ΠΡΟΣ:
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, κ. Νικόλαο Γιατρoμανωλάκη
ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, κ. Μάκη Βορίδη
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ – ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ κ. Βασίλειο Μιχελάκη
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΟΖΑΝΗΣ, κ. Γεώργιο Κασαπίδη
ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, κ. Κατερίνα Δαδαμόγια
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΟΛΟΥΣ/ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΕΣ/ΔΗΜΟΤΙΣΣΕΣ
Διαβάσαμε με αίσθημα ντροπής και αγανάκτησης την απάντηση του Δ.Σ. του Δη.Πε.Θε. Κοζάνης, προς την υπ΄ αρ. πρ. 169309/22/12/2021 επιστολή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας, ως μια προσπάθεια αιτιολόγησης της αναιτιολόγητης, παράνομης και καταχρηστικής απόφασης του Δ.Σ. να τοποθετήσει στη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή έναν συνταξιούχο άλλου κλάδου, ερασιτέχνη ηθοποιό και σκηνοθέτη, έναντι ενεργών επαγγελματιών καλλιτεχνών με πτυχία από αναγνωρισμένες σχολές και δράση τόσο στη χώρα μας όσο και εκτός.
Για την προάσπιση λοιπόν της αλήθειας, της δικαιοσύνης, της αξιοκρατίας και των εργασιακών δικαιωμάτων των καλλιτεχνικών μας κλάδων, και επειδή το Δ.Σ. του Δη.Πε.Θε. Κοζάνης υιοθετεί άκριτα τους ισχυρισμούς περί επαγγελματικής εμπειρίας του υποψήφιου Παναγιώτη Βασιλειάδη, μετά από έρευνα που κάναμε σας ενημερώνουμε για τα εξής:
1) Ο επιλεχθείς για τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή, δεν έχει καμιά συμμετοχή στο επαγγελματικό θέατρο τα τελευταία 10 χρόνια. ΚΑΜΙΑ.
2) Στο βιογραφικό του αναφέρει 18 επαγγελματικές δουλειές ως ηθοποιός ή σκηνοθέτης, ωστόσο στην πραγματικότητα οι 10 από αυτές αποτελούν συμμετοχή του ως ερασιτέχνη ηθοποιού/σκηνοθέτη και όχι ως επαγγελματία.
Συγκεκριμένα, σε μια προσπάθεια διαστρέβλωσης της αλήθειας και εξαπάτησης του Δ.Σ. του Δη.Πε.Θε. Κοζάνης και της κοινής γνώμης, αναφέρει ως επαγγελματικές σκηνοθεσίες στο Δη.Πε.Θε. Κοζάνης τα εξής έργα: Ο Φιάκας, Αναστάσεως Ημέρα, 1922 Χρονικό Για Τις Χαμένες Πατρίδες, Ο Κλήδονας, Σώστε Τη Σκ΄ρκα. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σε ΚΑΜΙΑ από αυτές τις παραστάσεις δεν συμμετείχαν επαγγελματίες ηθοποιοί, άρα πρόκειται για ερασιτεχνικές παραστάσεις με ερασιτεχνικούς θιάσους, ενώ η παράσταση Ο Φιάκας δεν ήταν καν παραγωγή του Δη.Πε.Θε. Κοζάνης, αλλά της ερασιτεχνικής ομάδας “Θεατροδρόμιο”. Διπλό το ψέμα δηλαδή.
Επιπρόσθετα, ψευδής είναι και ο ισχυρισμός ότι στις παραστάσεις Βαβυλωνία και Η Αντοχή Της Μνήμης του Δη.Πε.Θε. Κοζάνης συμμετείχε ο ίδιος ως επαγγελματίας ηθοποιός, αφού συμμετείχε ως ερασιτέχνης ηθοποιός, όπως και ΟΛΟΣ ο υπόλοιπος θίασος που αποτελείτο από ερασιτέχνες.
Τέλος, από τις 3 ταινίες που φέρεται να διεκδικεί δάφνες επαγγελματικής συμμετοχής, στο μεν Λιβάδι Που Δακρύζει δεν αναφέρεται καν στους τίτλους τέλους ως ηθοποιός, άρα έχει συμμετάσχει ως κομπάρσος, όπως και δεκάδες άλλοι ερασιτέχνες ή μη σχετιζόμενοι με το χώρο, ενώ στην Ψυχή Βαθειά, συμμετέχει σε μια σκηνή διάρκειας 2 λεπτών, μαζί με άλλους ερασιτέχνες ηθοποιούς της πόλης.
Στο βιογραφικό του κατά συνέπεια υπάρχουν μόνον 8 συμμετοχές σε επαγγελματικούς θιάσους αποκλειστικά και μόνο στα Δη.Πε.Θε. Βέροιας και Κοζάνης, και μία συμμετοχή σε παράσταση ιδιωματικού – ποντιακού θεάτρου στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, όλες, επαναλαμβάνουμε, προ δεκαετίας.
Συγκεκριμένα: Ο Φιάκας (1998), Πουγαλεμένα Ψύα (2000), Εξκάλιμπερ (2002), Αχαρνείς (2002), Το Κουκλόσπιτο (2008), Νικόλαος Κασομούλης (2010), Ο Αστερίξ Και Το Χρέος (2012), και ΜΙΑ μόνο σκηνοθεσία το Οι Περιπέτειες Του Βαρώνου Μυνχάουζεν (2009).
Είναι αυταπόδεικτο ότι οι οχτώ αυτές δουλειές (κάποιες από τις οποίες παίχτηκαν για ελάχιστο χρονικό διάστημα, όπως π.χ. ο Νικόλαος Κασομούλης που παίχτηκε για μία μόνο μέρα), δεν καθιστούν τον Παναγιώτη Βασιλειάδη “πρόσωπο εγνωσμένου κύρους προερχόμενο από το χώρο του θεάτρου, με αναγνωρισμένη προσφορά και επαγγελματική εργασία στο θέατρο”, όπως ορίζει η νομοθεσία και η προκήρυξη, καθώς απέχει παρασάγγας από πρόσωπο εγνωσμένου κύρους στα θεατρικά πεπραγμένα και δεν έχει προσφέρει τίποτα στο επαγγελματικό θέατρο.
Το ίδιο το κράτος για να δώσει το εποχιακό επίδομα σε έναν επαγγελματία καλλιτέχνη απαιτεί κατά τη στιγμή της αίτησης να μην ασκεί άλλο επάγγελμα. Είναι αδιανόητο το ίδιο κράτος να αποδεχτεί την πρόταση του Δ.Σ. του Δη.Πε.Θε. Κοζάνης, όταν ο προτεινόμενος Καλλιτεχνικός Διευθυντής απέχει τα τελευταία 10 χρόνια παντελώς από το χώρο του επαγγελματικού θεάτρου, ασκούσε άλλα επαγγέλματα όπως ευθαρσώς δηλώνει στο βιογραφικό του, ενώ η ελαχιστότατη συμμετοχή του στις 8 αυτές παραστάσεις προ δεκαετίας δεν έγινε επειδή ασκούσε το επάγγελμα του ηθοποιού/σκηνοθέτη βιοποριστικά, αλλά επειδή ως ερασιτέχνης ηθοποιός συμμετείχε ευκαιριακά, συγκυριακά και ως χομπίστας σε αυτές.
Ωστόσο το πιο ασφαλές από όλα είναι να καταθέσει ο προκριθείς για τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή το σύνολο των ενσήμων του στο επαγγελματικό θέατρο, για να αποδείξει τόσο την “επαγγελματική του εμπειρία και την αναγνωρισμένη προσφορά στο επαγγελματικό θέατρο”, όπως ορίζει ο Κανονισμός Εσωτερικών Υπηρεσιών (Κ.Ε.Υ) του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης, όσο και την “5ετή επαγγελματική του εμπειρία στην οργάνωση και διεύθυνση θεατρικών παραγωγών” όπως ορίζει η Προγραμματική Σύμβαση Πολιτισμικής Ανάπτυξης 2021 μεταξύ του ΥΠ.ΠΟ.Α., της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, του Δήμου Κοζάνης και της ΔΗ.Κ.Ε. ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης, ώστε η διαδικασία να είναι σύννομη.
Να τονίσουμε επιπρόσθετα ότι στην απάντηση του Δ.Σ. του Δη.Πε.Θε. Κοζάνης προς την αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας, η οποία κοινοποιήθηκε στα ΜΜΕ, δεν αναφέρεται αν έχουν καταθέσει τον φάκελο της υπόθεσης όπως τους ζητήθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, με το σύνολο δηλαδή των υποψηφιοτήτων, τα βιογραφικά τους, τον καλλιτεχνικό προγραμματισμό τους, τις συνεντεύξεις τους, τα κριτήρια αξιολόγησης του Δ.Σ. και την αιτιολόγηση της επιλογής του συγκεκριμένου υποψηφίου έναντι των υπόλοιπων. Η συνολική εξέταση του φακέλου θα αποδείξει περίτρανα τις αιτιάσεις μας προς το Δ.Σ., τις οποίες με σοφιστικά επιχειρήματα και ψευδή στοιχεία προσπάθησαν να διασκευάσουν στην απαντητική επιστολή τους. Όσο για τη χάραξη της πολιτιστικής πολιτικής του οργανισμού που αναφέρει η απαντητική επιστολή του Δ.Σ., δεν είναι αρμοδιότητα ενός Δ.Σ., δεν οργανώνεται κατά το δοκούν, παρά υποβάλλεται σε μεγάλο βαθμό από το καταστατικό ίδρυσης και την προγραμματική σύμβαση του Δη.Πε.Θε., και υπόκειται σε συγκεκριμένες επιταγές που αφορούν στο σύνολο των Περιφερειακών Θεάτρων της χώρας.
Μετά την εξέταση του φακέλου, που επαληθεύει τα αυταπόδεικτα για τα οποία αγωνιζόμαστε καιρό τώρα, αιτούμαστε για άλλη μια φορά να πράξετε τα αυτονόητα: να μην γίνει αποδεκτή η πρόταση του Δ.Σ. του Δη.Πε.Θε. Κοζάνης, να επαναπροκηρυχθεί η θέση, και φυσικά να ζητήσετε την παραίτηση του Δ.Σ. για το φιάσκο, το διασυρμό του θεσμού του Δη.Πε.Θε. σε ολόκληρη τη χώρα και την προσβολή των επαγγελματιών καλλιτεχνών των συναφών κλάδων.
Οι εκ Κοζάνης καλλιτέχνες:
Αλεξανδρίδη Γεωργία, ηθοποιός, απόφοιτη Δραματικής Σχολής Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδη
Βαβλιάρας Δημήτρης, τραγουδοποιός, φωτογράφος
Βαρδάκα Μαρία, σκηνοθέτης – θεατρολόγος – δραματουργός, απόφοιτη Τμήματος Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, Α.Π.Θ.
Γεωργιάδου Ελεάνα, θεατρολόγος- ηθοποιός, απόφοιτη Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Φιλοσοφικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α., και Ανώτερης Δραματικής Σχολής Εμπρός
Διάφας Στρατής, τραγουδοποιός
Κωνσταντινίδου Σουέλεν, ηθοποιός, απόφοιτη Ανώτερης Δραματικής Σχολής Ίασμος
Κότσι Κοσμάς, σκηνοθέτης, απόφοιτος Ανώτερης Σχολής Σκηνοθεσίας Εθνικού Θεάτρου
Κωτούλας Κωνσταντίνος, πιανίστας – συνθέτης – παραγωγός, Masters of music composition Goldsmith University of London & Berklee college of music (Boston)
Μιχαήλ Γιώργος, τραγουδοποιός
Νέστορα Άρτεμις, θεατρολόγος, απόφοιτη Τμήματος Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών Ναυπλίου
Τεκνετσίδου Αντωνία, θεατρολόγος-ηθοποιός απόφοιτη Τμήματος Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών Ναυπλίου, και Ανώτερης Δραματικής Σχολής Ανδρέα Βουτσινά
Τσοτουλίδης Φώτης, ηθοποιός, απόφοιτος Ανώτερης Δραματικής Σχολής Ανδρέα Βουτσινά
Φιλημέγκας Νίκος, ηθοποιός, απόφοιτος Ανώτερης Δραματικής Σχολής Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδη
Χατζημανώλης Μανώλης, καθηγητής μουσικής, πρώην Καλλιτεχνικός Διευθυντής Δημοτικού Ωδείου Σερβίων, συνθέτης, τραγουδιστής
Χλιαράς Στέλιος, ηθοποιός – σκηνοθέτης, απόφοιτος Ανώτερης Δραματικής Σχολής Εθνικού Θεάτρου
Τόση εμμονή πια !! Καλά είπε κάποιος δεν ξαναπήγα θέατρο όταν γνώρισα τους συντελεστές !
Γιατί δεν καταφεύγετε στη δικαιοσύνη και μας φορτώνεται κάθε μέρα και με ένα κείμενο επαναλαμβάνοντας τα ίδια πράγματα ?
Εάν σου ειναι βάρος να μην το διαβάσεις, υπάρχουν πολίτες που τους ενδιαφερει να μαθαίνουν πως λειτουργεί το “Σύστημα”
Μας κουρασατε !!!!!
Γιατί στην Πλάτη σου τους κουβαλάς
Μάλλον λόγω covit δεν έχετε δουλειά και γράφετε συνεχώς …..
Και εσένα τι σε ενοχλεί;
Θέλετε να χτυπήσετε το μαλούτα και χτυπάτε το σαμάρι μάλλον .
Εχει και σαμάρι ο δήμαρχος;
?????
Ο πρόεδρος της βιβλιοθήκης ασκεί και αλλο επάγγελμα ,το ίδιο και ο πρόεδρος του ΟΑΠΝ ,ο διοικητής του νοσοκομείου επίσης όπως και τόσοι άλλοι γιατί δεν ξεσηκώθηκαν οι γιατροί ,και οι πολιτιστικοι φορείς ? Εσάς έπιασε ο πόνος για το δηπεθε που όλοι οι επικεφαλείς μπαιναν από αλλού ; Τόσο πολύ σας πείραξε που μπήκε ένας από την περιοχή ;
Μόνος/ η σας το λέτε: Πρόεδροι!! ΌΧι καλλιτεχνικοί διευθυντές. Στις θέσεις προέδρων (που τις επιλέγει ο δήμαρχος) βάζει ανθρώπους που τους έχει υποχρέωση (χωρίς να εννοώ οικονομική, για να μην παρεξηγηθώ) αλλά καλλιτεχνικός διευθυντής είναι άλλο. Παίρνει μισθό και μάλιστα μεγαλο. Εχει διαφορά
Άλλο πρόεδρος και άλλο καλλιτεχνικός διευθυντής. Όπως άλλο χειρούργος και άλλο διοικητής νοσοκομείου. Μήπως να προσλαμβάνουμε και γιατρούς χωρίς πτυχία;
Όπως άλλο χειρουργός και άλλος χειρούργος
Πω πω τόσες λεπτομέρειες ;τι πάει να πει έπαιξε δύο λεπτά ; Εσείς είστε πάντα πρωταγωνιστές ?
Πω πω πω μετά από όλα αυτά κυκλοφορεί ελεύθερος ? Έπρεπε να παρέμβει αυτεπάγγελτα ο εισαγγελέας !άκουσον άκουσον δεν ήταν πρωταγωνιστής σε ταινία του Κουροσάβα !!
Εσύ μάθε ποιοι ήταν οι άλλοι υποψήφιοι για να κρίνεις μόνος σου αν ήταν καλύτερος τους ο Βασιλειάδης
Εν όψει των διμερησιών της Κυριακής φουντώνει η αντιπολίτευση !!!
Να ρωτήσω κάτι ήταν κάποιος από εσάς που διεκδικεί τη θέση ?
Άπό ότι γνωρίζω όχι, μπορεί να σας το πει και το kozan καλυτερα αυτό. Αλλά ακριβώς επειδή δεν ήταν υποψήφιοι, αυτό κάνει ακόμα πιο σημαντική την καταγγελία, καθώς δεν είναι ότι “θίχτηκαν” αλλά προασπίζονται το σωστό. Αν είναι έτσι τα πράγματα, που με τόσες καταγγελίες από όλα τα επαγγελματικά σωματεία και με αυτά που διαβάζουμε τώρα, προφανώς και έτσι είναι, φτάνει στο σημείο να είναι εξόφθαλμα στημένο. Κρίμα που σπουδάζουμε τα παιδιά μας… Πολύ λυπηρό.
Τι έγινε παιδιά, δεν σας βγήκε με το ΣΕΗ και την εταιρεία των σκηνοθετών τελικα;
Απαξιώνεις τα σωματεία τα οποία επικαλέστηκε το αφεντικό σου για να τον επιλέξουν για καλλιτεχνικό διευθυντη;χαχα
Ποιος άλλος από Κοζάνη δηλαδή έπαιξε κομπάρσος σε ταινία του Αγγελόπουλου; Και μόνο αυτό τον κάνει άξιο σαν θεατράνθρωπο!
Εγώ! Απαιτώ να γίνω καλλιτεχνικός διευθυντής!
Κάνε αίτηση
Δεν έχω μέσον!!!
Αρκετοί, αλλά με λιγότερο θράσος και μέσον από τον εν λόγω κύριο
ΕΓΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΠΑΙΞΑ,ΣΤΟ “ΤΟΠΙΟ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ”,1988. ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΣΤ “ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΠΟΛΗ” ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΙΔΗ,1987. ΗΜΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝ (ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ) ΚΟΜΠΑΡΣΟΥΣ. ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΤΗΣ Δ.Ε.Θ. ΤΡΩΓΑΜΕ ΚΑΙ ΠΙΤΣΕΣ ΣΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ.ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ Ο ΜΑΛΟΥΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ??
Ισχύει. κι εγώ όταν ήμουν φοιτήτρια, ερχόντουσαν και ζητούσαν κομπάρσους από το απθ. Φαντάζομαι και σε άλλα πανεπιστήμια. και αρκετοί φίλοι πηγαίνανε. Εγώ δεν είχα πάει. Εντάξει, τέτοιες συμμετοχές δεν είναι να γράφονται σε βιογραφικά και πόσο μάλλον να βασίζεσαι σε αυτές για να πάρεις διευθυντική θέση
Ο Τάκης Συνδουκάς, ο Γιώργος Κοντορίκος…….
Ξαναδιάβασα το βιογραφικό του Βασιλειάδη αλλά πουθενά δεν αναφέρει πως εργάστηκε ως επαγγελματίας ηθοποιός η επαγγελματιας σκηνοθέτης αλλά ως ηθοποιός και σκηνοθέτης σε επαγγελματικους θιάσους .Που είναι λοιπό η κοροϊδία που αναφέρεται;
Η προκύρηξη προϋποθέτει “πρόσωπο εγνωσμένου κύρους προερχόμενο από το χώρο του θεάτρου, με αναγνωρισμένη προσφορά και επαγγελματική εργασία στο θέατρο”
Έχουμε γίνει πανελληνίως ρεζίλι και το δηπεθε βγάζει τέτοια ανακοίνωση και πραγματικά λες ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς.. Ο δε επιλεγμένος ακόμα να παραιτηθεί; έλεος πια με τις καρέκλες.. Λίγο ντροπή..
Ότι και να λένε οι καλλιτέχνες της Κοζάνης το έργο Σώστε Την ΣΚΡ΄ΚΑ είχε πάει περιοδεία σε όλα τα χωριά γύρω με μεγάλη επιτυχία για αυτούς που ξέρουμε και το είδαμε. Θυμάμαι ότι κόσμος ερχόταν που δεν ήξερε τη ΣΚΡ΄ΚΑ και ρωτούσε που ακριβώς είναι. Εμείς αυτούς θέλουμε που διαφημίζουν την περιοχή, όχι τους ξένους που δεν ξέρουν καν τα Ηπειρώτικα
Ομολογουμένως, μεγάλη επιτυχία να ρωτάνε που είναι η Σκρ’κα. Αν ζητούσαν και τη συνταγή για τα γιαπράκια, θα πηγαίναμε στο Εθνικό! Σοβαρευτείτε, λίγο. Δεν βλάπτει
Να μιλάτε για τον εαυτό σας, γιατί υπάρχουμε κι εμείς, πολίτες που θέλουμε το θέατρο μας να προοδεύει και δεν είναι πρόοδος το κάθε σώσε τη Σκρ’κα. Φυσικά, να γίνονται παραστάσεις στην τοπική διάλεκτο, συμφωνώ. Αλλά δεν κάνει αυτό το δηπεθε μεγάλο ούτε γνωστό και άξιο. Δηλαδή, πού διαφήμισε την περιοχή η συγκεκριμένη παράσταση; Στα χωριά της περιοχής; Και δεν ξέραμε να βάζουμε σαν προϋπόθεση για τέτοιες θέσεις κύρους το να ξέρουν τα Ηπειρώτικα. Εγώ έμαθα τα Κοζανίτικα από τον παππού και τη γιαγιά μου, ξέρω που είναι τα ηπειρώτικα, ξέρω να φτιάχνω γιαπράκια και έπαιξα και σε ερασιτεχνικές παραστάσεις. Δηλαδή, κάνω για καλλιτεχνική διευθύντρια του δηπεθε; Λογίστρια σπούδασα. Ας μην γράφει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του. Αν είχε δικαιο το ΔΣ του θεατρου, θα επρεπε να δώσει στη δημοσιότητα όλα τα βιογραφικά, όλων των υποψηφίων για να δούμε αν υπήρχε αξιοτερος.
Τα χωριά έμαθαν την Σκρ’κα όμως και ήρθε τουρισμός εσωτερικός. Αν έμπαινε ένας Αθηναίος ήξερε να φέρει τουρίστες στη Σκρ’κα;
Όταν βλέπετε μια ταινία καλό είναι να βλέπετε τους ηθοποιούς στην αρχή και όχι στους τίτλους τέλους. Τότε θα βλέπατε το Βασιλειάδη!!!
Αν δεν είσαι ο ίδιος που το έγραψε τότε είσαι ο μεγαλύτερος σενεφίλ στην ιστορία της ανθρωπότητας!
Ενώ εσύ που είδες την ταινία από το τέλος ποιο τίτλο δίνεις στον εαυτό σου .Μάλλον θα είσαι απ αυτούς που δηλώνουν λόγιοι και διαβάζουν μόνο τα οπισθόφυλλα των βιβλίων
Ο Καρανάτσιος το έγραψε, όχι ο Βασιλειάδης. Άρα ο Καρανάτσιος έκανε γνωστή την Σκ΄ρκα.Ο Βασιλειάδης ήταν σκηνοθέτης.
Έχουμε γίνει ρεζίλι στο πανελλήνιο…!!! Το Δ.Σ. του ΔΗΠΕΘΕ… (θέλουμε να διαβάσουμε ξανά τα ονόματα τους…) είναι άστα να πάνε, χαμπάρι δεν πρέπει να έχουν το τι γίνεται…. Δηλαδή αν είναι έτσι, να τοποθετηθεί καλλιτεχνικός διευθυντής στο Ωδείο ή και στη φιλαρμονική κάποιος που έχει γνώσεις σαν πρακτικός μουσικός και όχι κάποιος που έχει σπουδάσει χρόνια (σε ωδείο, σε πανεπιστήμιο κ.λ.π.). Οι άνθρωποι αυτοί έχουν σπουδάσει, έχουν γνώση του αντικειμένου, αν είναι έτσι τότε δε χρειάζονται ούτε σπουδές ούτε τίποτα. Δείτε λίγο τους καλλιτεχνικούς διευθυντές που υπάρχουν στα άλλα ΔΗΠΕΘΕ. Μόνο εμείς εδώ στην Κοζάνη φαίνεται πως κρίνουμε με άλλα κριτήρια. Απορώ ακόμα πως τα μέλη του ΔΣ του ΔΗΠΕΘΕ… Τέλος πάντων, δεν έχουν λίγο τσίπα…. Τι να πω….. Α, και μη ξεχάσουμε, μία υπενθύμιση τα ονόματα των μελών του Δ.Σ.)!!!!!!!
Εάν έχετε κάνει προσφυγή στα αρμόδια όργανα λόγω συμμετοχής στη διαδικασία και έχετε έννομο συμφέρον όπως αναφέρει ο Νόμος να περιμένετε το αποτέλεσμα της νόμιμης κρίσης των
Αν όχι το θέμα θεωρείται λήξαν για όλους εκείνους που δεν συμμετείχαν η προσέφυγαν εκτός από εκείνον που έκανε προσφυγή και έχει άμεσο έννομο συμφέρον
Όλα τα υπόλοιπα είναι για το θεαθειναι
Αγαπητέ μου γιατί δεν αφιερώνεις λίγο από το χρόνο σου να διαβάσεις την προκήρυξη που ζητάει μόνο πτυχίο υποχρεωτικής εκπαίδευσης (τροποποίηση από την προηγούμενη κυβέρνηση)
Όχι “μόνο πτυχίο υποχρεωτικής εκπαίδευσης” αλλά “κατ’ελάχιστον” που σημαίνει πως κάποιος με πτυχίο προηγείται στα μόρια από κάποιον που δεν έχει.
Που τα είδες τα μόρια;Στον ΑΣΕΠ δίναν συνέντευξη,Πόσο άσχετοι τελικά. Μόνο θόρυβο να δημιουργήσετε
Είδαμε κ τους επαγγελματίες…στις παραστάσεις τους τρεις κ ο κούκος .
Στις παραστάσεις που σκηνοθέτησε ο Γιώτης δεν έπεφτε φίλο! Όλες οι δουλειές του εξαιρετικές ( κωμωδία ή δράμα) Ο κόσμος τον ακολουθεί κ τον θέλει στο τιμόνι γιατί ξέρει ότι θ δει θέατρο φτιαγμένο με μεράκι κ όχι φευτοκουλτουρα της συμφοράς.
Μαζί σου Γιώτη …
Φυλλο
Κλασική ατάκα κρυφού οπαδού Σεφερλή που θέλει παντού δελφινάριο δημοσία δαπάνη και να απαγορευτούν οι κουλτουριάρηδες
Και στους φανούς δεν πέφτει φύλλο. Αν είναι να βάλουμε μια φωτιά και στο δηπεθε και να χορεύουμε γύρω γύρω τον παππού τον Ραγκαβέλα. Σοβαρευτείτε λίγο και διαχωρίστε την ποιότητα από την ποσότητα. Τα δηπεθε, το κθβε και το εθνικό χρηματοδοτούνται για να παράγουν καλλιτεχνικό έργο υψηλού επιπέδου. Δεν είναι μόνο τα κοζανίτικα έργα.
Έχει χαθεί τελείως το βαθύ νόημα με τα γεγονότα στο ΔΗΠΕΘΕ τα τελευταία χρόνια.
Δεν είναι τσιφλίκι κανενός δημάρχου, προέδρου ή ημετέρου καλλιτεχνικού διευθυντή.
Είναι δικό μας αλλά αν το καταλάβαινε αυτό ο δημότης θα ήταν και διαφορετικά τα σχόλια που διάβασα.
Κρίμα!!!
Βρήκαν αγελάδα να αρμέγουν…
Όλοι είμαστε άξιοι των πράξεών μας.
Εσείς με τις πράξεις σας θα μείνετε στην αφάνεια παρέα με την κακία σας και τη χολή σας
Ο Βασιλειάδης για άλλη μια φορά διδάσκει και ποιεί ήθος με τη στάση του
Γιωτη μη το βάζεις κάτω
Βρε Γεωργία σε πόσες θεατρικές παραστάσεις μας σκηνοθέτησε ο Βασιλειάδης και τώρα καταφέρεσε εναντίων του.Κριμα τόση αχαριστία
Αμερόληπτη κι εσείς…
Δεν καταφέρεται εναντίων του ως ερασιτέχνη που έκανε παραστάσεις, πράγμα που δεν κάνει και κανένας άλλος από όσους τον καταγγέλουν. Αλλά ως ερασιτέχνη που ζητάει να πάρει την θέση επαγγελματία χωρίς να διαθέτει τα προσόντα. Σας σκηνοθέτησε ερασιτεχνικά! Λυπάμαι που λες ότι είσαι και του χώρου και δεν μπορείς να ξεχωρίσεις έναν ερασιτέχνη από έναν επαγγελματία. Που δεν μπορείς να ξεχωρίσεις μια προκήρυξη με συγκεκριμένα κριτήρια από μια παράσταση στα Σέρβια.
Η μεγάλη Μελίνα κατάργησε την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Αλλά τι ήξερε κι αυτή θα μου πείτε!Από δω και στο εξής όταν πάμε σε παράσταση να ζητάμε τα πτυχία των ηθοποιών και όλων των συντελεστών.
Πριν 40 χρόνια υπήρχαν πτυχία;
Η δραματική σχολή του Εθνικού δημιουργήθηκε το 1939
Όταν πάτε
έγραψε ο Μέγας Μελίνος ανώνυμα από το 1980 του καταργώντας όλα τα πτυχία του πλανήτη ως κενά περιεχομένου
Με εκπλήσσει το ήθος, ο σεβασμός , η ευγένεια, η καλοσύνη που έχετε εσείς οι άνθρωποι του πολιτισμού και της τέχνης.
Πρέπει πολλοί από εσάς που σχολιάζετε υπέρ του Βασιλειάδη να καταλάβετε πως δεν είναι μόνο το γεγονός πως είναι ερασιτέχνης (που εννοείται πως είναι) αλλα και το γεγονός πως οι άλλοι υποψήφιοι για την ίδια θέση ήταν καλύτεροί του. Ντροπή άνθρωποι που ασχολούνται με την τέχνη, γιατί θέλω να πιστεύω πως όσοι γράφουμε σχόλια στην προκειμένη, είμαστε θεατρόφιλοι, να χρησιμοποιούν επιχειρήματα όπως τα κοζανίκτικα, το που είναι η σκρκα ή τα ηπειρώτικα για να πείσουν για το ορθό της απόφασης. Όσοι έχουμε μια ηλικία, ξέρουμε το παιχνίδι των γνωριμιών και τον ημετέρων. Όλα πολιτικά είναι. Κρίμα νέα παιδιά σπουδαγμένα να διεκδικούν τα αυτονόητα.
Εγώ απορώ πάλι …δεν θα ήταν λογικό αφού ηθικά έχουν δίκιο οι άνθρωποι που το καταγγέλλουν να βγουν κάποια σωματεία , σύλλογοι να στηρίξουν το προφανές η κρύβονται πίσω από τα μικροσυμφεροντα τους ….εεε!?
Επίσης προτείνω στους ανθρώπους αυτούς του θεάτρου .παιδιά τζάμπα σπουδές κάνατε ψάξτε καμμία πρόσληψη στο δημόσιο και κάντε το χόμπι του ηθοποιού σκηνοθέτη εκ του ασφαλούς
Έχουν βγει τα Σωματεία, των ηθοποιών, σκηνοθετών και θεατρολόγων και πήραν θέση επίσημα. Μάλιστα το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών μίλησε για σικέ διαγωνισμό, κομματική πρόσληψη και παράνομη. Είναι κρίμα για τις νέες γενιές που κι αυτές καταστρέφονται από νοοτροπίες κομματικές όταν σε όλο τον κόσμο τα έχουν αφήσει πολύ πίσω όλα αυτά.
