Το “τρίγωνο της αμαρτίας” επί της Γκέρτσου, Αριστοφάνους, Στ. Κλεάνθη, ξεκίνησε πρωί, πρωί (7:55) και θα συνεχίζεται όλη τη μέρα. Τα αυτοκίνητα ως τις παρυφές της Γκερτσου, να μην μπορεί να στρίψει κανείς, φορτηγό να περάσει ΑΔΥΝΑΤΟΝ, πεζός; κάνει πρώτα το σταυρό του. Άσε πίσω στην ΚΑΤΑΦΥΓΊΟΥ που κάνει τεστ ο ΕΟΔΥ.
Καλά μόνο αυτό είναι; Η Κοζάνη έχει ένα σορό από δύσκολα σημεία.
Για παράδειγμα η διασταύρωση στην Α. Παπανδρέου με τον δρόμο που έρχεται ως παράκαμψη από Αη Θανάση. Εχει τεράστιο πλάτος και τρεις κατευθύνσεις εξόδου, ενώ επιπλέον μια είσοδο από απέναντι, δίπλα από το πρατήριο, με αποτέλεσμα να παρατάσσονται 3 αυτοκίνητα + ένα και να υπάρχει αδυναμία ελέγχου για να προσπελάσεις την Παπανδρέου.
Άλλο σημείο το τέρμα της Γκέρτσου στο φανάρι, όπου απαγορεύει αριστερή στροφή προς Σμύρνης. Τελευταία τα delivery boy έχουν καταργήσει το απαγορευτικό αριστερής στροφής, γιατί αυτά έχουν δικαίωμα στην εργασία και εμείς στην ευθύνη να μην τους χτυπήσουμε…
Θα μπορούσα να αναφέρω κι άλλα τέτοια σημεία, αλλά ποιος ο λόγος όταν δεν υπάρχουν ευήκοα ώτα;
Κατάλοιπα της κυκλοφοριακής “μελέτης” επί Κουκουλόπουλου, με “σύμβουλο” τον τότε διευθυντή της Τροχαίας. Αποτέλεσμα; Έκαναν τη Γκέρτσου το νότιο περιφερειακό της πόλης.
Ο Νότιος περιφερειακός ακυρώθηκε από πρόσφυγες ιδιοκτητών και όχι από μελέτη κουκουλοπουλου
Υπήρχε ένας σύλλογος διπλωματούχων μηχανικών με έναν κύριο που είχε πάρει σβάρνα τις υπηρεσίες και το Δημοτικό Συμβούλιο πιέζοντας συστηματικά να γίνει ισόπεδος ο νότιος περιφερειακός (διασταυρώσεις με φανάρια), για προφανείς λόγους επί της αξίας των παρόδιων οικοπέδων – χωραφιών.
Αν είναι να γίνει ισόπεδος ο νότιος περιφερειακός, τότε ποία η χρεία του;
Επομένως μη λειτουργείτε με τη λογική να τα φορτώσουμε όλα στον κ. Κουκουλόπουλο, αλλά να είστε ακριβοδίκαιος και ειλικρινής με την αλήθεια.
Όσο παρακαρες εσύ δεν ανεβαζες φωτό .
Τώρα σε χαλάσανε το πάρκιν και σε πείραξε .
Πιες τον καφέ σου άνθρωπε…
ΑΑΑ αυτό είναι σοβαρό, αλλά νομίζω πιο σοβαρό είναι όλα όσα γράφει και συμβαίνουν στο τρίγωνο. Δυστυχώς όσες φορές περνάμε από κει να πάμε στο σπίτι μας, είναι όλο το τρίγωνο πιασμένο με αυτοκίνητα παράνομα, εμποδίζοντας την κυκλοφορία. Για το λόγο αυτό ο δήμος έκανε τις διαγραμμίσεις, για να είναι ελεύθερος ο δρόμος.
Ντροπή σου. Σίγουρα δεν είσαι κάτοικος στην περιοχή για να ξέρεις τι τραβάμε καθημερινά. Αλλά πάλι για να ξέρεις ότι έχει παρκινκ εκεί ιδιωτικό; Καταστηματάρχης της γειτονιάς;
Απο σας τα τραβαμε όλα.
Εντάξει αν είναι να κλείσουμε όλοι εκεί στην περιοχή. Αλλά αν δεν έχεις δουλειά να κάνεις έτσι είναι
Πότε γινόταν αυτό ;
Τι έγινε ;
Ξαφνικά σε πείραξε κύριε βαταλη;
Τόσα χρόνια το δικό σου το αυτοκίνητο δεν το έβγαλες φωτογραφία .
Μάθανε όλοι κάνανε ιχ τους δρόμους .
Καλιμερα ειμαι οδιγος φορτιγου σε ολους τους δρομους τα αυτοκινητα παρκαρουν παρανομα πανο στις γωνηεςκαι ας υπαρχη η διαγραμησι που απαγορευη το παρκαρισμα
Γιατί δεν έκανες κάτι όταν ήσουν η πατεριτσα του Τσιπρα. Τότε ήταν όλα καλά με τον Πανο Χαμένο!!!.
γιατί Πάνο απο’λα η αστυνομία κάνει την δουλειά της…….
Που είναι το κακό δλδ? Κλείνουν το δρόμο και δεν το βλέπω? Με τι κάθεται και ασχολείται ο κόσμος
ΑΡΓΙΑ ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΚΑΚΙΑΣ…
Διορθώσετε σας παρακαλώ τα ορθογραφικά σας ήμαρτον πια…..
Προσοχή στα ορθογραφικά ήμαρτον πια… παντού τα ίδια.
κυκλικος κομβος, πως τους ξεφυγε@
Η διγνωμία ανισόπεδη ή ισόπεδη νότια περιφερειακή ιδιαίτερα τώρα με τη δυνατότητα κυκλικών κόμβων είναι προφάσεις εν αμαρτίες.
Στις 4 θεσσαλικές πρωτεύουσες οι δακτύλιοι είναι όλοι ισόπεδοι και μια χαρά δουλεύουν, εμείς τους θέλουμε και ανισόπεδους, τρομάρα μας…
Γενικώς όλο αυτό το τετράγωνο με το ΙΚΑ, εοδυ, γυμναστήρια, συν το γεγονός των παρκόμετρων γύρω γύρω (ψάχνουν όλοι παρκάρισμα εκεί) κάνουν την περιοχή απροσπελαστη για τον κόσμο και εφιάλτη για τους κατοίκους αυτών των οδών ως συνήθως αδιαφορια από τον Δήμο βάζοντας παντού κίτρινες γραμμές αδιαφορώντας για τους μόνιμους κατοίκους
όλη η πόλη είναι γεμάτη κακοτεχνίες και παγίδες
Στη Μπιζανίου στη διασταύρωση με την Ηπείρου, εκεί όπου η Μπιζανίου γίνεται διπλής κατεύθυνσης, ένα σπίτι που βγαίνει στο δρόμο οδηγεί τη ροή στο αντίθετο ρεύμα, με κίνδυνο μετωπικής σύγκρουσης. Κανείς μα κανείς δεν σκέφτεται να κάνει κάπως αλλιώς τη διασταύρωση. Παντελής αδιαφορία από το τμήμα μελετών και την τεχνική υπηρεσία!!!