Τη στιγμή που οι Δήμαρχοι Σερβίων & Βελβεντού δεν έχουν σταματήσει ούτε “λεπτό” να εκφράζουν την ανησυχία τους και να αναζητούν λύσεις μετά τα όσα προέκυψαν με την Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων (μάλιστα ετοιμάζουν, σε συνεργασία, ενημερωτική συνέλευση των κατοίκων την ερχόμενη Κυριακή ή Δευτέρα στα Σέρβια), ο Δήμαρχος Κοζάνης Λ. Μαλούτας παραμένει άφαντος και δεν έχει πει ούτε μια τόσα δα λεξούλα για το θέμα, λες και δεν τον αφορά, λες και δεν υπάρχουν πολίτες που μετακινούνται από και προς αυτές τις περιοχές, πόσο μάλλον όταν για την εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω Ρυμνίου χρησιμοποιούνται εναλλακτικές διαδρομές που ανήκουν στο Δήμο Κοζάνης . Ο Δήμαρχος του μεγαλύτερου Δήμου της Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας, που θα έπρεπε να πρωτοστατεί στην εξεύρεση λύσεων απευθυνόμενος στο κέντρο, μιας και κάθε εβδομάδα είναι στην Αθήνα και το πρόβλημα δείχνει να είναι πολύ μεγαλύτερο απ ‘ότι αρχικά είχε εκτιμηθεί, έχει κρυφτεί πίσω από την Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας & τους δύο Δημάρχους περιμένοντας αυτοί να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.
Η Χύτρα
Θα ειναι αθηνα!Αφου το χει κανει κοζανη-κομπλιτζα!Θα πηγε να μιλησει απευθειας με τους υπουργους ή να παραγγειλει καμια μελετη για κανενα νοσοκομειο!Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ που εχει περασει ποτε απο την Κοζανη στην χειροτερη συγκηρια για την κοζανη!
Στην ΑΘήνα ασχολείται με τις ΑΠΕ
Είτε σας αρέσει, είτε δεν σας αρέσει, η γέφυρα βρίσκεται σε άλλο Δήμο.
Φέέέταα…
εντωμεταξύ ο άλλος δήμος επικοινωνεί μια χαρά με νότιο Ελλάδα με οδικό δίκτυο, ο δήμος Κοζάνης θα έπρεπε να έχει περισσότερη καούρα …λογικά
λύνει προβλήματα του δήμου, μην το ενοχλείτε.. όταν κοιμάται!
συσκέπτεται στα καφέ στο φρύδι..
Η ευθύνη των περιφερειαρχών Δ. Μακεδονίας αλλά και των δημάρχων Κοζάνης για τη μη ολοκλήρωση του δρόμου Κοζάνη – Ρύμνιο – Τριγωνικό στο τμήμα Κήπου – Καισαρειάς και στην προσέγγιση στη γέφυρα Ρυμνίου είναι αυτονόητη, αφού καρκινοβατεί για 30 σχεδόν χρόνια. Ο δρόμος αυτός εφόσον ολοκληρωθεί στα τμήματα που αναφέρθηκαν θα αποτελεί ασφαλέστερη, οικονομικότερη και ταχύτερη διαδρομή στον άξονα Κοζάνης – Ελασσόνας. Ο κίνδυνος για ατυχήματα – δυστυχήματα την περίοδο αυτή από την κατακόρυφη αύξηση της κυκλοφορίας είναι προφανής και θα μας λένε πάλι για «ανθρώπινο λάθος». Ας ευχηθούμε ότι δεν θα έχουμε ατυχήματα ή και δυστυχήματα!
Δεν εμπίπτει στα τυπικά του καθήκοντα και δεν τον αφορά και ουσιαστικά. Αντίθετα με τους Δήμους Σερβίων και Βελβεντού που η γέφυρα τους αφορά άμεσα. Αυτά.
Ενώ στα τυπικά του καθήκοντα πάνε όλα σφαίρα!
Όταν πεφτει η γέφυρα του γείτονα,θα πέσει και η δικιά σου.
Για ψαχτείτε.
ΧΗΜΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ?
Επίσης την πρόταση για κοινή συνεδρίαση και ενημέρωση την έκανε η αντιπολίτευση στα Σέρβια ο Κωνσταντόπουλος και όχι ο δαρχος Ελευθερίου που “ακόμα δεν έχει πειστεί”
Ο κόσμος όμως της διοικητικής του ευθύνης περνάει από εκεί για να πάει Λάρισα και Αθήνα. Τι θα πει δεν είναι στον δήμο του; Ο ένας ο δρόμος που πας Αθήνα είναι ένα χρόνο κλειστός από καθίζηση, ο άλλος είναι η γέφυρα, μάλλον θα πάμε με αερόστατο.
