Εργασίες στην έξοδο Κοζάνης προς Θεσσαλονίκη – Διαμαρτυρία καταστηματαρχών της περιοχής (Βίντεο)

8 Απριλίου 2022
23:58

Εργασίες στην έξοδο Κοζάνης προς Θεσσαλονίκη. Διαμαρτυρία καταστηματαρχών της περιοχής

Δείτε το ρεπορτάζ του FLASH

32 σχόλια

  • Στο φανάρι για το λιντλ αν θέλει κάποιος να στρίψει και είναι κόκκινο μποτιλιαρει και περιμένουν όλοι και ας θελουν να πάνε ευθεία κάποιοι. Εύγε στο Δήμο για το μπαχαλο!

  • Μεγάλα μυαλά. Παντού κάνουν τους κεντρικούς τουλάχιστον δρόμους πιο φαρδύ στην Κοζάνη τους στενεύουν. Δουλειές του ποδαριού. Ποιος ο λόγος γίνει και στα δύο ρεύματα πιο στενός ο δρόμος;.

      • Ο συγκεκριμένος δρόμος είναι γεμάτος από κόσμο… Μιλάμε δλδ, χιλιάδες άνθρωποι, κινδυνεύουν να παρασυρθούν!

        Άιντε κάνε καμιά δουλειά!

      • Εσύ που καταλαβαίνεις σκέψου ότι από την στιγμή που οι διανοιες του Δήμου ήθελαν να κάνουν πιο φαρδιά πεζοδρόμια στο συγκεκριμένο κομμάτι δρόμου με την αυξημένη κυκλοφορία έπρεπε να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να αγοράσουν όσο μέρος χρειάζεται μετά το τέλος του δρόμου. Όχι κόβουμε την μία λωρίδα στην μέση και όλα καλά.

  • Κατάστρεψαν τον δρόμο από την μια πλευρά τον κάναν επικίνδυνο (ήδη έγινε ατύχημα με την νταλίκα). Τώρα ήρθε η σειρά της άλλης πλευράς.

    • Απο το στένεμα του δρόμου θα προκύψει χώρος για πεζούς και ποδηλάτες, υπάρχουν και αυτοί και θα αυξάνονται. Το θέμα είναι να γίνει ένας κανονικός σύγχρονος περιφερειακος δακτύλιος που θα κινούνται κυρίως τα φορτηγά χωρίς να χρειάζεται μα μπουν μέσα στην πόλη αλλά και τα ΙΧ που κινούμενα στον δακτύλιο θα μπαίνουν – βγαίνουν στην πόλη ακριβώς στη γειτονιά που θέλουν να πάνε χωρίς να χρειάζεται να περάσουν απο το κεντρο και χωρίς να περιφέρονται στους άλλους στενούς δρόμους επιβαρύνοντας την πόλη. Νομίζω πως αυτό πρέπει να διεκδικήσεις και όχι να αμβισβητεις το δικαίωμα πεζών και ποδηλάτων που μπορεί να είναι ο πατέρας σου το παιδί σου η άλλο συγγενικό σου πρόσωπο.

  • Στενεύουν τούς δρόμους κατά τα άλλα έφταιγαν οι γέφυρες του σιδηρόδρομου πού ήταν στενές……. καί τίς γκρέμισαν..!

  • Αν δεν γίνει νότιος περιφερειακός στην πόλη δεν θα αλλάξει τίποτα… ξυπνήστε, η μοναδική πόλη της Ελλάδας χωρίς περιφερειακή οδό

  • Μόνο από μηνύσεις καταλαβαίνουν… Επίσης κάθε τετραετία που αλλάζει η τοπική αρχή πέφτει χρήμα στον συγκεκριμένο άξονα.. Πόσο χρήμα θα σπαταλήσετε ακόμα άσκοπα;; Οι δρόμοι και οι ποδηλάτες σας μάραναν..Ο κοσμακης δεν έχει παράδες να πάρει ψωμί και ο δήμαρχος κάνει παιχνίδι με τα λεφτά μας μαζί με τους ασφαλταδες και τους πανελαδες…

  • Έχει βγει το έργο από το 2017 αλλά πρέπει να ζητήσει άδεια ο Δήμος από τον κάθε καταστηματάρχη αν θα κάνει πεζοδρόμηση μέχρι το Κουρί ας πούμε για να σκεφτεί το take away της καφετέριας .

  • Στο δρόμο αυτό δεν υπάρχουν πεζοί. Όποιος θέλει να περπατήσει πάει με το αυτοκίνητο στο κουτί ή στο γήπεδο καί περπατάει,αθληται εκεί !!!!

  • με λιγα λογια … θελουμε να γινει το δικό μας των τεσσαρων πεντε επιχειρήσεων … να ανεβαίνουν τα αυτοκίνητα των πελατων μας στα πεζοδρόμια και δεν μας νοιάζει για εσας τους υπόλοιπους που θέλετε να πάτε περπατώντας ή ποδηλατώντας μεχρι το κουρί χωρίς κινδυνο…

    • Άσε μας ρε μεγάλε που έμαθες και το κουρι μέχρι χθές δεν ήξερες που ήταν !!! Δεν ακούς πότε ήταν να γίνει το έργο πλάκα μας κάνεις …. άιντε σουρδε

  • Πιο μπαχαλο δήμος από το δήμο Κοζάνης δεν υπάρχει …… που κάνατε πεζοδρόμια χωρίς να έχετε τελειώσει το απέναντι ….μου έχετε το τσιμεντένιο στηθαίο στη μέση με πεζοδρόμιο ……
    Χωρίς καμία μελέτη χωρίς καμία προειδοποίηση ….

  • ο δρομος δεν ειναι αυλη για τους μαγαζατορες….

    ο καθε μαγαζατορας λεει την εξυπναδα του….η καφετερια εγινε αναπτυξιακη επιχειρηση ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ

      • Η συγκεκριμένη νησίδα φιλε μου, καταλαμβανει πλάτος 4 μέτρων. Μπορει να γινει 2μετρη και να μην χρειαστεί να μειωθει ο δρομος σε μιαμιση λωρίδα. Πιστεύω να το καταλαβες τώρα. Και το πλάτος του δρόμου δεν μειώνεται και τα πεζοδρόμια μεγαλώνουν.

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΗΓΕΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ; ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΟΙ ΚΑΙ ΝΗΣΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ .

  • Οι δρόμοι είναι για τα αυτοκίνητα……..
    ..οι πεζοί μπορούν να περπατήσουν όπου θέλουν , όχι κοντά στους αυτοκινητόδρομους !!!??

  • Ας ελπίσουμε να γίνει από αυτή τη μεριά τουλάχιστον ποδηλατόδρομος. Πεζοδρόμιο χρειάζεται επίσης ο δρόμος προς τον Άργιλο, καθώς οι πεζοί καταπατούν τον υπάρχοντα ποδηλατόδρομο και υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος και τέλος ας γίνει συντήρηση του ποδηλατόδρομου προς Καρυδίτσα.

  • Καλό θα ήταν από αυτή τη μεριά να γίνει ποδηλατόδρομος. Πεζοδρόμιο χρειάζεται ο δρόμος προς τον Άργιλο, καθώς οι πεζοί καταπατούν τον υπάρχοντα ποδηλατόδρομο με κίνδυνο ατυχήματος και τέλος ας γίνει συντήρηση του ποδηλατόδρομου προς Καρυδίτσα.

  • Καλύτερα να κάνει τον δρόμο με μια λωρίδα κυκλοφορίας και να κάνει μεγάλο πεζοδρόμιο και ποδηλατόδρομο, αφού τόσο πολύ το θέλει. Με το να στενεύει τον δρόμο και να νομίζει ο κάθε ένας μας ότι είναι με 2 λωρίδες αλλά δεν χωράνε να περάσουν μόνο κακό μπορεί να προκληθεί.

  • Οι συγκεκριμενοι κυριοι ως επιχειρηματικοτητα εννοουν το “ο δρομος μπροστα απο το μαγαζι μου ειναι τσιφλικι μου”…ε δεν ειναι ετσι πως να το κανουμε ….

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.