Πέρασαν, περίπου, τρεισήμισι χρόνια (09 Νοεμβρίου 2019) από τότε που για πρώτη φορά ο Περιφερειάρχης Δ. Μακεδονίας Γ. Κασαπίδης γνωστοποιεί, χωρίς λεπτομέρειες, κάποιο πρόβλημα που παρουσιάζει η Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων κάνοντας λόγο για παραμορφώσεις. Τα όσα ακολούθησαν είναι γνωστά, με τα μπρος – πίσω, ειδικών & μη ειδικών κι αν η γέφυρα είναι ασφαλής ή δεν είναι, ποια μέτρα πάρθηκαν κι αν αυτά τα μέτρα τελικά ωφέλησαν ή επιβάρυναν την κατάσταση κ.ο.. Τα ίδια ερωτήματα συνεχίζουν να μας απασχολούν και σήμερα αλλά με την αγωνία να είναι ακόμη μεγαλύτερη αφού όπως παραδέχτηκε κι ο συντοπίτης μας Στέργιος Μητούλης, Πολιτικός Μηχανικός, Αναπληρωτής Καθηγητής του Surrey University, ο οποίος συνεργάστηκε με την Περιφερειακή Αρχή, για το συγκεκριμένο θέμα, στα πρώτα στάδια, από τότε μέχρι σήμερα, χάθηκε πολύτιμος χρόνος και μέσα σε αυτά τα χρόνια θα μπορούσε να γίνει πλήρης ενίσχυση της γέφυρας, ενώ, προσέξτε, το σημαντικότερο, αυτό που βρίσκεται σε εξέλιξη είναι της λογικής του μπαλώματος και πως τα χρήματα που απαιτούνται για την πλήρη αποκατάσταση ανέρχονται σε 4 με 5 εκατομμύρια ευρώ. Την ίδια στιγμή ακούς και τους συνήθεις ύποπτους, που είναι, μονίμως, σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον Περιφερειάρχη, να προσπαθούν να σώσουν, για εκείνον, ότι σώζεται εστιάζοντας σε κάτι που πλέον δεν έχει καμία απολύτως σημασία, δηλαδή στ’ ότι ο Κασαπίδης ασχολήθηκε με το πρόβλημα ενώ άλλοι δεν έκαναν τίποτα, όταν τρεισήμισι χρόνια μετά βρισκόμαστε στο ίδιο έργο θεατές και κανείς δεν ξέρει αν εν τέλει ακόμη κι αυτό που συντελείται σε επίπεδο εργασιών επαρκεί ή μετά από κάποιους μήνες θα συζητάμε για νέα προβλήματα. Πέραν όλων όμως αυτών τ’ ότι η σημερινή Περιφερειακή Αρχή έδειξε ανικανότητα και σε ζητήματα εφεδρείας, δηλαδή στην εξασφάλιση της αρτιότητας του οδικού δικτύου σε εναλλακτικές διαδρομές στην περίπτωση που “κλείσει” η γέφυρα έστω και για συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων (όπως συμβαίνει), αποδεικνύει, περίτρανα, ότι δεν είναι στραβός ο γιαλός. Το θέμα της γέφυρας αποδεικνύεται πολύ μεγάλο για τον Περιφερειάρχη, που δε μπορεί να το διαχειριστεί. Χρειάζεται ΑΜΕΣΑ η εμπλοκή του κεντρικού κράτους και του Υπουργείου Μεταφορών κι Υποδομών. Είναι προφανές πως η σημερινή Περιφερειακή Αρχή τα έκανε “μούσκεμα” κι αυτό γιατί ακόμη κι αν αυτά που συντελούνται στον έκτο πρόβολο ολοκληρωθούν όπως έχουν σχεδιασθεί, με όσα έχουμε ακούσει και διαβάσει από τους ειδικούς, μονίμως θα μας απασχολούν ερωτήματα του τύπου: “Και τώρα, τελικά, είναι όλα εντάξει; Πέρασε ο κίνδυνος ή υφίσταται ακόμη;”.
Η Χύτρα
Αν πέσει η γέφυρα φταίει ο Κασαπίδης, αν μείνει κερδίζει ο Υφυπουργός.
Δε θέλω να πιστεύω ότι περίμενε να φτάσουμε σε προεκλογική χρονιά ώστε να ξεκινήσει η επισκευή και να δείξει ότι προεκλογικά παράγει έργο. Και μάλιστα χωρίς να έχει έτοιμες εναλλακτικές διαδρομές σε καλή κατάσταση.
Κοζάν μπορείς σε παρακαλώ να απευθυνεις ερώτημα στον Πρόεδρο του ΤΕΕ Συλιρη-Κιανα (οποίος είναι τελοσπαντων) τι λένε ως αρμόδιοι σύμβουλοι για τη γέφυρα; Δε βρήκα κάποια δήλωση τους.
Εξαφανισμένοι.
Οι άνθρωποι του Κασαπιδη θα του κάνουν κριτική; Να σοβαρευτούμε επιτέλους
Η κατάσταση είναι τραγική. Από τον ανύπαρκτο σχεδιασμό μέχρι και την υλοποιηση=οποιαδηποτε λύση ανάγκης.
Γιώργο μέσα σε 4 χρόνια δεν έχεις κάνει τίποτα. Είναι ντροπή. Η γέφυρα του Ρυμνίου δεν θα αντέξει τα φορτία που επιθυμειτε να περάσουν από πάνω.
Γνωρίζεις τις αντοχές της γέφυρας του Ρυμνίου η οποία είναι κατασκευασμένη για βαραίων τύπου οχημάτων??
Τρέλα. Όλα πρόχειρα.
ΔΕΝ ΚΑΤΆΛΑΒΑ ΤΙ ΠΑΡΑΠΟΆΝΩ ΝΑ ΈΚΑΜΕ. Βγήκε σε ένα τηλεοπτικό κανάλι και τα είπε. Πήρε την πρωτοβουλία και έκαμε αίτημα για να χαρακτηριστεί η ευρύτερη περιοχή γύρω από την Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων ως επαπειλούμενου κινδύνου καταστροφών ή έκτακτης ανάγκης. Ενημέρωσε και το περιφερειακό συμβούλιο στο τέλος. Βέβαια οι πολίτες για το πόσο επικίνδυνο ή όχι το μαθαίνουν από άλλα ΜΜΕ και εφημερίδες απο δηλώσεις και αναφορές ειδικών επιστημόνων κι όχι απο το ασφαλές δημοσιογραφικό περιβάλλον του περιφερειάρχη. Τι να κάμουμε τώρα.
το ίδιο γνωστό ασφαλές δημοσιογραφικό περιβάλλον που κανει πλατες και στον Δημαρχο Κοζανης και την Τριανδρια ολοι γνωριζουν μην ανησυχείτε
τώρα που έρχεται η ώρα της κρίσης λες να τα θυμηθούν ολα αυτά ή θα γίνει πάλι μπλε ο χάρτης της Δ Μακεδονίας
το γνωστό ασφαλές δημοσιογραφικό περιβάλλον που κανει υποτιθεται “αποκαλυψεις”
Δικαιολογειται, γεωπόνος είναι, που να ξέρει από γέφυρες.
Έκανε τρία (3)χρόνια να πάρει τα σχέδια, πάλι καλά!
Δυστυχώς για ακόμη μία φορά ο κ. Κασαπίδης έδειξε την ανεπάρκεια του. Ο λαός της Δυτικής Μακεδονίας και κυρίως οι ψηφοφόροι του, πρέπει να του γυρίσουν την πλάτη. Όχι μόνο για την γέφυρα, όπου η διαχείριση από μέρους του είναι τραγική, αλλά και σε μια σειρά προβλημάτων που τα διαχειρίστηκε με τον ίδιο τρόπο.
Go back κ. Κασαπίδη.
Η καθυστέρηση ίσως οφείλεται πως ακολούθησε την κλασσική γραφειοκρατική οδό με τις δαιδαλώδεις διαδικασίες, που σε έκτακτα και επείγοντα γεγονότα πολιτικής προστασίας πρέπει να προσπερνούνται με υπουργική παρέμβαση.
Ο κ. Κασαπίδης αποδείχτηκε τραγικά ανίκανος και μοιραίος για τη Δ. Μακεδονία. Ενδεικτικά να θυμίσουμε τον επιπόλαιο χειρισμό στο θέμα του ΧΥΤΑΜ στα ΜΑΒΕ στο Ζιδάνι, την πλήρη αδρανοποίησή του στο ζήτημα της βίαιης και πρόωρης απολιγνιτοποίησης αποκοιμίζοντας τους κατοίκους της περιοχής με τα ανώριμα και πρόωρα φληναφήματα περί υδρογόνου κλπ. και τέλος με το πολύ πιο εύκολο και συγκεκριμένο τεχνικό ζήτημα της γέφυρας των Σερβίων. Αν είχε στοιχειώδη αίσθηση των ευθυνών του θα έπρεπε να ζητήσει συγνώμη από τους κατοίκους της Δ. Μακεδονίας και να παραιτηθεί πριν κάνει μεγαλύτερη ζημιά στην περιοχή.
και να αναλάβει ποιος;
Όποιος εκλεγεί από τους Δυτικομακεδόνες, αρκεί να εφαρμόσει σύγχρονες μεθόδους διοίκησης με συμμετοχικό μάνατζμεντ, διαφάνεια, αξιοκρατία, τακτική λογοδοσία και πολλά άλλα χαρακτηριστικά που λαμβάνουν υπόψη τις κοινωνικές ανάγκες του συνόλου κι όχι τις κομματικές επιδιώξεις.
Θα γίνει κανένα κακό και θα ψαχνόμαστε.
Παρασκευή δημοσίευσε φωτογραφίες κ έλεγε ότι θα δωθεί σε πλήρη λειτουργία η γέφυρα σε 15-20 μέρες κ Σάββατο έκανε σύσκεψη για να ανακοινώσει απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων. Τι να λέμε, τραγικά λίγος σαν περιφερειάρχης αλλά δεν φαίνεται να έχει κάποιον σοβαρό αντίπαλο στις εκλογές. Τέλος κάποια μελέτη για την εκτροπή κυκλοφορίας δεν έχει γίνει, αυτό δείχνει πως λειτουργούμε σαν κράτος. Μένει να δούμε τι προβλήματα θα βγουν από την εκτροπή κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων
Έχει αντίπαλο και αυτή λέγεται Γεωργία Ζεμπιλιάδου. Η μόνη που κάνει σκληρή αντιπολιτευση και μιλάει πάντοτε με στοιχεία.
Τώρα είναι η ευκαιρία μας ως κοινωνία να απαντήσουμε δυναμικά στιε εκλογές στην αδράνεια και κακοδιαχείριση των πάντων του κ. Κασαπίδη…. Πάμε με την Γεωργία!
Έχουμε οδηγίες χρήσεως για το πιστολάκι που
στεγνώνουμε τα…και το…και δεν ειχαμε τα σχέδια της μεγαλυτερης γέφυρας;
Εν τω μεταξύ μου αρεσει που το άρθρο λεει να παρέμβει το υπουργείο μεταφορών και υποδομών που υπουργός ειναι ο Μιχάλης ….θα σωθούμε στα σιγουρα έτσι
Να παρακαλάτε μόνο ένα πράμα: την επόμενη φορά που θα μα επισκεφτεί ο πρωθυπουργός (εκλογές έρχονται, μια ακόμα επίσκεψη θα κάνει στην Κοζάνη), να παρακαλάτε να μην ευχηθεί τίποτα για την γέφυρα, γιατί δεν την βλέπω να έχει πολύ μέλλον!
Αυτον τον ανεκδιηγητο του εδωσαν στις προηγουμενες εκλογες 52%
για ποολλα γελια και κλαματα μαζι η κατασταση!
Αντε σπιτι να ταισεις καμια κοτα στον κηπο!
Αυτός ξέρει να μας λέει μόνο για κότες και μποστανια!!!
Ισως ο Κάτανας και ο Αμανατίδης να είναι οι μόνοι που έχουνε την λύση για την γέφυρα.
Μόνο με την Γεωργία όχι άλλα πειράματα
Καλά μιλάμε για αστραπιαίες και εξαιρετικά γρήγορες αποφάσεις, με το που αντιλήφθηκε το πρόβλημα ο περιφερειάρχης της καρδιάς μας (μετά από 4 χρόνια)…ανέλαβε δράση, σπάνιο για κάποιον πολιτικό μετά από τόσες κοινοβουλευτικές θητείες. Λογικά αν εκλεγεί ξανά (που απευχόμαστε ολόψυχα) στα επόμενα 4 χρόνια θα αρχίσουν και οι εφαρμογές των λύσεων.
Η όλη πορεία του στην περιφέρεια χαρακτηρίζει εξαιρετικά και την πολυετή παρουσία του στα κοινοβουλευτικά έδρανα, άτολμος, αφανής, ανύπαρκτος, ακατάλληλος, ανίκανος.
Το προβλημα με τι γεφυρα το γνωριζανε .Το φαναρι το βαλανε για να μαζευεται ολο μαζι το φορτιο σε μια μερια να πεσει καλυτερα γιατι η κινηση ηταν πολυ μεγαλη χωρις το φαναρι και δεν γινοταν ! Το χουνε χαμενο οι αρμοδιοι! Περιφερειακος δρομος απο την μια ακρη της κοζανης στο δρομο για κροκο δεν υπαρχει για μεγαλα φορτια το τριγωνικο κλειστο ! Μπραβο στους υπευθεινους !
Η αχρηστία κάποιων ανθρώπων αποδεικνύεται καθημερινά.
Ο λαός όλως ξύπνησε και θα τους δείξει την πόρτα της εξόδου σύντομα