Εγκρίθηκαν 38 εκατ. για την κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε65 (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός). Ξεπέρασε το 3% η πρόοδος

27 Δεκεμβρίου 2021
11:23

Στην έγκριση 38.047.494 ευρώ για την πληρωμή της 2ης καταβολής της «Χρηματοδοτικής Συμβολής Δημοσίου» της σύμβασης παραχώρησης για την κατασκευή και λειτουργία του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65) και ειδικότερα, του βόρειου τμήματός του (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός) προχώρησε το υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη 

Η δαπάνη αυτή προκύπτει από το πιστοποιητικό του ανεξάρτητου μηχανικού, με βάση το οποίο η ανακεφαλαιωτική πρόοδος μελετών και κατασκευών που επιτεύχθηκε μέχρι την 16η Δεκεμβρίου 2021 ανέρχεται σε ποσοστό 3.019%, και σαν αποτέλεσμα αυτού, επιτεύχθηκε το ορόσημο της 2ης καταβολής της χρηματοδοτικής συμβολής του δημοσίου (η 1η ανήλθε σε 65,5 εκατ. ευρώ).

Το βόρειο τμήμα του Ε-65 (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός)

Με την κατασκευή του βόρειου τμήματος, μήκους 70,5 χλμ., θα ολοκληρωθεί ο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους οδικούς άξονες, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ.

Το έργο έχει προϋπολογισμό 442 εκατ. ευρώ και η κατασκευή του προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε περίπου τρία χρόνια. Περιλαμβάνει τα εξής:

  • Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
  • 2 Σήραγγες (στο 137ο χλμ & στο 176ο χλμ.)
  • 20 Γέφυρες
  • 11 Άνω & 48 Κάτω Διαβάσεις
  • 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
  • 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και 3 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (Α/Κ Τρικάλων, Α/Κ Καλαμπάκας, Α/Κ Αγιοφύλλου – Καρπερού)
  • 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
  • 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων
  • 1 Κτήριο Τροχαίας

Με την ολοκλήρωσή του, το βόρειο τμήμα θα ενωθεί στον ανισόπεδο κόμβο Τρικάλων με το μεσαίο τμήμα του Ε65 (Ξυνιάδα – Τρίκαλα) που βρίσκεται σε λειτουργία από τον Δεκέμβριο του 2017, ενώ σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται το νότιο.

8 σχόλια

  • Το γεγονός καταδεικνύει πως έκλεισε οριστικά ο τροπος σύνδεσης της περιοχής με την πρωτεύουσα. Ότι εγκαταλείπεται ο οδικός άξονας Κοζάνης – Λάρισας. Οι προσπάθειες που απομένουν να γίνουν είναι για τη βελτίωση της διάβασης Σαρανταπόρου.

  • Η σύνδεση της πόλης με την πρωτεύουσα απαιτεί προσαρμογές στο εσωτερικό και περιαστικό οδικό της δίκτυο. Κύριε διευθυντή της ιστοσελίδας επειδή πανω σε αυτό το θέμα οι τοπικοί φορείς είναι παγερά αδιάφοροι και στην προσπαθεια σου να αναδεικνύεις προβληματα που πρεπει να λυθούν, είναι χρήσιμο και άκρως επιβεβλημένο να ξεκινήσεις εκστρατεία κατασκευής ενος σύγχρονου περιφερειακου δρόμου. Ένας καθημερινός επισκέπτης.

  • Πολύ Σωστά!!!! Χρειάζεται επειγόντως Περιφερειακός δρόμος στην Κοζάνη !!!
    Καί κάθετοι δρόμοι που να συνδέουν Πανεπιστήμιο, Λαϊκή αγορά, αεροδρόμιο, πλατείες,σιδηρόδρομο,νοσοκομείο,κ.λ.π.
    με την Εγνατία……..

    • Συμφωνω, απολυτα.Βλεπεις ομως πως ενα κεντρικο δρομο,εννοω τη Βενιζελου,και την εχουν χωρις πεζοδρομια,αλλα το σπουδαιοτερο χωρις φωτισμο.Σε ποια πολη της πατριδας μας συναντησατε κεντρικο δρομο χωρις πεζοδρομια και φωτισμο;μονο στην Κοζανη.Γιατι δεν ενωνουν την πολη με τα Πλατανια;ποιοα τελος παντων ειναι αυτα τα συμφεροντα που δεν επιτρεπουν εδω και χρονια τους διοικουντες να ανοιξουν αυτο το θεμα;Ενας ηταν και εφυγε:Γιαννης Παγουνης,μονο αυτος θα τολμουσε.

  • Για τον Ε65μονο παραγοντες των Γρεβενων εδειξαν ενδιαφερον,ετσι ωστε να κουμπωσει πιο κοντα στα Γρεβενα.Απο την Κοζανη ΟΥΔΕΙΣ.Το τονιζω κι οποιος θελει ας γραψει κατι γιαυτο το θεμα.Εδω πρωτα ρωτουν τα συμφεροντα και μετα ζητουν κατι.Τον Ε65 καποιοι κλαδοι δεν τον ηθελαν,οπως δεν ηθελαν και την Εγνατια,οπως δεν ηθελαν και το φυσικο αεριο,οπως δεν θελουν να ενωσουν απο το σιδηροδρομο και την οδο Ολυμπου την γειτονια στα Πλατανια.Πρεπει υποχρεωτικα να πας η απο την οδο Κροκου η απο την Καρυδιτα στοωσπιτι σου.Το γιατι τα εγραψα παραπανω.ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

  • Λέει ψέμματα το κοζαν … αφού η ζεμπελιαδου ήταν σίγουρη ότι αν γίνει η σηραγγα κλεισουρας δεν θα γίνει ο ε65

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι