Η σήραγγα της Κλεισούρας είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο για τη Δυτική Μακεδονία, δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, κατά την ενημέρωση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής σχετικά με τις συμβάσεις δημοσίων έργων.
Ειδικότερα, ο κ. Παπαδόπουλος ενημέρωσε την Επιτροπή για τη σύμβαση κατασκευής της επαρχιακής οδού Καστοριάς – Πτολεμαΐδας, στο τμήμα από το ρέμα Κώτουρη ως τα όρια του Νομού Κοζάνης με σήραγγα στην Κλεισούρα, με Αναθέτουσα την Εγνατία Οδό.
«Είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο για τη Δυτική Μακεδονία, αρχικού προϋπολογισμού 57 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), με χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων», δήλωσε ο Υφυπουργός Μεταφορών.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της νέας Επαρχιακής Οδού, μήκους 10,4 χλμ., που εντάσσεται στον οδικό άξονα Καστοριάς – Πτολεμαΐδας, στα όρια των νομών Καστοριάς και Φλώρινας και καταλήγει στα όρια του νομού Κοζάνης.
Στο πλαίσιο αυτό, προβλέπεται η επιμέρους κατασκευή:
- 4 ανισόπεδων κόμβων,
- 1 γέφυρας στο ρέμα Κώτουρη,
- 4 κάτω διαβάσεων
- 2 κτηρίων στα μέτωπα της σήραγγας, και
το πιο σημαντικό επιμέρους έργο, αυτό της σήραγγας της Κλεισούρας με μήκος 1,3 χλμ.
Προσωρινός μειοδότης αναδείχθηκε ο Άκτωρας με μέση έκπτωση της τάξης του 16,72% και σύνολο δαπάνης του έργου τα 47,7 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και με χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου τα 3 έτη.
« Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί ένα συγκροτημένο σχέδιο ανάταξης και ανάπτυξης του συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής»
Ο κ. Παπαδόπουλος ενημέρωσε, επίσης, την Επιτροπή για τη σύμβαση ανάταξης 14 συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό της Αθήνας, τονίζοντας ότι «ο εκσυγχρονισμός των 14 συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό αναμένεται να οδηγήσει σε σημαντική ενίσχυση του στόλου για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».
Ο κ. Παπαδόπουλος δήλωσε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί ένα συγκροτημένο σχέδιο ανάταξης και ανάπτυξης του συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής, αναπτύσσοντας το δίκτυο μέσων σταθερής τροχιάς.
Σε αυτό το πλαίσιο προχωρά και η σύμβαση για την ανάταξη 14 συρμών της Γραμμής 1, αρχικού προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, η οποία θα χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) και ο χρόνος παράδοσης του συμβατικού αντικειμένου υπολογίζεται σε 34 μήνες.
Στον διαγωνισμό κατέθεσαν προσφορές δύο εταιρείες:
- Η «CAF» (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles), που αποτελεί εταιρεία του ισπανικού δημοσίου, και
- Η γαλλική πολυεθνική εταιρεία «ALSTOM».
Προσωρινός ανάδοχος του διαγωνισμού ορίστηκε η CAF, με προσφορά της τάξης των 65,5 εκατ. ευρώ, ενώ η όλη διαδικασία έλαβε την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου στις 12 Οκτωβρίου.
«Ο ανάδοχος Θα παραδώσει 14 συρμούς πλήρως αναβαθμισμένους, ικανούς για παραγωγική λειτουργία για τα επόμενα 25 χρόνια. Προχωράμε σταθερά και αξιόπιστα για την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των πολιτών», τόνισε ο Υφυπουργός Μεταφορών, ο οποίος αναφέρθηκε συνολικά και στον σχεδιασμό για τις μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό.
Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος:
«Προ ημερών ολοκληρώθηκε η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, που ήδη προσφέρει μία τεράστια ανάσα για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού, αλλά και για τη μείωση των ημερήσιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Παράλληλα, ξεμπλοκάραμε και ξεκίνησε ήδη η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό. Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο σήμερα, που όταν ολοκληρωθεί, θα εξυπηρετεί καθημερινά 340.000 ανθρώπους. Προχωράμε παράλληλα και με την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον, με 3 νέους σταθμούς και 3,5 χλμ σήραγγας.»
71.077.000 ευρώ για έναν δρόμο, για να μεταφερθεί τι;
Αφού δεν παράγουμε!
Ρίξτε το βάρος στον πρωτογενή τομέα όπου μπορούμε να παίξουμε μπάλα.
Στα άλλα αδυνατούμε πολύ.
Ο κόσμος φεύγει από την Δυτική Μακεδονία και δεν μπορεί να επιβιώσει μ’ αξιοπρέπεια κι όχι γιατί στερείται αξιοπρεπών δρόμων.
Πεταμένα λεφτά προς άγραν εορδαϊκών ψήφων…
και τα διοδια εκει κοντα Σιατιστα μερια Μιχαλακη μ! Ξερεις εσυ!
Πφφφφ…αντε να γινουν εκλογες να ξεμπερδευουμε με σας γιατι μας κουρασατε!
Έτσι, να το λέτε μπας και το πιστέψετε κι εσείς.
Το άλλο με τον τοτό το ξέρετε;
Τα διόδια στην είσοδο και στην έξοδο της σήραγγας μην ξεχάσετε κύριε Μιχάλη μας.
Η υψηλή γέφυρα Σερβίων είναι. Προσγειωθείτε στην πραγματικότητα.
Μην ξεχάσετε τα χρυσά κουτάλια να πάρετε μαζί σας … γιατί το μέλι είναι πολύ…εκλογές άμεσα να φυγετεεεεεε
Υπάρχει ιδιαίτερος γραμματέας σε βουλευτικό γραφείο που είναι ταυτόχρονα εν ενεργεία αντιδήμαρχος του Δήμου Κοζάνης;
Πρην 10 χρόνια μπορεί δεν μας κοροϊδεύετε άλλο με τις βλακείες σας
Δεν καταλαβαίνω από τα σχόλια, κατηγορείται ο Υπουργός για την κατασκευή της σήραγγας !!! Έλεος δεν θέλουμε έργα στην περιοχή, ας εισηγηθούν με ονοματεπώνυμο να μεταφερθούν οι πιστώσεις σε άλλους νομούς!!!
χαχαχααχαχαχααχαχααχαχαχαχααχαχααχαχαχαχααχαχαχαχαχααχ
δρόμος για 10 -20 το πολύ αυτοκίνητα ημερησίως! πραγματικά πεταμένα λεφτά..
Τώρα εμπρός για τη σήραγγα μεταμόρφωση χρώμιο !! Μα ενωθεί επιτέλους με τον τσαρτσαμπας !
ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. Ν.Ι.Χ.
πεταμένα λεφτά… εργο για πολύ λίγους χρήστες που δεν δικαιολογείται, μονο το πολιτικό σύστημα εξυπηρετεί…