Πρωτοβουλία Πολιτών Εορδαίας: “Να πέσουν επιτέλους οι μάσκες”

28 Φεβρουαρίου 2023
09:04

 

Στις 14-02-2023 ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργος Καραγιάννης, συνοδεύοντας τον Πρωθυπουργό στο εργοτάξιο της σήραγγας της Κλεισούρας και μιλώντας στην παρουσίαση του Αναπτυξιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας ανέφερε, για τα σιδηροδρομικά έργα που άμεσα ενδιαφέρουν την Πτολεμαΐδα / Εορδαία….

«Ένα πραγματικά εμβληματικό έργο που θα ενισχύσει την εξωστρέφεια της περιοχής είναι η Νέα σιδηροδρομική σύνδεση Αεροδρόμιο Καστοριάς – Σύνορα με Αλβανία μέσω Καστοριάς – Ιεροπηγής – Πόγραδετς. Με αυτή τη νέα σύνδεση ενισχύεται η περιφερειακή και διακρατική συνδεσιμότητα των ελληνικών πόλεων μεταξύ τους και με τις γειτονικές χώρες. Η μελέτη σκοπιμότητας για την επιλογή της χάραξης ολοκληρώθηκε τέλος του 2022 και προτείνει τη σύνδεση μέσω Κοζάνης – Σιάτιστας- Καστοριάς» υπογράμμισε.

Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «ο ΟΣΕ θα προχωρήσει εντός του έτους στη συντήρηση της Γραμμής Αμύνταιο – Πτολεμαΐδα με στόχο την επαναλειτουργία της. Μέχρι τέλος του έτους θα δημοπρατηθεί και το έργο που αφορά στην κατασκευή παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής Πτολεμαΐδας – Κοζάνης λόγω των ορυχείων της ΔΕΗ». https://ypodomes.com/g-karagiannis-nees-theseis-ergasias-kai-enischysi-tis-anaptyxis-me-ta-erga-ypodomon-sti-dytiki-makedonia/

Είχαμε πριν καιρό υπογραμμίσει ότι πιθανόν έχουν γίνει μελέτες για το ποια χάραξη θα έχει τελικώς η Νέα χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής Αλβανίας – Καστοριάς – Θεσσαλονίκης, και πως «κάποιοι σκοτεινοί κύκλοι» κρατούν μακριά από την δημοσιότητα. Να που τώρα εμφανιστήκαν τα πρώτα σημάδια.

Ο κ. Καραγιάννης το ανέφερε παρά τα όσα έχουμε γράψει και δεν τόλμησε κανείς να μας απαντήσει.

1). Πόσο το κόστος;;;;

2). Γιατί αυτή η καμπυλότητα της σιδηροδρομικής γραμμής;;;;

3). Γιατί δεν δημοσιοποιείτε και τις άλλες προτάσεις και ειδικά της πρότασης Σωτηρόπουλου που είναι η επίσημη του Δήμου Εορδαίας, ώστε να γίνει η σύγκριση;;;

4). Ποιοι είναι αυτοί που προτείνουν την σύνδεση;;;

Είναι ο ΟΣΕ;;;

Είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών;;;

Είναι το γραφείο που του ανατέθηκε η μελέτη;;;;

 

Ποιος τελικά προτείνει;;;;

—– Μήπως πίσω από όλο αυτό το σκηνικό κρύβεται μια Διπλωματική Εργασία του Ανοικτού Πανεπιστήμιου, συντρόφου βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας της περιφερειακής ενότητας Κοζάνης;;;;

—– Μάλιστα την εργασία αυτή επέβλεψε καθηγητής που χρόνια πριν είχε κατέλθει υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Βέροιας σε συνδυασμό σημερινού βουλευτή επίσης της Νέας Δημοκρατίας;;;;

—– Στην εργασία αυτή αναφέρεται: «Η χάραξη θα ακολουθεί τη διαδρομή Σ.Σ. Κοζάνη – Αεροδρόμιο – Λεύκαρα – Ίμερα – Πολύφυτο – Βέροια μήκους 60 χλμ περίπου. Το έργο δεν ανήκει στο αναλυτικό δίκτυο των Δ.Δ.Μ., που χρηματοδοτείται από το CEF και πρέπει να ενταχθεί με την αναθεώρηση των Δ.Δ.Μ, καθότι μπορεί και πρέπει να αποτελέσει τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. »

