας γιατί να μην την πάρει τη θέση.
Τέλος παρουσιάζεται το θέμα ως μέγα σκάνδαλο αλλά δεν είναι.
στο σωστο βήμα η καταγγελια γιατι δεν τηρηθηκαν οι προδιαγραφες της προκηρυξης. εκθετο ολο το Δ.Σ. θα καταπεσει σιγουρα μετα από προσφυγή
Επιτέλους μίλησαν κάποιοι και μπράβο τους!! Βγήκε ο Βασιλειάδης στην συνέντευξη και έλεγε “το..τετοιο” , “το πράγμα” και άλλα “τέτοια” να μιλήσουμε στη γλώσσα του, μιλώντας για το θέατρο! Άκου εκεί “το τέτοιο” και “βγήκα νικητής” . Επίσης, οι υπόλοιποι μην τρελαίνεστε, ο ίδιος είπε στο ίδιο βίντεο/συνέντευξη ότι υπήρξε “παρατυπία”! Οι υπόλοιποι φορέστε ξανά παρωπίδες.
Εσύ που δεν εισαι κανένας!( ανώνημος γαρ)πως μιλας;
Θα καταλάβαινα κάποιοι σχετικοί με το θέατρο να εκφράζουν άποψη. Τι σχέση έχουν οι τραγουδοποιοί; Η μήπως είναι θεματοφύλακες της τέχνης γενικώς;
Όλες αυτές οι ενέργειες τα τελευταία χρόνια μας κάνουν να φεύγουμε μακριά από το θέατρο, συγνώμη από τους επαγγελματίες, αλλά τις απαράδεκτες αποφάσεις του Δ.Σ. θα πρέπει κάποτε να ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΏΣΟΥΜΕ ΕΜΕΊΣ ΟΙ ΠΟΛΊΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΎΜΕΝΟΙ.
ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ ΜΑΣ
Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα…
Φανερη παρατυπια.ελεγχεται το δσ ο προεδρος της αλλα κ ο ιδιος ο δημος κοζανης.
Δεν ενδιαφέρει τι λέει ο καθένας και με ποια ιδιότητα αυτοπροσδιοριζεται
Εκείνο που ενδιαφέρει είναι Τηρήθηκε η όχι ο Νόμος και οι διαδικασίες που αυτός προβλέπει;
Εγκρίθηκαν η όχι οι προκηρύξεις ;
Γιατί κανείς από τους διαμαρτυρόμενους δεν τις προσέβαλε αν και είχε το συγκεκριμένο δικαίωμα η κανείς τους δεν συμμετείχε στο διαγωνισμό για να μπορεί να τις προσβάλλει;
Γιατί οι συμμετέχοντες (6)τον αριθμό δεν προσφεύγουν αρμοδιως κατά της συγκεκριμένης διαδικασιας-επιλογης αν και έχουν έννομο συμφέρον;
Η θα το πράξουν εφ όσον συμμετείχαν και γιατί δεν το λένε;
Εάν δεν συμμετείχαν γιατι προσπαθούν με θόρυβο να ακυρώσουν κάτι για το οποίο αδιαφόρησαν και να μην ξεχνούν ότι και οι κρίνοντες κρινονται
Θα μπορούσατε τουλάχιστον αφού δεν κάνετε που δεν κάνετε τίποτα να μην χαλάσετε και ότι καλό βρήκατε
H Ελένη Δημοπούλου όταν έφυγε από εδώ πήγε στο ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων και τώρα συνεχίζει μια σπουδαια καριέρα στη Θεσσαλονίκη. Ο Λευτέρης Γιοβανίδης είναι Διευθυντής στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ένα από τα μεγαλύτερα της χώρας με εντυπωσιακή πορεια.
Τι ακριβώς συγκρίνετε κάποιοι;
Και αυτός εδώ είναι ο κ. Σαράντος που ήταν υποψήφιος για τη θέση αλλά κρίθηκε ότι έτερος υποψήφιος είχε περισσότερα προσόντα:
Σαράντος, Θανάσης
Ηθοποιός, σκηνοθέτης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδας, υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν και σκηνοθεσία κινηματογράφου στην New York Film Academy και στο Watermill Center του Robert Wilson με υποτροφίες από το Ίδρυμα Fulbright, το Ίδρυμα Ωνάση και το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Νew York Film Academy.
