Η κατασκευή της σήραγγας της Κλεισούρας είναι ένα όραμα για όλη τη Δυτική Μακεδονία που σήμερα υλοποιείται, δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, στην τελετή υπογραφής της σύμβασης του έργου για την κατασκευή της σήραγγας της Κλεισούρας στην επαρχιακή οδό Καστοριάς – Πτολεμαΐδας, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022, στην Καστοριά.
Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή του έργου, ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε:
«Σήμερα υλοποιείται ένα όραμα, το οποίο λίγοι άνθρωποι στην Πτολεμαΐδα και στην Καστοριά ξεκινήσαμε το 1998, με πρωτεργάτη τον αείμνηστο Κώστα Σημαιοφορίδη από το 1992, ενώ στη διαδρομή αυτή συνέβαλαν πολλοί βουλευτές της Δυτικής Μακεδονίας και οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας με Πρωθυπουργούς τον Κώστα Καραμανλή και τον Αντώνη Σαμαρά.
Το όραμα αυτό παίρνει σάρκα και οστά γιατί η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και όλη η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο Υπουργός Κώστας Καραμανλής που επέδειξε προσωπικό ενδιαφέρον και ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, εργαστήκαμε εντατικά όλοι μαζί και θέσαμε ως προτεραιότητα να υλοποιηθεί αυτό το πολύ σημαντικό έργο για τη Δυτική Μακεδονία, σε συνεργασία με την «Εγνατία Οδό» και τον ανάδοχο που προέκυψε από τη διαγωνιστική διαδικασία, την εταιρεία ΑΚΤΩΡ.
Θέλω, επίσης, να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Γιώργο Κασαπίδη και τις υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, που εργάστηκαν τα τελευταία τρία χρόνια, ώστε να φθάσουμε στη σημερινή υπογραφή της σύμβασης για τη σήραγγα της Κλεισούρας.
Είναι μια μέρα γιορτής για την Πτολεμαΐδα, την Καστοριά και συνολικά τη Δυτική Μακεδονία, καθώς το έργο αυτό θα βελτιώσει τη διαπεριφερειακή σύνδεση με όρους οδικής ασφάλειας και γι’ αυτό, είναι ένα έργο σημαντικό για όλη τη χώρα.
Έτσι θα συνεχίσουμε και με τα υπόλοιπα έργα που υλοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με τους Δήμους και τις Περιφέρειες όλης της Ελλάδας, καθώς αυτές οι συνέργειες παράγουν αποτελέσματα προς όφελος των πολιτών».
Η σύμβαση αφορά στο έργο «Κατασκευή Επαρχιακής Οδού Καστοριάς – Πτολεμαΐδας: Τμήμα ρέμα Κώτουρη – όρια Νομού Κοζάνης με σήραγγα στην Κλεισούρα», προϋπολογισμού 71.077.000 ευρώ, που συγχρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Μακεδονία στο ΕΣΠΑ 2014-2020».
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της νέας Επαρχιακής Οδού, μήκους 10,4 χλμ., που εντάσσεται στον οδικό άξονα Καστοριάς – Πτολεμαΐδας, στα όρια των νομών Καστοριάς και Φλώρινας και καταλήγει στα όρια του νομού Κοζάνης.
Κομβικό τμήμα αποτελεί η σήραγγα της Κλεισούρας με μήκος 1.365 μ., η οποία θα κατασκευαστεί σε ιδιαίτερα ορεινό ανάγλυφο και θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τέσσερις ανισόπεδους κόμβους, μία γέφυρα (ρέματος Κώτουρη), μήκους 34,60μ και τέσσερις κάτω διαβάσεις. Το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου υπολογίζεται σε τρία έτη.
Θα περιμέναμε από τη δική σας κυβέρνηση σεβασμό των δημόσιων κονδυλίων (λέω τώρα εγώ) και όχι πυροτεχνήματα, αλλά σας καταλαβαίνω απόλυτα κ. Μιχαλη, θηρευτής ψηφαλακίων κι εσείς στη επαρχία σας…
Βουλευτής δεν ήσασταν το 2004-2009 στην κυβέρνηση Καραμανλή του νεώτερου που διπλασίασε το εξωτερικό χρέος; Ασκήσατε τότε τον επιβαλλόμενο έλεγχο ή όχι;
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΙΧΑΛΗ
Πρωτίστως είναι έργο του Περιφερειάρχη Γ. Κασαπίδη που σωστά το επέλεξε ακούγοντας πολλές και σκλήρες αντιρρήσεις από την Αντιπολίτευση στην Περιφέρεια .
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ.
Θα μπορούσε αντί αυτού να επιλέξει ο Περιφερειάρχης κάποια άλλα εργα , γιατί είναι αμοδιότητος της Περιφέρειας
κ.υπουργε κάνε συντήρηση την γέφυρα των Σερβίων,
αποκατέστησε τις σιδηροδρομικές γέφυρες που έριξες το 2014 μετά την ανακαίνιση των γραμμών
και μετά πανηγύρισε για την Κλεισούρα!
Το τραίνο δεν το χρησιμοποιούσε ΚΑΝΕΝΑΣ .
Σωστά έφυγαν οι γέφυρες του ΟΣΕ.
Αν γίνει όταν γίνει θα γίνει νέα γραμμή με παράκαμψη της Κοζάνης , πράγμα λογικό και δίκαιο,
γιά το συμφέρον της πόλης .
Ότι συμφέρει στη Κοζάνη δεν είναι δίκαιο. Επιπλέον 70 χιλιόμετρα. Το δίκαιο είναι να περάσει από την Πτολεμαΐδα.
Πρόσβαση για Λάρισα – Αθήνα δεν έχουμε,η σήραγγα της Κλεισούρας ήταν η προτεραιότητα!!!
Κατάντια!!! των 70 εκατομμυρίων €.
Ζήτω η περιφερειακή αρχή!!! Και η κυβέρνηση!!!
Πόσο στοίχισε η φιέστα στο ξενοδοχείο την ώρα που ο λαός πεινάει και διαδηλώνει?????
ΥΓ: κασαπιδη οψομεθα προς Φιλίππους!!!!
Απών ο Σαββόπουλος!!!!!
Απών για ιατρικούς λόγους,ο Σαββόπουλος είναι σοβαρός άσχετα που ο κασαπιδης φέρθηκε αχάριστα λέγοντας δήθεν για ευκαιρίες σε όλους,δεν είναι όλοι για ΟΛΕΣ τις θέσεις, δυστυχώς έκανε λάθος και το βλέπει η Καστοριά καθημερινά.
Πεταμένα χρήματα…
Και μετα ξυπνησες Μιχαλακη (τους!)
αχαχαχαχα τι ειναι τουτοι ρε…ουτε τα γιδοτρολ τα βολεμενα που τους ψηφισαν δεν θα τους πιστευουν σε λιγο αχαχαχα
Μ. Παπαδόπουλε για την χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής που πρέπει να περνάει από Πτολεμαΐδα λόγω μειωμένου μήκος σε σύγκριση με το πέρασμα της από Κοζανη δεν λες τίποτε.
Δεν στηρίζεις τον τόπο καταγωγής σου. Τι άλλο πρέπει να σκεφτόμαστε για το σκεπτικό σου.
Εσύ έχεις πάθει καϊλαρίτιδα.
Χαχαχαχαχα!
Έναν δρόμο που θα το χρησιμοποιήσουν μόνο 5 άτομα το μήνα και αν ….
Μπράβο !
Προτεραιότητες…
Ναι, αλλά θα χαρούν οι εργολάβοι!!!
Διόδια θα έχει ????????
Πώς ακριβώς βοήθησε ο κ. Παπαδόπουλος. Το έργο εντάχθηκε και χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ Της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και θα επιβλέψει η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ γιατί της εκχώρησε την αρμοδιότητα η Περιφέρεια
Ε ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟ ΜΗΝΑ
Μπράβο !!! Μην είστε μονόφθαλμοι , μπράβο ανάπτυξη , μπράβο Υπουργέ !!! Όλοι μαζί να φτιάξουμε υποδομές !!! Όλοι μαζί από ένα λιθαράκι , όχι κούφια λόγια .
Ευχαριστούμε για το μεγάλο έργο και τις χιλιάδες θέσεις εργασίας
Άιντε και σύντομα τα εγκαίνια της σήραγγας Πτολεμαΐδα Βέροια Νάουσα
Κάνε τίποτα για τη γέφυρα Πολυφυτου υπουργέ που μας ταλαιπωρεί. Ο άλλος ο κοιμωμενος επικεφαλής της Περιφέρειας δεν πρόκειται ν ακάνει τίποτα. Το πήραμε απόφαση.
Πόσα αυτοκίνητα θα διασχίζουν αυτή την γέφυρα καθημερινά , άσκοπη σπατάλη χρημάτων.
Συγχαρητήρια υπουργέ μας!!!
Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που έχει στόχους και τους πετυχαίνει.
Πόσο εμπάθεια στο σχολιασμό των ανωνύμων.
Τι μας λέτε τώρα κ. Επώνυμε!!!
Ξυδι!
Μιχαλάκη, είσαι τρέλα, είσαι τρέλα με τη γέφυρα σαμπρελα.
Ο δρόμος κοζανης Λάρισα που είναι για τρακτέρ πότε. Αλλά εσύ κάτοικος Αθηνών τι σε νοιάζει. Απορώ πως το πήρατε απόφαση για κλεισούρα. Μήπως τα ψηφαλακια της Καστοριάς είχαν μειωθεί πολύ. Συζήτηση να γίνεται.