Ο τίτλος της επιστολής στην οποία δημοσιεύεις είναι εντελώς παραπλανητικός τι πάει να πει οι ηθοποιοί και σκηνοθέτες της Κοζάνης. Ηθοποιοί σκηνοθέτες φωτογράφοι εικαστικοί και μία σειρά από άλλους ανθρώπους που ασχολούνται με τον πολιτισμό είναι πάνω από 300 και βρέθηκαν 15 άνθρωποι να υπογράψουν ένα κείμενο και η επικεφαλίδα σας κάνεις τον κόσμο να πιστέψουν ότι είναι όλοι οι καλλιτέχνες του Νομού Κοζάνης
και ένας να είναι, δεν παύουν να ισχύουν αυτά που γράφουν
Τι λες;;;; Οι άνθρωποι αυτοί, τα παιδιά έχουν σπουδάσει, έχουν δώσει λεφτά οι γονείς για να πάρουν πτυχίο. Τι είναι αυτά που λες;;;; Συνταξιούχος μαμάς ΔΕΗ με υπέρογκο ΕΦΑΠΑΞ και παχυλή ΣΥΝΤΑΞΗ…..
Βάλτε κόσμο αρμόδιο για την κάθε θέση επιτέλους. Από ΔΗΠΕΘΕ μεχρι αυτοδιοικηση. Μπαινουν κατι προσωπικοτητες σε θέσεις για τις οποιες δε γνωριζουν την τυφλα τους. Υπευθυνοι πολιτισμου κλπ ατομα που είναι δεητζηδες, ψυχολογοι και κρεοπώληδες.
Ο πόνος είναι η δυσάρεστη αίσθηση που συνήθως προκύπτει από ένα πολύ έντονο ή καταστροφικό σωματικό ερέθισμα. Ο πόνος βιώνεται υποκειμενικά καθώς επηρεάζεται από την κατάσταση του εγκεφάλου μέσα στον οποίο σχηματίζεται η αίσθηση και ο πόνος ως προέκτασή της
Είναι να γελάς με κάποια σχόλια εδώ που αντί να αντιπαραθέτουν επιχειρήματα πετάνε την μπάλα στην εξέδρα .
Κλασική τακτική ανθρώπου που έχει βολευτει αναξιοκρατικά κάπου και το θεωρεί κανονικότητα.
Οι λοιποί αυλικοί του δημάρχου γράψτε κανένα σοβαρό επιχείρημα μήπως και σας πάρει κάποιος στα σοβαρά.
Πρέπει να το έχεις ρε παιδί μου όταν κάνεις την δουλειά της προπαγάνδας.
Εδώ μιλάμε για απόλυτο ναυάγιο
Αυτό που με θλίβει είναι ότι, και να κάνουν όλοι αυτοί, αύριο να γίνουν εκλογές θα ξεκινήσουν με 30% σίγουρο
Οι άρχοντες κάθε τόπου είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας
Ας πάψει ο Έλληνας να φωνάζει για τα λάθη του και ας αλλάξει συνήθειες.
Αχαλίνωτος κομματισμός σε στυλ ποδοσφαιρικής ομάδας.
Προφανώς κανείς σε αυτή τη χώρα δεν θέλει αξιοκρατία
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Βάλτε κανέναν που το κατέχει γιατί τα παιδάκια δεν κάνουν.
Υγ τόση ξεφτίλα
Πότε θα ανέβει η παράσταση ο ακέφαλος καβαλάρης
Η εμμονή έχει κι αυτή τα όριά της.Υπήρχαν και σε προηγούμενες
διαδικασίες για την ανάδειξη της θέσης του καλλιτεχνικού διευθυντή διαμαρτυρίες,ενστάσεις κ.λ.π.Ποτέ όμως δεν υπήρχε τόσο σφοδρή και στοχευμένη επίθεση εναντίον ενός υποψηφίου.
Νομίζω οτι αρμόδιο γιά να κρίνει την διαδικασία αυτή είναι το
Υπουργείο Πολιτισμου.Μην βιαζόμαστε λοιπόν να βγάλουμε συμπεράσματα.Υπομονή λίγο και θα μάθουμε σε λίγες μέρες τι αποφάσισε το καθόλα αρμόδειο Υπουργείο!