Συμμετείχε, ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη, στο Watermill Center της Ν. Υόρκης με τον Robert Wilson (2000). Επίσης, συνεργάστηκε μαζί του ως ηθοποιός στην παράσταση «Προμηθέας» που παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το 2001.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, έπαιξε και σκηνοθέτησε παραστάσεις του ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου, ενώ υποδύθηκε αρκετούς ρόλους στην ελληνική τηλεόραση. Ιδρυτής της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Θεάτρου “ηθικόν ακμαιότατον”, διασκεύασε και σκηνοθέτησε τα έργα: «Καλιγούλας» του Αλμπέρ Καμύ, που παρουσιάστηκε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε συμπαραγωγή με το Κ.Θ.Β.Ε. το 1999-2000 (Θέατρο Καλαμαριάς και Θέατρο του Νέου Κόσμου), και «Ο Μικρός Πρίγκιπας» του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ (έπαιξε επίσης τον ρόλο του αφηγητή, Συνεργείο Τεχνών).
Στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004, ήταν υπεύθυνος για όλες τις πολιτιστικές εκδηλώσεις της υποδοχής των αθλητών στο Ολυμπιακό χωριό, καθώς και της οργάνωσης και εκτέλεσης παραγωγής όλων των πολιτιστικών εκδηλώσεων στην Ολυμπιακή πόλη του Ηρακλείου.
Το 2005-2006 συνεργάστηκε ως ηθοποιός και μεταφραστής του έργου «Ένας Αριθμός» της Κάρυλ Τσέρτσιλ, σε σκηνοθεσία Τάσου Μπαντή (συμπαραγωγή της «ηθικόν ακμαιότατον» με το Θέατρο Εμπρός). Το 2006-07 παρακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Νιpkow Program του Βερολίνου πάνω στη συγγραφή σεναρίου και συμμετείχε στο Talent Campus του 57ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.Το 2008, σκηνοθέτησε στο Εθνικό Θέατρο το έργο «Ο Άσχημος» του Μάριους φον Μάγιενμπουργκ.
Το 2009, σκηνοθέτησε το νέο έργο του Μάγιενμπουργκ «Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι» στο Από Μηχανής Θέατρο.Την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2010 ο Θανάσης Σαράντος συμμετέχει στην παράσταση «Το Γάλα» του Βασίλη Κατσικονούρη (στο ρόλο του Αντώνη) σε σκηνοθεσία της Άννας Βαγενά. (Θέατρο Μεταξουργείο και πανελληνία περιοδεία).Επίσης σκηνοθέτησε και ερμήνευσε με επιτυχία το ομώνυμο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη “Όνειρο στο Κύμα” για το Φεστιβάλ Αθηνών 2011 (Πειραιώς 260, Θέατρο Ακροπόλ, Κέντρο Τεχνών Βέροιας).Το 2009 σκηνοθετεί και παίζει για πρώτη φορά στο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Ο Αμερικάνος» στο Θέατρο Άλεκτον.
Τον Ιανουάριο του 2011 στο πλαίσιο των εκδηλώσεων μνήμης για τα 100χρονα του Παπαδιαμάντη ο «Αμερικάνος» θα φιλοξενηθεί με επιτυχία στη Σκιάθο, ενώ το διάστημα 2009-2018 ταξιδεύει σε πάνω από 25 πόλεις της Ελλάδας. Στην Αθήνα έχει παιχτεί στα θέατρα: Άλεκτον, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, θέατρο Ακροπόλ, Τριανόν, Από Μηχανής. Η παράσταση συνεχίζει την πορεία της μέχρι και σήμερα. Παρουσιάζεται εδώ και 12 συνεχή έτη με επιτυχία στην Αθήνα και στην περιφέρεια, έχοντας ξεπεράσει τις 500 παραστάσεις.
Τον Μάιο του 2014 στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Σύγχρονου Θεάτρου «Το Γαλλικό Θέατρο à la Grecque» που διοργανώθηκε από το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης ο Θ. Σαράντος σκηνοθετεί και παίζει στο έργο του Μισέλ Βιναβέρ «Αναζήτηση Εργασίας-Έργο σε 30 θραύσματα» (στον ρόλο του Φαζ). Τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου θα ταξιδέψει στο Κροκύλειο Δωρίδος, γενέτειρα του Στρατηγού Ιωάννη Μακρυγιάννη, όπου και θα παρουσιάσει τα «Στρατηγού Μακρυγιάννη Απομνημονεύματα», με αφορμή τα 150 χρόνια από το θάνατο του μεγάλου Έλληνα. Η παράσταση επαναλήφτηκε με επιτυχία στην Αθήνα (Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Θέατρο Αλκμήνη, Θέατρο Βαφείο, Από Μηχανής Θέατρο), στη Θεσσαλονίκη (ΚΘΒΕ και Θέατρο Αυλαία), στην Πάτρα (Δημοτικό Θέατρο, Λιθογραφείο), στη Λάρισα (Θεσσαλικό Θέατρο), καθώς και στη Σαντορίνη (Εργοστάσιο Τεχνών). Επίσης σκηνοθέτησε και ερμήνευσε τον Συριανό σύζυγο στο ομώνυμο διήγημα του Εμμανουήλ Ροΐδη «Ψυχολογία Συριανού συζύγου» (Low Budget Festival – Ίδρυμα “Μιχάλης Κακογιάννης” Νοέμβριος 2012).
Τον Μάιο και Ιούνιο του 2018 σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε στο έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ «Χειμωνιάτικο Παραμύθι» (Λεόντιος, Από Μηχανής Θέατρο, Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, ΚΘΒΕ, παραγωγή της εταιρείας θεάτρου «Ηθικόν Ακμαιότατον»).
Τον Μάιο και Ιούνιο του 2019 σκηνοθέτησε το έργο «Γέρμα» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα που παίχτηκε στο Θέατρο Θησείον –Ένα Θέατρο για τις Τέχνες και σε περιοδεία σε ελληνικές πόλεις τον Οκτώβριο του 2019 (Σέρρες, σε συνεργασία με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών, Θες/κη, Θέατρο Αμαλία και Πάτρα, σε συνεργασία με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας).
Ο Θανάσης Σαράντος έχει επίσης σκηνοθετήσει τρεις ταινίες μικρού μήκους, «Το Γάντι» 2001, «Εν Λευκώ» 2004, «Μαρία» 2009, οι οποίες έχουν κερδίσει βραβεία και συμμετοχές σε πάνω από 20 ελληνικά και διεθνή φεστιβάλ.
Το 2021 σκηνοθετεί το έργο «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα» του Ευγένιου Ο’Νηλ στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Επίσης θα συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο την περίοδο 2021 -22 για το έργο του Τ. Ουίλλιαμς «Λεωφορείον ο Πόθος» (μετάφραση- σκηνοθεσία).
Συνεργασίες με το ΚΘΒΕ
. Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα / Ο’ Νηλ Ευγένιος (Συγγραφέας) / Σαράντος Θανάσης (Σκηνοθεσία) – Μονή Λαζαριστών – Υπαίθριο Θέατρο (14/07/2021)
[Σκηνοθεσία, Δραματουργική επεξεργασία, Ηθοποιός]
. Χειμωνιάτικο Παραμύθι / Σαράντος Θανάσης (Σκηνοθεσία) – Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών (01/06/2018)
[Σκηνοθεσία]
. Ο Αμερικάνος / Παπαδιαμάντης Αλέξανδρος (Συγγραφέας) / Σαράντος Θανάσης (Σκηνοθεσία) – Μονή Λαζαριστών – Μικρό θέατρο (20/10/2016)
[Σκηνοθεσία, Φωτισμοί, Ηθοποιός]
. Στρατηγού Μακρυγιάννη Απομνημονεύματα / Σαράντος Θανάσης (Σκηνοθεσία) – Μονή Λαζαριστών – Μικρό θέατρο (14/10/2016)
[Σκηνοθεσία, Διασκευή, Φωτισμοί, Ηθοποιός]
. Καλιγούλας / Καμύ Αλμπέρ (Συγγραφέας) / Σαράντος Θανάσης (Σκηνοθεσία) – Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, Δημοτικό Θέατρο (17/12/1999)
[Δραματουργική επεξεργασία, Σκηνοθεσία]
. Καλλιτεχνικός συνεργάτης -βεβαιωμένα στοιχεία από το 2015 και μετά- (Έναρξη πρώτης συνεργασίας με το ΚΘΒΕ: 12/02/2021 – Λήξη: 11/10/2021)
Το μεγάλο λάθος του κυρίου Σαράντου ,είναι ότι δεν συνεργάστηκε με τις θεατρικες ομάδες του Κρόκου και της ανω_κατω Κόμης!!