Τι σχέση έχει ο Μαλουτας με τη γέφυρα Σερβίων? Είπαμε αλλά μην τα τσουβαλιασουμε όλα. Εδώ δεν έχουν μιλήσει οι της Περιφέρειας.
ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΑΙ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ;ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ .Ο ΜΑΛΟΥΤΑΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΘΕΡΘΕΙ;ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΙΠΟΤΑ.
Ο ΜΟΥΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΛΙΑΡΙΑ ! ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΟΖΑΝΙΤΕΣ !!
Προτεραιότητα του κασαπιδη ήταν η σήραγγα της Κλεισούρας και όχι η γέφυρα των Σερβίων. Μπορεί να μας πει κάποιος από τους πανέξυπνους εκεί στη Ζεπ πόσα οχήματα περνάνε από τη γέφυρα και πόσοι θα περνάνε από τη σήραγγα;;;
Πολύ καλή παρατήρηση !!!
Όταν θα δείξει με φωτογραφίες και ανακοινώσεις ότι όλοι εσείς που το μόνο που κάνετε είναι να προσπαθείτε να τον μειώσετε Και όμως μέσα σε λίγο χρόνο θα αποδείξει ότι δόθηκαν σε Κοζανίτες άδειες λειτουργίας υδροπλάνων
Πάντα μπροστά με επίλυση όλων των προβληματων
Καλά μάλλον για ότι γίνεται είτε κεντρικά ( τροποποίηση νόμου για Ακρινή) είτε περιφερειακά ( γέφυρα Σερβίων) , φταίει ο Δήμαρχος Κοζάνης. Μάλλον έχετε απαιτήσεις μόνον από αυτόν γιατί ξέρετε ότι δουλεύει μεθοδικά και έχει αποτέλεσμα. Και κάτι άλλο, όταν παρουσίασε τη μελέτη για το Νοσοκομείο, εμπεριέχονταν και τα άλλα Νοσοκομεία της Περιφέρειας και τον κατηγορούσατε ότι δεν έχει δουλειά με εκείνα. Τώρα τί άλλαξε; Οσο πλησιάζουμε βέβαια στις εκλογές πολλά θα ακούσουμε. Ευτυχώς όμως υπάρχουν και σκεπτόμενοι άνθρωποι που δεν τρώνε σανό και βλέπουν τη διαφορά…
Τι δουλεια έχουν οι Δήμαρχοι στι Εθνικο δίκτυο. Την συντήρηση την έχουν οι Υπηρεσίες της Περιφέρειας. Οι Δήμαρχοι δεν είναι παντογνώστες το μόνο που κάνουν είναι να ξεγελούν τουσ ψηφοφόρους ότι είναι οι καλλιτερότεροι όλων….Ο δε Μαλούτας μάλον είναι στην Αθήνα γιατί ίσως να κατάλαβε ότι μήπως έπρεπε να ολοκληρωθεί και ο δρόμος από Καισαρεια που παραμένη χωρις τέλος.ΔΕν ντρέπονται όλοι οι τοπικοι άρχοντες που δεν κάνανε τίποτα για τις εναλλακτικες διασρομές για Αθήνα. Ευτυχώς ήταν και εκείνος ο Κοζανίτης παριφερειάρχης θεσσαλίας που είχε ενδιαφερθεί . Το δε ενδιαφέρον του φάνηκε περίτρανα για αυτό και σταμάρησε ο δρόμος στο χωριό του
ανικανος…μονο απο ΦΒ ξερει
Σαν τί να κάνει ο δήμαρχος και οι άλλοι δύο βέβαια;Το θέμα είναι καθαρά τεχνικό.Ας κάνουν,αν δεν έχουν κάνει ήδη,την εισήγησή τους και οι όποιοι αρμόδιοι θα αποφασίσουν !
Η σύνδεση της πόλης με την πρωτεύουσα θα γίνεται σε λίγο μέσω της Ε65 και ο κάθετος προς Λάρισα δεν πρόκειται να γίνει στον αιώνα τον άπαντα. Η γέφυρα αποκτά τοπικό χαρακτήρα που βεβαίως και πρέπει να είναι απόλυτα ασφαλης για τους κατοικους των οικισμών στις μετακινησεις τους προς και απο την πόλη. Ξεκάθαρα πραγματα.
Άφαντος είναι τέσσερα χρόνια
o stayros erxete ypomoni ligo akoma
Για την γέφυρα δεν μπορώ να ξέρω.
Αλλά για την σήραγγα της Κλεισούρας σίγουρα δύο αυτοκίνητα το μήνα!!!!
Μην τον ενοχλειτε ηταν στην παρουσιαση της ποιητικης συλλογης στο Μπλε Ελαφι, καθοτι διανοουμενος και προοδευτικος