Επώνυμη καταγγελία στο kozan.gr για ανάρμοστη συμπεριφορά

11 Μαρτίου 2022
07:55

Κάποιοι πρέπει-επιτελους- ν’ αντιληφθούν ότι οι Δημόσιες Υπηρεσίες δεν είναι ιδιωτικά καταστήματα να τα διαχειρίζονται κατά το δοκούν αλλά Υπηρεσιες που εξυπηρετούν πολίτες και, που άλλωστε, χρηματοδοτούνται από αυτούς.Σήμερα, έχοντας σε κακή κατάσταση τις κόρες μας (πυρετό, μπούκωμα, βήχα και πόνο στο στήθος) καταφύγαμε με τη σύζυγό μου στο Νοσοκομείο Κοζάνης- έκτακτα περιστατικά- και περιμέναμε να εξεταστούν από γιατρό. Σημειωτέον πως όλοι μας -γονείς και παιδιά-είμαστε εμβολιασμένοι πλήρως και πως τηρήσαμε και πάντα τηρούμε όλες τις απαιτούμενες οδηγίες των ιατρών. Αφού περιμέναμε αρκετή ώρα η υπεύθυνη γιατρός χωρίς να τα εξετάσει μάς είπε να πάμε στο ΙΚΑ για τεστ ( ράπιντ). Τόσο τα παιδιά όσο κι εμείς οι γονείς είχαμε κάνει πριν καταφύγουμε στο νοσοκομείο τεστ που βγήκαν για όλους μας αρνητικά ( η σύζυγός μου είναι εκπαιδευτικός και κάνει καθημερινά τεστ).
Διαμαρτυρηθήκαμε και ζητήσαμε να τα εξετάσει κάποιος γιατρός. Κάτω από την πίεση των διαμαρτυριών μας και αφού απαιτήσαμε να μας δοθεί γραπτώς ότι τα παιδιά άφοβα μπορούν να επιστρέψουν στο σπίτι τους …αποφασίστηκε να εξεταστούν. Σημειώνω πως οι διαμαρτυρίες μας ήταν μέσα σε πνεύμα λογικής και ευγένειας. Αμέσως μόλις τα παιδιά μπήκαν για εξέταση η νοσηλεύτρια στην είσοδο- με ανάρμοστη συμπεριφορά- απαίτησε εμείς οι γονείς να εξέλθουμε από το χώρο του νοσοκομείου και να περιμένουμε στον προαύλιο χώρο όπως και κάναμε με θερμοκρασία -5 . Κάποια στιγμή, μετά από 3 ώρες ξεπαγιασμενοι -μη αντέχοντας το κρυο- καταφύγαμε στις θέσεις αναμονής του Νοσοκομείου σε μιαν άκρη και τηρώντας τα αναγκαία μέτρα προστασίας μάσκες, αποστάσεις κτλ. Η ίδια υπάλληλος με απίστευτα αναιδέστατο τρόπο και με τη φράση ” εσείς οι δύο βγείτε έξω”!!!! μας ανάγκασε να επανέλθουμε στον προαύλιο χώρο όπου υπομονετικά περιμέναμε την απάντηση των γιατρών.Κατά τις 5:30 η υπεύθυνη γιατρός μας ενημέρωσε πως ναι ! τα παιδιά μας είχαν πρόβλημα που δε σχετιζόταν με covid αλλά απαιτούσε φαρμακευτικής αγωγής. Εδώ πρέπει να σημειώσω πως η υπεύθυνη ιατρός-που προφανώς κατάλαβε το δίκιο μας και την αγωνία μας- μας ενημέρωσε λεπτομερέστερα και την ευχαριστούμε! Φύγαμε παίρνοντας τις οδηγίες των ιατρών και με την υποχρέωση να ξαναεπιστρεψουμε στο Νοσοκομείο αργότερα για τις απαντήσεις των μικροβιολογικών εξετάσεων. Όμως η νοσηλεύτρια της εισόδου είχε τον τελευταίο λόγο! Όταν επιστρέψαμε αργότερα για τις απαντήσεις παρέκαμπτε επιμελώς τη σειρά προτεραιότητά μας …
Όμως αυτό είναι λεπτομέρεια μπροστά στην πρότερη συμπεριφορά της… τσιφλίκι της το Κρατικό Νοσoκομείο, αλίμονο! Αυτά! Αν κάποιος,( μα τι λέω τώρα…) από τους υπεύθυνους ενδιαφερθεί είμαστε στη διάθεσή του…
Γιάννης Ψινάκης, Θεοδώρα Γκουρτζιουμη

43 σχόλια

  • Κρίμα πολύ κρίμα τέτοιες συμπεριφορές προς τους πολίτες να αμαυρώνουν την εικόνα του Νοσοκομείου!

  • Το Νοσοκομείο μας προσφέρει άριστες υπηρεσίες . Αυτήν την περίοδο υποβλήθηκα σε λαπαρασκοπική χολοκυστεκτομή με άριστα αποτελέσματα . Μπράβο σε όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

    • Και γω χρειάστηκε να μπω σε νοσοκομείο στη Λιβαδειά πριν τρία χρόνια για πονόλαιμο και ήταν άψογοι. Μπράβο σε όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

  • Δυστυχώς αυτές οι συμπεριφορές κάποιον γιατρών υπάρχουν κ κάνεις δν κάνει τπτ για αυτό,είτε εμβολιασμενος είτε ανεμβολιαστοι με τον ίδιο άσχημο τρόπο συμπεριφέρονται κάποιοι γιατροί κ νομίζουν ότι είναι σπίτι τους, αυτό γίνεται εδώ κ χρόνια δυστυχώς κ μετά λένε ότι δν τους καταλαβαίνουμε κ τους κατηγορουμε άδικα.

  • ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Ε.Δ.Ε. ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ (ΟΧΙ ΟΛΟΙ,ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ) ΠΩΣ ΘΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ. ΤΑ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΙΟΤΕΡΑ, ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ/-ΟΥΣ.

  • Καλά κάνετε και δημοσιοποιείτε το γεγονός αλλά αυτό που έπρεπε να κάνετε εσείς και ο καθένας μας σε ανάλογη περίπτωση είναι εγγραφή αναφορά – καταγγελία στον προϊστάμενο της με αριθμό πρωτοκόλλου κτλ. Υπάρχει προϊστάμενος που είναι υπεύθυνος για τους υπαλλήλους του νοσοκομείου και της κάθε υπηρεσίας. Όλα λοιπόν εγγράφως γιατί τα πάγια δεν μετράνε, χάνονται

    • ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ (ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ) ΤΙ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!!

  • ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ .ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΠΙΕΣΗ ΣΤΙΣ 1830 ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΑΝ ΣΤΙΣ 2330.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙΑ .ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Η ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΊΑ.Κ ΓΚΑΝΑΤΣΙΟ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΙΔΙΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΓΝΩΡΊΖΕΤΑΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

  • Δεν τολμάς να πεις κουβέντα. Τι έγγραφη και τι άγραφη αναφορά το ίδιο κάνει. Υπάρχει μια διευθύνουσα άγιος άνθρωπος και την χορεύουν όλοι τους. Πρέπει όμως να το δει και λιγάκι αλλιώς. Πρέπει να βάλει τον κάθε ένα στην θέση του. Όλο το προσωπικό είναι προϊστάμενοι.
    Γιατί δεν κάνετε μια έρευνα χωρίς να το ξέρει κανείς και να την δημοσιοποιήσετε και τότε θα δούμε το αποτέλεσμα

  • Πόσο δίκιο έχετε γονείς. Τέτοια συμπεριφορά έχουμε εισπράξει και εμείς από κάποια τσουτσεκια εκεί μέσα που νομίζουν ότι είναι τσιφλίκι του πατέρα τους το νοσοκομείο. Αλλά τι περιμένεις στο δημόσιο ούτε με αίτηση δεν σε διώχνουν. Γιαυτό οι κακές συμπεριφορές. Συγχαρητήρια για την υπομονή σας και μπράβο που το δημοσιεύσατε!

  • “Χαρακτήρας” λέγεται αγαπητέ συμπολίτη, δεν έχει να κάνει με τον χώρο που δουλεύει. Οπου κι αν δούλευε έτσι θα φερόταν! Δυστυχώς! Κάποιοι βρίσκουν πάντα τον τρόπο να ασκούν ..εξουσία, έτσι όπως αυτοί την αντιλαμβάνονται. Ειδικά στους νοσοκομειακούς χώρους παρατηρούμε διαχρονικά ότι το νοσηλευτικό προσωπικό ειναι αγενέστερο του ιατρικού. Κάπως έτσι παίρνουν τα ..ηνία!

  • Πολύ καλά κάνατε που το δημοσιεύσετε.Μερικοι και μερικές αν δεν θέλουν να δουλέψουν να πάνε σπιτια τους. Το νοσοκομείο είναι για να εξυπηρετεί τις ανάγκες των πολιτών…

  • Είναι πραγματικα φρικτό την στιγμή που καταφευγεις σε έναν τέτοιο χώρο για βοήθεια να έχεις τέτοιες συμπεριφορές.
    Δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί οι εργαζόμενοι οι οποίοι λειτουργουν ψυχρά και απάνθρωπα.
    Και εξ αιτίας τους χαρακτηρίζετε ένα ολόκληρο συνολο εργαζομένων.
    Η γνώμη μου είναι να αναζητήσετε το όνομα της συγκεκριμένης και να κάνετε ονομαστική καταγγελία προς την προισταμενη της, την διευθύνουσα της νοσηλευτικής υπηρεσισς,τον διοικητή και τον συλλογο εργαζομένων του νοσοκομείου.
    Αντί νέα περνει η μπάλα όλους, θα έπρεπε ο καθένας να αντιμετωπίζει τις ευθυνες του

  • “Μη μου τους κύκλους τάραττε”.Αφήστε τον Κύριο διοικητή στην ησυχία του.Εντολές εκτελεί.Εφαρμόζει στο έπακρο τον νόμο με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου.Σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν δημόσιες δομές υγείας.Έτσι όλοι οι διορισμένοι διοικητές θα έχουν επιτελέσει το έργο τους.Απαξίωση και διάλυση των δημοσίων νοσοκομείων.

  • Γι αυτό κάθε τόσο οποίος πάει μαλωνει σχεδόν με όλους εκεί μέσα τις τελευταίες φορές που πήγα στο μποδοσακειο η εξυπηρέτηση ήταν ΑΨΟΓΗ…. στο εδώ νοσοκομείο για να μην αδικήσω και κάποιους είναι μετρημένοι στα δάχτυλα οι αξιοπρεπείς

  • Πόσο δίκιο έχετε. Δυστυχώς η συμπεριφορά κάποιων, όχι όλων, είναι σαν να είναι τσιφλίκι τους….. Περίπτωση δική μου πρίν χρόνια και συγκεκριμένα το 2015, μήνα Δεκέμβριο την ημέρα που έγινε το πανκοζανίτκο συλλαλητήριο για το νοσοκομείο. Έχω πάει νωρίς το πρωί (για να πάω να συμμετάσχω μετά στο συλλαλητήριο)είχε νοσηλευτεί η κόρη πριν λίγες ημέρες και μου ζήτησαν από το γραφείο κίνησης το απόκομμα βιβλιαρίου θεωρημένο. Πηγαίνοντας στα ΤΕΠ να πάρω μία σφραγίδα για τις ημέρες νοσηλείας, λέω μία νοσηλεύτρια ότι θέλω να κάνω αυτό. Μου λέει θα περιμένετε. Ευχαριστώ περιμένω. Περνάνε 10 λεπτά ξαναρωτάω την ίδια και μου λέει ξανά περιμένετε, περιμένετε. Εν τω μεταξύ δεν υπάρχει καθόλου κόσμος!!!!! και φαινόταν μέσα στο εξεταστηριο το ιατρικό προσωπικό που δεν είχε κάποιον ασθενή. Περνάνε άλλα 10 λεπτά ξαναρωτάω και ξανά τα ίδια. Θα περιμένετε, έχουμε δουλειά, θα σας φωνάξω εγώ και με ύφος……. Μετά από μισή σχεδόν ώρα εξέρχεται μία γιατρός (ίσως και ειδικευόμενη) μαζί με την νοσηλεύτρια και βλέποντας μου εκεί ρωτάει τί θέλετε. Μία θεώρηση από εσάς γι αυτό το λόγο. Και γιατί τόση ώρα δεν περνάτε και περιμένετε;;;;;;; Μου είπε η νοσηλεύτρια να περιμένω γιατί υπάρχει δουλειά…. Γύρισε και την κοίταξε με ένα βλέμμα και μου λέει έπρεπε να χτυπήσετε την πόρτα. Δε χρειάζεται να υπάρχει κόσμος να περιμένει εδώ…..!!!!! Πες τε μου τώρα εσείς, τι τις λέτε αυτή της κυρίας….. Αυτή όπως λέτε είναι συμπεριφορές κάποιων είπαμε όχι όλων……. Το έχουν δει τσιφλίκι, δουλεύουμε πολύ………..

  • Στο νοσοκομείο , σε ένα σωστό σύστημα υγείας ,δεν πηγαίνεις από μόνος σου αλλά κατόπιν εντολής της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας ( οικογενειακός γιατρός) και επίσης έκτακτα περιστατικά . (Τροχαίο ατύχημα )
    Ο ΚΟΥΛΗΣ όμως την κατάργησε .
    Αντί για τον γάιδαρο χτυπάτε το ΣΑΜΑΡΙ.
    Να ζητήσουμε πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας .

  • Συμφωνώ απόλυτα έχω τύχει πραγματικά να χρειαστώ νοσοκομείο κ πήγα στο Μποδοσάκειο λόγο της καλής κ άψογης συμπεριφοράς όχι βέβαια ότι κ εκεί δν γίνονται από κάποιους γιατρούς τέτοιες συμπεριφορές αλλά το καλό είναι ότι ο προϊστάμενος του Μποδοσάκειου είναι άνθρωπος πάνω από όλα όμως κ πολλοί γιατροί εκεί.

  • Για καμιά αλλαγη γάζας και κανένα παυσίπονο καλό είναι και φυσικά να τα φέρεις από το σπίτι γιατί το κράτος δεν τα βγάζει πέρα..

  • Τα χάλια του δημόσιου τομέα! Θα τους πειράξει κανείς αν φέρονται με αγένεια; Ο πολίτης την πληρώνει πάντα από τους κηφήνες του δημοσίου!

  • Σταμάτησα να διαβάζω εκεί που λέει ότι “χρηματοδούνται από εμάς”. Από αυτό και μόνο κατάλαβα το ύφος των παραπόνων τους. Είμαι σίγουρος ότι η νοσηλεύτρια είχε δίκιο.

  • Την αστυνομία έπρεπε να καλέσετε! Έχετε κάθε νόμιμο δικαίωμα να βρίσκεστε με τα παιδια σας όταν αυτά εξετάζονται από κάποιον ιατρό υπάρχει νόμος!

    • Αφου τα ξερεις ολα, για να σε πιστεψουμε πως δε λες ψεματα, γραψε το νομο να τον μαθουμε και να τον ξερουμε κι εμεις.

    • Τα παιδιά είναι 17 και 21 χρονών. Αυτό βέβαια δεν δημαίνει ότι πρέπει να τους προσβάλλει οποιοσδήποτε

  • Κλείστε το και να πηγαίνετε να δουλεύετε στην πτολεμαιδα μετά έτσι θα είναι καλύτερα θα στρώσουν και χαρακτήρα εκεί θα πληρώνουν και βενζίνη θα χάνουν και δύο ώρες στον δρόμο

  • Επειδή κάποιοι έχουν κόμπλεξ Καταγγελία και Μόνο καταγγελία αφού έτσι θα διορθωθούν (αν τιμωρηθούν) τα άτομα που χαλάνε και τους άξιους υπαλλήλους

  • Οι γιατροί είναι άψογοι όλοι τούς αλλά κάποιες νοσηλευτριες νομίζουν ότι είναι του μπαμπάκα τους το τσιφλίκι και κάνουν ότι γουστάρουν και μιλούν όπως να ναι τα βολεμενα επειδή έχουν κάποιον αποτυχημένο βουλευτακο που της έβαλε εκεί νομίζουν ότι είναι και κάποιες αλλά να μου τύχει εμένα καμιά τέτοια να δεις τι θα γίνει αντε γιατί έχει παραγίνει με τους βολεμενους

  • Τα προβλήματα συνήθως τα προκαλούν αυτοι που δεν εχουν κάποια υπευθυνη θέση.Νομιζω ότι οι γιατροί του νοσοκομείου μας κάνουν υπερανθρωπες προσπαθειες για να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους.Τωρα κάποια προβλήματα που προκύπτουν, νομίζω ότι υπάρχουν παντού.(προς Θεού δεν λέω ότι δεν έχει δίκιο ο καταγγελων το περιστατικο)

  • Έχετε δίκαιο, έτυχε να βρεθώ στο νοσοκομείο πριν κάποιο καιρό και συνάντησα ακριβώς την ίδια αγενεστατη συμπεριφορά από την κυρία στην είσοδο του νοσοκομείου.

  • Εν τω μεταξύ για τους -5 ή +35 βαθμούς θερμοκρασία έχουν τοποθετηθεί κοντέινερ με πινακίδες στην αυλή του νοσοκομείου για να κάθονται και να προφυλλάσσονται, όσοι θέλουν. Αλλα όλοι το χαβά τους. Να παραπονιούνται ότι εξω εχει κρύο. Ε, μάλλον σας αρέσει άνθρωποί μου.

  • Εχετε δικιο κ εγω απο μια εμπειρια μου πριν λιγο καιρο οι νοσοκομες ειναι αυτες που μας κανουν να εχουμε ασχημη εντυπωση οι γιατροι ειναι πιο ευγενικοι κ προσπαθουν να εξυπηρετουν αλλα αυτες αν εχουν δουλεια βγαζουν νευρα κ θυμο γιατι νομιζουν οτι εκει πανε για να κλεινονται μεσα σε ενα καμαρακι κ να κουτσομπολευουν

  • Ακριβώς την ίδια συμπεριφορά αντιμετώπισα τη προηγούμενη Παρασκευή το βράδυ από μια αγενέστατη νοσηλεύτρια η οποία μου έκανε παρατήρηση γιατί δεν πήγα τον άρρωστο γιό μου σε ιδιώτη γιατρό επιτέλους που ποια η θέση της διοίκησης?

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.