Πτολεμαίδα: Παράπονο αναγνώστη στο kozan.gr

23 Δεκεμβρίου 2021
16:13

Αγαπητό kozan,
Πρόσφατα θέλησα να κάνω άυλη συνταγογράφηση για τον ηλικιωμένο πατέρα μου στον ΕΟΠΥΥ Πτολεμαΐδας, όπως συνήθως. Μετά από προσπάθεια δύο ημερών, καθώς το τηλέφωνο είτε μιλούσε, είτε δεν απαντούσε, κάποια στιγμή απάντησε μία κυρία και όταν ζήτησα ραντεβού, μου είπε ότι επειδή έχουν λήξει οι συμβάσεις, δεν μπορώ να γράψω φάρμακα, οπότε πρέπει να ξαναπάρω τηλέφωνο για να δοκιμάσω… Με το νέο έτος…. Αυτά. Εν καιρώ πανδημίας. Τι να σχολιάσω άραγε και τι να πω για αυτό το κράτος, που υποτίθεται έχει ως πρώτο μέλημα τη δημόσια υγεία. Το σχόλιο – παράπονό μου εννοείται δεν αφορά σε καμία περίπτωση στους εργαζόμενους στη συγκεκριμένη υπηρεσία, οι οποίοι πραγματικά κάνουν ό, τι μπορούν για να εξυπηρετήσουν. Και το λέω από προσωπική εμπειρία, καθώς η ηλεκτρονική συνταγογράφηση πραγματικά μου έλυσε τα χέρια , ειδικά κατά την περίοδο της πανδημίας, κατά την οποία οι ηλικιωμένοι γονείς μου δεν βγαίνουν από το σπίτι. Καλές και χρυσές οι πλατφόρμες, αλλά όπως φαίνεται δεν αρκούν.

Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε όλον τον κόσμο.

3 σχόλια

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι