Το kozan.gr κατέγραψε, χθες Κυριακή, την κατάσταση του οδοστρώματος σε κάποιους κεντρικούς δρόμους της Κοζάνης (Α. Παπανδρέου, Ι. Τράντα, Δημοκρατίας), έτσι ώστε να δείξει ότι όσο υπάρχουν τα “μπαλώματα” μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε, για πολλά χρόνια, τις ασφαλτοστρώσεις. Αφού με το σκεπτικό κάποιων τα αυτοκίνητα μπορούν και “τσουλούν” χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα αλλά και με τη δικαιολογία ότι κάπου αλλού, σε άλλους δήμους, υπάρχουν και πολύ χειρότερα, η κατάσταση μπορεί να συνεχίσει να είναι ως έχει. Αυτά βέβαια στους κεντρικούς δρόμους της όλης, που τα “μπαλώματα” διαδέχονται το ένα το άλλο, γιατί αν δείχναμε άλλους δρόμους θα διαπιστώνατε ότι εκεί οι λακκούβες έχουν την τιμητική τους. Η ανάρτηση για προβληματισμό και διάλογο. Σε κάθε περίπτωση, ας ελπίσουμε πως υπάρχει κάτι στον προγραμματισμό μέσα στο επόμενα χρόνια που θα βελτιώσει την κατάσταση.
Αν ήταν στον προγραμματισμό της προηγούμενης δημοτικής αρχής τότε ναι θα γίνει. Γιατί η τωρινή εκτελεί ακόμα τα προηγούμενα έργα. Σε κάθε περίπτωση μην περιμένετε να ενταχθεί κάτι από αυτούς. Αυτοί κοιτάνε μεγάλα έργα φωτοβολταϊκά, νοσοκομεία, αεροδρόμια.
Σε μια πολιτισμένη χώρα όταν γίνεται ένας δρόμος θα ανάγκαζαν τους ιδιοκτήτες των χωραφιών που περνάει ο δρόμος χτίσουν δεν χτίσουν σπίτια να κάνουν τις εγκαταστάσεις για ρεύμα υπόνομο κτλπ έτσι ώστε να μην σκάβουν μετά και δημιουργείται αυτό το πράγμα επίσης σε μια πολιτισμένη χώρα θα υπήρχε ένας υπευθυνος να ελέγχει όταν σκάβει μια ιδιωτική εταιρεία να παραδίδει ξανά το δρόμο στην κατάσταση που τον βρήκε αλλά προφανώς αυτήν η χώρα δεν είναι η Ελλάδα!
ΥΓ Ζήτω τα τέλη που πληρώνουμε σε κάθε λογαριασμό!
Να ρωτήσουμε τον υπεύθυνο αντιδήμαρχο να δούμε το θα μας πει .
Ολα καλα ! Αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα !!!
Ειλικρινά, υπάρχει δημότης που περιμένει να δει προκοπή από την παρούσα δημοτική συγκυβέρνηση;
Ναι αυτοί που την ψήφισαν..
Το οδικό δίκτυο της πόλης το έχει καταστρέψει η ΔΕΥΑΚ, με τις βλάβες που παρατηρούνται στην Τ/Θ στην ύδρευση και την αποχέτευση. Ο νόμος ορίζει ρητά ότι όποιος πραγματοποιεί εργασίες στο οδόστρωμα υποχρεούται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος να αποκαταστήσει το οδόστρωμα στην πρωτέρα κατάσταση. Αντί για αυτό βλέπουμε τις πρόχειρες αποκαταστάσεις, γιατί η ΔΕΥΑΚ λέει ότι εάν κάνουμε σωστές αποκαταστάσεις το κόστος θα μεταφερθεί στους καταναλωτές. Και αυτή την λογική την αποδέχεται ο Δήμος σιωπηρά.
