Οι, της μισής Κοζάνης, συμπολίτες μας είναι αγανακτισμένοι με τη συμπεριφορά της Τηλεθέρμανσης (Γράφει ο Ζήνων Δούβλης)

14 Μαρτίου 2022
07:01

Θα ήθελα πρώτα να συγχαρώ τους πέντε συμπολίτες μας για τη τόλμη τους να επιδιώξουν δικαστικώς την απόδοση δικαίου στον αγώνα κατά της Τηλεθέρμανσης. Εδώ και χρόνια, όπως είναι γνωστό, οι της μισής Κοζάνης συμπολίτες είναι αγανακτισμένοι με τη συμπεριφορά της Τηλεθέρμανσης, ιδιαίτερα ως προς τη μεταφορά οφειλών από τον ενοικιαστή /καταναλωτή στον ιδιοκτήτη. Το χειρότερο είναι, ότι ανενόχλητα διαμορφώνεται ένας ταξικός διαχωρισμός. Οι της μισής Κοζάνης αγανακτισμένοι δεν έχουν δυνατότητες και γνώσεις αυτοπροστασίας και ως „προχθές“ αρκετά ΜΜΕ απέφυγαν να δείξουν ενδιαφέρον.

Η διοίκηση της τηλεθέρμανσης κατάφερε να διαιρέσει την κοινωνία της Κοζάνης σε Patrizier και Plebejer και να εδραιώσει αυτό υπό την έννοιαν του λεγόμενου κοινωφελούς έργου της, αφήνοντας ασυγκίνητους, αμέτοχους, αδιάφορους εκείνους που είχαν και έχουν τη δυνατότητα μιας αποτελεσματικής παρέμβασης. Προτίμησαν τη σιωπή και στο „νίπτω τας χείρας μου“. Φαίνεται πως οι αξιότιμοι αυτοί κύριοι δεν θα ανήκουν στους αγανακτισμένους. Όμως, προς όφελος ποιών συμφερόντων αυτή η σκηνοθεσία; !!!

Επιχείρησα να καταθέσω μήνυση κατά της τηλεθέρμανσης. Ο τρίτος κατά σειρά δικηγόρος μου είπε: „Εάν κάνετε μήνυση κατά της τηλεθέρμανσης θα σας είναι η μισή Κοζάνη ευγνώμων,…αλλά!!!“

Η τηλεθέρμανση – είναι επομένως εύλογο – να συνεχίζει ανενόχλητη να απαιτεί από ιδιοκτήτες την ανάληψη των οφειλών των ενοικιαστών/καταναλωτών και με βάση: Αίτημα πληρωμής χωρίς σύμβαση!!! Η επιχείρηση ενεργεί επομένως σε τόπο μη ρυθμιζόμενο από το Δίκαιο. Τα νομικά εργαλεία αντιμετώπισης όμως υπάρχουν.

Ο καταναλωτής είναι όμως ο τελικός αποδέκτης σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994, 85-2β (Κορνήλια Δελούκα-Ιγγλέση: Δικαιο του καταναλωτή, Εκδ. Σάκκουλα 2014).

Οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών (ΓΟΣ): Γ. Ι. Δέλλιος. Εκδ. Σακκουλα 2003.); Με βάση των ΓΟΣ θα μπορούσε να αποδειχθεί ότι οι όροι του κανονισμού της τηλεθέρμανσης είναι καταχρηστικοί και επομένως άκυροι.

Ακόμη και στη λειτουργία της έχει η επιχείρηση ασυναρμόνιστα στοιχεία. Τέλος της δεκαετίας του 90 όταν τοποθετούνταν οι σωληνώσεις οι εργαζόμενοι ρωτούσαν τους ενοίκους: Θες ζεστασιά το χειμώνα, βάλε εδώ μια υπογραφή!!! Άρθ. 13 του κανονισμού οι λογαριασμοί στέλνονται με δαπάνες και ευθύνη της επιχείρησης στη διεύθυνση όπου είναι εγκατεστημένος ο θερμικός υποσταθμός. Ποια είναι η ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή; Ποιος φέρει την ευθύνη για τους φακελωμένους λογαριασμούς πεταγμένους έξω από πόρτες διαμερισμάτων ή εξώπορτες; Άρα, η επιχείρηση ενδιαφέρεται για τη συσσώρευση οφειλών και όχι για τη εξόφληση λογαριασμών!!!

Στο Άρθ. 14 του κανονισμού της επιχείρησης αναφέρεται „Αν η καθυστέρηση της εξόφλησης υπερβεί τις 60 ημέρες μετά την αναγραφόμενη καταλυτική ημερομηνία τότε η επιχείρηση δικαιούται πέραν της διακοπής παροχής να προβεί σε μονομερή λύση της σύμβασης της Τηλεθέρμανσης με τον καταναλωτή ή ιδιοκτήτη, εκμισθωτή ή μισθωτή„ Αυτό όμως, όπως είναι γνωστό δεν υλοποιείται, αλλά με τη πάροδο του χρόνου συσσωρεύονται οι οφειλές δυναμικά λόγω ανατοκισμού. Όταν μετά από 60 ημέρες δεν ενεργοποιηθεί το Αρθ.14 οδηγεί στην υποψία μιας εσκεμμένης επιβράδυνσης. Το ότι αυτό εξακολουθεί να διαιωνίζεται με μια γενικευμένη μορφή εμπεριέχει τη πιθανότητα του Δόλου. Όλα αυτά συνηγορούν στ’ ότι το ενδιαφέρον της τηλεθέρμανσης δεν εστιάζεται σε άμεση εξόφληση οφειλών του καταναλωτή, αλλά στην εσκεμμένως, μεταφορά συσσωρευμένων οφειλών προς τον ιδιοκτήτη. Οι οφειλές του ιδιοκτήτη θεωρούνται ως εγγυημένες, εισέρχονται στον προϋπολογισμό και αποδίδουν υψηλότερους μισθούς στους „Λειτουργούς“ της τηλεθέρμανσης, ο μισθός π.χ. μιας καθαρίστριας ήταν 1434, 40 €.

Με εκτίμηση

Ζήνων Δούβλης

13 σχόλια

  • Ο κ. Κυτίδης δήλωσε τηλεοπτικώς ότι η ΔΕΥΑΚ θα αναζητά πλέον τις οφειλές από τους ενοικιαστές μέσω καταλογισμού στην Εφορία, αλλά έναν μήνα περίπου μετά, βγήκε ανακοίνωση που καλούσε τους ιδιοκτήτες να επιβλέπουν τυχόν οφειλές των ενοικιαστών.

    Αυτό και μόνο αποτελεί μια κοροϊδία της διοίκησης της ΔΕΥΑΚ και κατ’ επέκτασιν του κύριου μετόχου που είναι ο Δήμος Κοζάνης, κάτι που σημαίνει ότι η διοίκηση και ο Δήμαρχος βαρύνονται προσωπικά.

    Ο μόνος τρόπος για να δοθεί λύση σε αυτό το άγος, είναι να τροποποιηθεί ο κανονισμός της ΔΕΥΑΚ και ως προς την τηλεθέρμανση και ως προς την ύδρευση και να αφήσουν τα παραμυθάκια και τις δημόσιες δηλώσεις που ως ακάλυπτες επιταγές δεσμεύουν μόνο τον παραλήπτη και ποτέ τον εκδότη.

  • Τι να πούμε και οι κάτοικοι των κοινοτήτων γύρω από την Κοζάνη και οι οποίοι ψηφίζουν και αυτοί Δήμαρχος και πληρώνουν κάποιες χιλιάδες ευρώ για θέρμανση.

    • έκαναν τους καινούργιους στα γκράβαρα αν τους έκαναν κοντά μαζί με εσάς όλοι μαζί θα συνέφερε να επεκταθεί το δίκτυο και να έχουν και τα χωριά τηλεθέρμανση. τώρα καλά κρασά

  • Η υπεύθυνοι της τηλεθέρμανσης μας έχουν γραμμένους εκεί που δεν πιάνει η μελάνη. Κάκιστοι επαγγελματίες-υπαλληλοι, εξαιρετικά ακριβοί για τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Οι κάτοικοι της Κοζάνης είμαστε αγανακτισμένοι και απογοητευμένοι.

  • Αν θελετε και μια δευτερη γνώμη κ.Ζήνωνα επικοινωνήστε στο 6944588967(συλλογος ιδιοκτητων ακινήτων κοζάνης)κ.Παύλο.Εχουμε
    κανει καποια δουλειά αλλά θέλουμε να ακούσουμε και την δική σας
    αποψη.

  • Συγχαρητήρια Κ. Δούβλη.Εκφράζεται , εκτιμώ το 95% των πελατών της τηλεθέρμανσης.Κακοδιαχείρηση, σπατάλη, ανείσπρακτα χρέη, που προυπολογίζονται θετικά και προκλητικοί μισθοί που δεν υπάρχουν πουθενά. Δυστυχώς ο κακοφορμισμός της,είναι ορατός.

  • Εγώ Δν χρωστάω τπτ στην περιβόητη αυτή μονάδα θέρμανσης ΑΛΛΑ επειδή χρωστάνε κάποιοι άλλοι στην συγκεκριμένη οικοδομή εγώ εδώ κ 4 χρόνια Δν έχω θέρμανση και ζω με το ανήλικο παιδί μου Απαράδεκτη συμπεριφορά της μονάδας αυτής παρότι έκανα μεγάλο αγώνα για να έχω θέρμανση .Θα μπορούσε η ίδια αυτη ΜΟΝΑΔΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗς να κινηθεί νομικά με τους κακοπληρωτες και να πάρει τα χρήματα της.ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ….

  • Το πρόβλημα είναι απλό και μπορεί να λυθεί . Μπορείτε εύκολα να φύγετε από τη τηλεθέρμανση και να αναζητήσετε άλλους τρόπους θέρμανσης όπως κάνουν τόσα άλλα σπίτια που δεν βρίσκονται στη Κοζάνη . Και να μην έχετε την κακή ΔΕΥΑΚ . Το μόνο που κάνετε είναι να γκρινιάζετε για όλα ενώ είστε από τους ποιο τυχερούς που έχουν τηλεθέρμανση . Ρώτα τα χωριά να δεις πως θα ζεσταθούν τώρα με 1,70 το πετρέλαιο

  • Τι θα γίνει κάθε βδομάδα θα διαβάζουμε και κάτι για την τηλεθέρμανση; Τίποτα δεν πάει καλά; Μας κούρασαν, αγαακτησαμε γιατί δεν τους απολύουν να προσλάβουν κατάλληλο προσωπικό.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι