Κατά τη συνάντηση του Yφυπουργού M. Παπαδόπουλου με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό, χθες στην Λάρισα, εκφράστηκε από κοινού η επιθυμία αναβάθμισης του οδικού δικτύου Λάρισα – Κοζάνη, με προσαρμογή των υφιστάμενων μελετών στις σύγχρονες προδιαγραφές.
Πηγή βίντεο Larissanet OnlineNewspaper
Καλά που υπάρχει και η περιφέρεια Θεσσαλίας και ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο θέμα γιατί η δικιά μας μόνο για γίδια και για πρόβατα είναι
Μακαρι να ταν και γ αυτα ! Ουτε γ αυτα ομως…καμια προνοια
Αμήν και πότε. Άντε να γίνει ο δρόμος. Επιτέλους αφού ενδιαφερετε η Θεσσαλία κάτι θα γίνει… εμείς με το τον Κασαπιδη… αργά τα ζα
…
Αντε ρε παιδιά αντε καιρος ήταν να γίνει κάτι. Οπότε περνάμε το σταυρό μας κάνουμε
Λόγια, λόγια, λόγια. Παραμονή Χριστουγέννων ο δρόμος κυρίως εντός των ορίων του νομού Κοζάνης σε επικίνδυνη κατάσταση, με αρκετές πέτρες εντός του οδοστρώματος. Καλά τα μεγαλόπνοα, ας μεριμνήσουν λίγο και για τα καθημερινά.
Αμήν καί πότε !!!
1-Μετα την Ελασσόνα η Ελλάδα συνεχίζεται!!!
2-Ο δρόμος πρέπει νά γίνει καί από Αιανή καί από Σέρβια!!!
3-Αν δεν γίνει νέα διπλή γέφυρα στη Νεράιδα,αν δεν καταργηθούν οι κατηφορικες στροφές στο Σαραντάπορο καί οι επικίνδυνες κατηφορικες στροφές πρίν τη Ελασσόνα δεν θα υπάρχει επιτυχία !!!
…..με Ευρωπαϊκά κονδύλια !!!
Μισόλογα δυστυχώς.
Τι ακριβώς εννοείτε λέγοντας “αναβάθμιση” του δρόμου; Η πρόταση για κατασκευή νέου, σύγχρονου αυτοκινητόδρομου υφίσταται ή εγκαταλείφθηκε;
Ε μήπως και μας ταρακουνήσει η Θεσσαλία και ασχοληθούμε με τον δρόμο. Έβγαλε και ο Κασσαπίδης ακατάλληλη την γέφυρα Σερβίων, οπότε μπορούν άνετα να προχωρήσουν τη διασύνδεση μέσω Ρυμνίου.
Αλήθεια, οι ειδικοί για τα φανάρια είπανε πως τελικά δεν χρειάζεται, πότε θα τα βγαλουν; Ως πότε θα έχουμε αυτήν την ταλαιπώρια και την καθυστέρηση;
50 χρόνια και συζητούν ακόμη για τον δρόμο…….. θυμίζει μετρό Θεσσαλονίκης, έχει γίνει ανέκδοτο!!!!!
Δεν βγαίνουν τα κουκιά φίλε….
Για να χρηματοδοτήσει η ΕΕ οδικό άξονα τα βάζει κάτω οικονομοτεχνικα για το αν αξίζει η επένδυση.
Οπότε ο δρόμος που συνδέει την Κοζάνη με την Θεσσαλία δεν πρόκειται ποτέ να γίνει Εγνατία…
Αν δεν βελτιωθεί θα μείνει ως έχει
Μην περιμενετε αυτοκινητοδρομο,γιατι δεν ειναι ενταγμενος πουθενα.Αυτο φαινεται και απο τα μισολογα για δηθεν αναβαθμιση.
Ο ΚΑΣΑΠΙΔΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΦΥΤΑ,ΛΕΒΑΝΤΑ,ΚΟΤΟΥΛΕΣ,ΚΗΠΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΑ ΓΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟ(ΣΩΣΤΑ ,ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΑΥΣΙΜΟ).ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ(ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΥΡΙΣΕΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕΡΒΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΗΚΟΥΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ).ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΛΕΤΗ,ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ?ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ:ΚΟΖΑΝΗ-ΛΑΡΙΣΑ ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΣΑΠΙΔΗ,ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟΣ.ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ.
Τι ψαχνετε, γωνία στο ευρώ? Οι άνθρωποι δεν έφτιαξαν 40 χρόνια τώρα τον δρόμο μέχρι το αεροδρόμιο, ποιό στενός δεν υπάρχει σε όλη τη χώρα, θέλετε να γίνει ο δρόμος για τη Λάρισα? Αυτοί μόνον για τις καρέκλες ενδιαφέρονται, τώρα που τα έκαναν και πλακάκια όλοι μαζί και δεν υπάρχει αντιπολιτευση? Τώρα ασχολούνται με τις αντιδημαρχιες, ξέρετε γιατί. Αλλά δεν φταίει κανένας, εμείς φταίμε που τους ψηφιζουμε και τους ξαναψηφιζουμε τους ίδιους και τους ίδιους. Άντε να δούμε ποτε θα βάλουμε μυαλό.
Ρε παιδιά τι αυτοκινητόδρομος και πράσινα άλογα. Ο αυτοκινητόδρομος έκλεισε, είναι απο τα Γρεβενά ο Ε65. Σε δυο χρόνια θα είναι έτοιμος. Για Λάρισα, θα ρίξουν λίγο άσφαλτο, θα βελτιώσουν κάνα δυο στροφές και πολύ είναι. Αφού δεν έγινε μέχρι τώρα, παει τελείωσε και έτσι πρέπει, αλλιώς θα είναι τζάμπα λεφτά.
Σωστός !!!! Τέσσερις ώρες Κοζάνη – Αθήνα με απόλυτη ασφάλεια μέσο του Ε65 .
Να ξαναπέσει στο τραπέζι εύχομαι το θέμα για τον δρόμο προς αεροδρομιο κοζανης γιατί υπάρχει μεγάλη ανάγκη ειδικά στην στροφή εκείνη