Με Αντιδημαρχο Σημανδράκο δεν βλεπεις δρόμους,ειναι λίγος οπως ηταν και στα Γρεβενά.πολυ λίγοςς…
Περνάω καθημερινά πολλές φορές από την Παπανδρέου εδώ και 12 χρόνια και έχω να πω ότι έχει καταντήσει αηδία αυτός ο δρόμος. Μπαλώματα εδώ μπαλώματα πιο πέρα… Και για τα επόμενα 10 χρόνια δεν βλέπω να αλλάζει κάτι!
Η ΔΕΥΑΚ και η κάθε Δημοτική Επιχείρηση είναι μια μικρογραφία της ΔΕΗ, είναι ελλειματικες λόγω του κόστους από το προσωπικό. Φυσικά και δεν εννοώ να διώξουμε τους υπαλλήλους ειδικά τώρα με 15-20 χρόνια προϋπηρεσία, αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι κάναμε προσλήψεις συνέχεια ημέτερους φίλους ανήψια κλπ λυμά με αποτέλεσμα να αναγκάζεται ο δήμος να αποδέχεται τέτοιες πρακτικές που καταλήγουν στους πολίτες που χρησιμοποιούν τους δρόμους και τις υπηρεσίες όπως ύδρευση τηλεθέρμανση και αποχέτευση. Η Τριανδρία της συμφοράς σκέφτεται να κάνει κάτι για τις μελλοντικές βλάβες του γερασμένου δικτύου της ΔΕΥΑΚ; Έτσι βρε παιδί μου να πούμε ότι κάτι κάνανε για τον πολίτη.
Είναι απαράδεκτο να ζητούνται ασφαλτοστρώσεις όταν όχι μόνο τα μπαλωματα ψευτολυνουν το προβλημαa,αλλά αποδεικνύουν περίτρανα ότι εκτελείται και έργο από την δημοτική αρχη
Τώρα το αν εμείς πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας,αλλά επιβαρύνομεθα με τις δαπάνες επισκευής των αυτοκινήτων μας αυτό δεν ενδιαφερει τους κρατουντεε
Εάν για τα αυτοκίνητα είναι ενοχλητικά και επιφέρουν φθορές (εκτός από τα νεύρα των επιβατών) σε αναρτήσεις, πλαίσιο, λάστιχα κλπ, για τα δίκυκλα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.
Μπορεί να πέσεις ακόμη με 20χλμ/ωρα χωρίς στην κυριολεξία να ξέρεις από που σου ήρθε, και χωρίς να είσαι καν προετοιμασμένος
Καλησπερα. Ζω στην Κοζανη πολλα χρονια και η κατασταση με τους δρομους ειναι επιεικως απαραδεκτη. Καμια δημοτικη αρχη (ανεξαρτητως χρωματος) ή αρμοδιος φορεας δεν εκανε κατι ουσιαστικο για την επιλυση του θεματος ολα αυτα τα χρονια. Γινοντουσαν κατα καιρους καποιες ασφαλτοστρωσεις, αλλα λογω εργων μετα απο λιγο παλι τα ιδια. Να ηταν και τα μπαλωματα σωστα; Κακην κακως στρωνονται. Ειναι στιγμες που αισθανομαι τετοια δυσφορια απο το ταρακουνημα του αυτοκινητου (αφηστε τις φθορες), που σκεφτομαι μηπως ειναι καλυτερα να πηγαινω με τα ποδια ή να παρω κανα τρακτερ; Φοβαμαι οτι ολοι οι υπευθυνοι ειναι απλως καρεκλοκενταυροι. Ετυχε να ταξιδεψω 2 φορες τα τελευταια χρονια Γερμανια και πραγματικα ζηλεψα τους δρομους που εχουν. Ακομη και στα χωραφια τους οι δρομοι τους ειναι καλυτεροι απο τους δικους μας εντος πολης. Τοσο τριτοκοσμικοι γιναμε. Ντροπη και μονο ντροπη για την κατασταση μας. Και να ηταν μονο αυτο το προβλημα της περιοχης μας; Κριμα!!!
Πως…..ο Κουκουλόπουλος, τα “καλά” τα χρόνια, ασφαλτόστρωνε την Κοζάνη 2 φορές το χρόνο….!!