Στην εποχή του ίντερνετ μπορείς να πατήσεις τα ονόματα τους και να δεις ότι κάποιοι από αυτούς έχουν πανελλήνια εμβέλεια και προσφορά. Επίσης όταν σε δημόσια θέση δεν τηρούνται οι νόμοι δεν έχει σημασία ποιος κάνει την καταγγελία αλλά αν έχει δίκιο. Αν ένα ιδιωτικό θέατρο τον επέλεγε θα ήταν θεμιτό. Στο δημόσιο υπάρχουν κανόνες και τηρείται η προκήρυξη.
απο τους 14 καλιτεχνες αν εξαιρεσω 2 με 3 οι υπολοιποι δεν ασχολουντε με την τεχνη ουτε καν ερασιτεχνικα ,αλλα στις ανυσηχιες και κακιες ειναι βλεπω πρωτοι
Τέχνη δεν είναι μόνο η ηθοποιϊα. Στο σανίδι παρουσιάζονται διάφορες μορφές τέχνης, ανάμεσα τους και η μουσική. Επίσης δε χρειάζεται να είσαι καλλιτέχνης για να μπορείς να κρίνεις μια διαδικασία επιλογής. Αν ήταν έτσι, τα μέλη του ΔΣ θεωρούνται ακατάλληλα.
Με έκπληξη διάβασα τα ονόματα όσων υπογράφουν την επιστολή !! Κάποιοι-ες από αυτούς προφανώς ξέχασαν ότι είχαν πρωταγωνιστικούς ρόλους σε παραστάσεις που σκηνοθέτησε ο Βασιλειάδης . Έλεος γατί τόσο χολή πια ?
Γιατί δεν τους νοιάζει όλους η πάρτη τους. Τους τιμά δυο φορές ότι η επιστολή αυτή θα τους κάνει persona non grata στο ΔΗΠΕΘΕ αν και όλοι οι καλλιτέχνες έχουν ανάγκη από δουλειες
Σε διακατέχει μια σύγχυση. Το ότι γνωρίζεις κάποιον και έχεις συνεργασθεί δε σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις τα στραβά μάτια. Εκτός αν στο χωριό σου έτσι το έχετε! Υπήρχαν υποψήφιοι με πολύ περισσότερα προσόντα που από ότι φαίνεται αδικήθηκαν στη διαδικασία επιλογής.
το Δηπεθε που ειχε φτασει να δινει 2500 ευρω μισθο επειδη ετσι…
το Δηπεθε τρωει χρηματα απο τον δημο, κλειστε το
αυτοί εδώ οι τραγουδοποιοί και λοιποί που καταγγέλουν για έλλειψη πτυχίου, δηλώνουν την ιδιότητά τους με πτυχίο ή έτσι σκέτα;
Πολύ ανωνυμία για ανθρώπους που εκφράζουν με τόσο πάθος την γνώμη τούς… Η τέχνη δεν εκφράζεται με ή από πτυχία, αν και απόφοιτος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Καλλιτέχνη σε κάνει το έργο σου και το κοινό.Η τέχνη δεν γνωρίζει ηλικία. Συγχαρητήρια Γιωτη Βασιλειάδη .Εύχομαι για ακόμη μια φορά να διδαξεις και ποιήσεις ήθος, μεγαλες επιτυχίες και πολλά χειροκρότηματα για μια ακόμα φορά.