—– Μήπως για τον λόγο αυτό κ. Μ. Παπαδόπουλε στις 21-09-2022 σπεύσατε να ανακοινώσετε (ψευδώς βεβαίως – βεβαίως, διότι εμείς άλλη απάντηση πήραμε από την Διεύθυνση της Ε.Ε.) ότι εντάχθηκε στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών η σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης-Βέροιας;;;;

—– Μήπως τελικά κ. Μ. Παπαδόπουλε ενεργείτε «κατ’ εντολή» ή υποκλέπτοντας από την αναφερόμενη εργασία;;;

—– Στην ίδια επίσης εργασία βλέπουμε τον πιο κάτω πίνακα:

Θεσσαλονίκη – Βέροια – Αμύνταιο – Κοζάνη (υφιστάμενη χάραξη)

Διαδρομή Απόσταση

Χιλ./τρα

Χρόνος

(με την ταχύτερη αμαξ/χία)

Θεσσαλονίκη – Βέροια – Αμύνταιο 159  
Αμύνταιο – Κοζάνη 60  
Σύνολο 219 2,15΄

Θεσσαλονίκη – Βέροια – Κοζάνη (προτεινόμενη χάραξη)

Διαδρομή Απόσταση

Χιλ./τρα

Χρόνος

(με την ταχύτερη αμαξ/χία)

Θεσσαλονίκη – Βέροια 60  
Βέροια – Κοζάνη 61  
Σύνολο 121 1,15΄

Και ο πιο δύσπιστος πλέον καταλαβαίνει ότι η εργασία έχει συγγραφεί με «μεροληπτικό μένος» και υπέρ της Κοζάνης, αφού σκανδαλωδώς έχει εξαφανίσει την Πτολεμαΐδα !!!!!!

—– Τελικά κ.Μ. Παπαδόπουλε ποιοι οι δεσμοί σας με τον συντάκτη της εργασίας θα μας το πείτε;;;; Η μήπως όπως συνήθως κάνετε εδώ και δυο χρόνια που σας υποβάλλουμε ερωτήσεις και σας στέλνουμε έγγραφα δεν τολμάτε να μας απαντήσετε;;;

—– Χθες με πολλά χαμόγελα είδατε τον καρνάβαλο της Κοζάνης, δεν φορούσατε μάσκα. Όμως μάσκα και υποκριτική μας «πουλάτε» καιρό τώρα όταν εμφανίζεστε στην Πτολεμαΐδα, πριν καιρό σας αποκαλέσαμε «ντίλερ της Κοζάνης», σήμερα σας αποκαλούμε και «καταστροφέα της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας» που με τις αποφάσεις σας στερούν την ανάπτυξη από τον τόπο που λέτε πως έλκετε την καταγωγή σας. Όσο και να ρίχνετε στάχτη στα μάτια του πρώην συνεργάτη σας Δήμαρχου Εορδαίας με την σύνδεση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής με την Θεσσαλονίκη (του λεγόμενου μουτζούρη) και σκόπιμα παραπλανάτε και τον λαό της Εορδαίας, θα είμαστε

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΛΕΜΑΜΕ

ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ

«ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ»

ΤΟ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :

[email protected]

19 σχόλια

  • Πόσες φορές θα το πούμε; Πάτε καλά;
    Πως θα φτάσει το τρένο από την Πτολεμαϊδα στην Βέροια; με 60χλμ τούνελ; Ή μήπως είναι τζιπάκι για να ανεβοκατέβει το Βέρμιο;
    Σταματήστε να μας κάνετε ρεζίλι

    • Επειδή δεν γνωρίζεις το θέμα μην γράφεις πράγματα τα οποία δεν ισχύουν. Πρέπει να μάθεις ότι ο ΟΣΕ το 2020 ανέθεσε σε μελετητική εταιρία να αξιολογήσει και να κοστολογήσει τις 3 προτάσεις που υπήρχαν.
      Για την περίπτωση μας σου δίνουμε τα στοιχεία τα οποία έχουν δημοσιευθεί από εμάς ως «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» και τα οποία είναι τα μόνα που μας έδωσε ο ΟΣΕ, (για όλα τα άλλα τμήματα που πιθανόν έχουν γίνει μελέτες κρατιούνται κρυφά, τουλάχιστον αρνούνται να μας τα δώσουν).
      Δεν ζητήσαμε ως «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» κανένα ρουσφέτι, καμία παράνομη παρέμβαση, καμία ευνοϊκή μεταχείριση για την Εορδαία.
      Στο δια ταύτα οι δύο από τις προτάσεις, η πρώτη που είναι η Ιεροπηγή (Καστοριάς) – Πτολεμαΐδας που έχει συμπεριληφθεί και το κόστος του όποιου τούνελ είναι κατά περίπου 50εκατομμύρια € σε σύγκριση με την δεύτερη Ιεροπηγή (Καστοριάς ) – Κοζάνης.
      Όπως μπορεί να καταλάβει και ο ποιο «άσχετος» είναι φύσει αδύνατον να υπολογίζεται ένα τούνελ των 60χιλιομέτρων!!! (όπως έτσι ελαφρά τη καρδία γράψατε), μαζί με την υπόλοιπη διαδρομή να έχει το κόστος που σας παραθέτουμε πιο κάτω.
      Ζητάμε από τον κ.Μ.Παπαδόπουλο να στείλει και την πρόταση της Πτολεμαΐδας όπως σκανδαλωδώς έστείλε την πρόταση της Κοζάνης στην Ε.Ε. για ένταξη στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και που γνωρίζετε ότι η πρόταση της Κοζάνης είναι κατά 50εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από ότι της Πτολεμαΐδας.
      Κατά μια εκτίμηση της όλης διαδρομής προς Βέροια και στην συνέχεια προς Θεσσαλονίκη, αυτή της Διαδρομής Ιεροπηγής (Καστοριάς) – Πτολεμαΐδα – Βέροια – Θεσσαλονίκη θα είναι κατά 500εκατομμύρια €!!! Σε ότι αφορά την άλλη δηλαδή αυτήν της Ιεροπηγής (Καστοριάς) – Σιάτιστας – Κοζάνης – Βέροιας – Θεσσαλονίκης.
      Τώρα αν εσείς θέλετε να βλέπετε μόνο Κοζάνη και να γράφετε ότι σας κατέβη…. Κάντε το αλλά τα στοιχεία είναι ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ.!!!
      Σας παραθέτουμε τα στοιχεία από τη μελέτη που ανέθεσε ο ΟΣΕ είναι ο μάρτυρας του μεγάλου σκανδάλου που ξευτελίζει και την αξιοπιστία της χώρας μας στην Ε.Ε.
      ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΔΡΟΜΟΣ» (Ανάθεση μελέτης από τον ΟΣΕ ΤΟ 2020)

      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 340.589.436€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 61.306.099€
      Άθροισμα 401.895.535€
      Απρόβλεπτα 9% 36.170.598€
      Σύνολο 438.066.133€
      ΦΠΑ 24% 105.135.872€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 543.202.005€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ
      543.202. 000€

      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 309.624.457€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 55.732.402€
      Άθροισμα 365.356.859€
      Απρόβλεπτα 9% 32.883.117€
      Σύνολο 398.238.976€
      ΦΠΑ 24% 95.577.354€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 493.816.331€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€

    • ΑΠΑΝΤΗΣΗ-1
      Επειδή δεν γνωρίζεις το θέμα μην γράφεις πράγματα τα οποία δεν ισχύουν. Πρέπει να μάθεις ότι ο ΟΣΕ το 2020 ανέθεσε σε μελετητική εταιρία να αξιολογήσει και να κοστολογήσει τις 3 προτάσεις που υπήρχαν.
      Για την περίπτωση μας σου δίνουμε τα στοιχεία τα οποία έχουν δημοσιευθεί από εμάς ως «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» και τα οποία είναι τα μόνα που μας έδωσε ο ΟΣΕ, (για όλα τα άλλα τμήματα που πιθανόν έχουν γίνει μελέτες κρατιούνται κρυφά, τουλάχιστον αρνούνται να μας τα δώσουν).
      Δεν ζητήσαμε ως «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» κανένα ρουσφέτι, καμία παράνομη παρέμβαση, καμία ευνοϊκή μεταχείριση για την Εορδαία.
      Στο δια ταύτα οι δύο από τις προτάσεις, η πρώτη που είναι η Ιεροπηγή (Καστοριάς) – Πτολεμαΐδας που έχει συμπεριληφθεί και το κόστος του όποιου τούνελ είναι κατά περίπου 50εκατομμύρια € σε σύγκριση με την δεύτερη Ιεροπηγή (Καστοριάς ) – Κοζάνης.
      Όπως μπορεί να καταλάβει και ο ποιο «άσχετος» είναι φύσει αδύνατον να υπολογίζεται ένα τούνελ των 60χιλιομέτρων!!! (όπως έτσι ελαφρά τη καρδία γράψατε), μαζί με την υπόλοιπη διαδρομή να έχει το κόστος που σας παραθέτουμε πιο κάτω.
      Ζητάμε από τον κ.Μ.Παπαδόπουλο να στείλει και την πρόταση της Πτολεμαΐδας όπως σκανδαλωδώς έστείλε την πρόταση της Κοζάνης στην Ε.Ε. για ένταξη στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και που γνωρίζετε ότι η πρόταση της Κοζάνης είναι κατά 50εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από ότι της Πτολεμαΐδας.
      Κατά μια εκτίμηση της όλης διαδρομής προς Βέροια και στην συνέχεια προς Θεσσαλονίκη, αυτή της Διαδρομής Ιεροπηγής (Καστοριάς) – Πτολεμαΐδα – Βέροια – Θεσσαλονίκη θα είναι κατά 500εκατομμύρια €!!! Σε ότι αφορά την άλλη δηλαδή αυτήν της Ιεροπηγής (Καστοριάς) – Σιάτιστας – Κοζάνης – Βέροιας – Θεσσαλονίκης.
      ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-2

    • ΣΥΝΕΧΕΙΑ-2 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-1
      Τώρα αν εσείς θέλετε να βλέπετε μόνο Κοζάνη και να γράφετε ότι σας κατέβη…. Κάντε το αλλά τα στοιχεία είναι ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ.!!!
      Σας παραθέτουμε τα στοιχεία από τη μελέτη που ανέθεσε ο ΟΣΕ είναι ο μάρτυρας του μεγάλου σκανδάλου που ξευτελίζει και την αξιοπιστία της χώρας μας στην Ε.Ε.
      ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΔΡΟΜΟΣ» (Ανάθεση μελέτης από τον ΟΣΕ ΤΟ 2020)

      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 340.589.436€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 61.306.099€
      Άθροισμα 401.895.535€
      Απρόβλεπτα 9% 36.170.598€
      Σύνολο 438.066.133€
      ΦΠΑ 24% 105.135.872€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 543.202.005€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ
      543.202. 000€

      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 309.624.457€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 55.732.402€
      Άθροισμα 365.356.859€
      Απρόβλεπτα 9% 32.883.117€
      Σύνολο 398.238.976€
      ΦΠΑ 24% 95.577.354€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 493.816.331€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€

  • Ετσι σταράτα και στα ίσα πρεπει επιτέλους να ακουστούν τα πράγματα ως έχουν, Θα τον ψηφίσουν οσοι έχουν θέσεις και καρεκλες στο δημοσιο αυτο ειναι το εργο του αλλωστε φαίνεται και ποιοι τον συνοδεύουν. Οσοι ειναι κρατικοδιαιτοι.

    Παρακαλώ να περασει.

  • Σ.Σ. Κοζάνη – Αεροδρόμιο – Λεύκαρα – Ίμερα – Πολύφυτο – Βέροια .
    Αν γίνει έτσι αναβαθμίζεται πού μεγάλο τμήμα του Νομού. Βελβεντό, λίμνη Πολυφύτου, Νεράιδα αλλάζουν επίπεδο. Μια ανάσα πλέον η Βέροια.

  • Παραληρηματική ανακοίνωση….τραβάνε ευθείες γραμμές στο google maps χωρίς να τους νοιάζουν βουνά, λαγκάδια και χαράδρες….. δύο ορεινούς όγκους (Βέρμιο – Άσκιο) τους “ισοπέδωσαν”….σαν τους τούρκους στο τουρκολυβικό μνημόνιο που τραβήξαν δύο ευθείες και ούτε νησιά πήραν υπόψη τους, ούτε τίποτα…

  • εαν μιλατε σοβαρα και δεν προκειται για ενα κακογουστο αστειο τοτε ειναι ξεκαθαρο οτι βλαπτετε τον τοπο σας με την αμετροεπεια και την αθεραπευτη ευηθεια που σας διακρινει..

  • Πάλι κλάμα και μιρλα τα σουρδονταμαρα. Μόλις μύρισαν ότι κάτι πάει να γίνει για την Εορδαία έβαλαν πάλι την κασετουλα τους για δήθεν γραμμές και τα σχετικά.

  • Ξεχωριστός νομός Πτολεμαΐδας για να μην παίρνει η Κοζάνη τα χρήματα της Πτολεμαΐδας, τους βουλευτές της καθώς και να ελέγχει του εκάστοτε δημάρχους της

  • Τοπικισμος χωρίς επιστημονικά δεδομένα. πείτε μας φωστήρες η συντομότερη διαδρομή από τί εδάφη περνάει πόση κλίση έχουν οι χαράδρες και τα βουνά και πόσο ασύμφορη είναι η πρόταση

    • ΑΠΑΝΤΗΣΗ-1
      Επειδή δεν γνωρίζεις το θέμα μην γράφεις πράγματα τα οποία δεν ισχύουν. Πρέπει να μάθεις ότι ο ΟΣΕ το 2020 ανέθεσε σε μελετητική εταιρία να αξιολογήσει και να κοστολογήσει τις 3 προτάσεις που υπήρχαν.
      Για την περίπτωση μας σου δίνουμε τα στοιχεία τα οποία έχουν δημοσιευθεί από εμάς ως «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» και τα οποία είναι τα μόνα που μας έδωσε ο ΟΣΕ, (για όλα τα άλλα τμήματα που πιθανόν έχουν γίνει μελέτες κρατιούνται κρυφά, τουλάχιστον αρνούνται να μας τα δώσουν).
      Δεν ζητήσαμε ως «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» κανένα ρουσφέτι, καμία παράνομη παρέμβαση, καμία ευνοϊκή μεταχείριση για την Εορδαία.
      Στο δια ταύτα οι δύο από τις προτάσεις, η πρώτη που είναι η Ιεροπηγή (Καστοριάς) – Πτολεμαΐδας που έχει συμπεριληφθεί και το κόστος του όποιου τούνελ είναι κατά περίπου 50εκατομμύρια € σε σύγκριση με την δεύτερη Ιεροπηγή (Καστοριάς ) – Κοζάνης.
      Όπως μπορεί να καταλάβει και ο ποιο «άσχετος» είναι φύσει αδύνατον να υπολογίζεται ένα τούνελ των 60χιλιομέτρων!!! (όπως έτσι ελαφρά τη καρδία γράψατε), μαζί με την υπόλοιπη διαδρομή να έχει το κόστος που σας παραθέτουμε πιο κάτω.
      ΣΥΝΕΧΕΙΑ-ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-2

    • ΑΠΑΝΤΗΣΗ-2 ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-1
      Ζητάμε από τον κ.Μ.Παπαδόπουλο να στείλει και την πρόταση της Πτολεμαΐδας όπως σκανδαλωδώς έστείλε την πρόταση της Κοζάνης στην Ε.Ε. για ένταξη στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και που γνωρίζετε ότι η πρόταση της Κοζάνης είναι κατά 50εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από ότι της Πτολεμαΐδας.
      Κατά μια εκτίμηση της όλης διαδρομής προς Βέροια και στην συνέχεια προς Θεσσαλονίκη, αυτή της Διαδρομής Ιεροπηγής (Καστοριάς) – Πτολεμαΐδα – Βέροια – Θεσσαλονίκη θα είναι κατά 500εκατομμύρια €!!! Σε ότι αφορά την άλλη δηλαδή αυτήν της Ιεροπηγής (Καστοριάς) – Σιάτιστας – Κοζάνης – Βέροιας – Θεσσαλονίκης.
      Τώρα αν εσείς θέλετε να βλέπετε μόνο Κοζάνη και να γράφετε ότι σας κατέβη…. Κάντε το αλλά τα στοιχεία είναι ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ.!!!
      Σας παραθέτουμε τα στοιχεία από τη μελέτη που ανέθεσε ο ΟΣΕ είναι ο μάρτυρας του μεγάλου σκανδάλου που ξευτελίζει και την αξιοπιστία της χώρας μας στην Ε.Ε.
      ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΔΡΟΜΟΣ» (Ανάθεση μελέτης από τον ΟΣΕ ΤΟ 2020)

      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 340.589.436€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 61.306.099€
      Άθροισμα 401.895.535€
      ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-3

  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ-3 ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-2
    Απρόβλεπτα 9% 36.170.598€
    Σύνολο 438.066.133€
    ΦΠΑ 24% 105.135.872€
    ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 543.202.005€
    ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
    ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ
    543.202. 000€

    ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 309.624.457€
    Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 55.732.402€
    Άθροισμα 365.356.859€
    Απρόβλεπτα 9% 32.883.117€
    Σύνολο 398.238.976€
    ΦΠΑ 24% 95.577.354€
    ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 493.816.331€
    ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
    ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.