Α) Η απαγόρευση κυκλοφορίας παντός είδους οχημάτων, με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων στην Εθνική Οδό Κοζάνης- Λάρισας, από τη Χ/Θ 18+900 έως τη Χ/Θ 20+300 (Υψηλή Γέφυρα Σερβίων), λόγω εκτέλεσης εργασιών ενίσχυσης της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων που βρίσκεται στην Εθνική Οδό Κοζάνης – Λάρισας και μετά από Απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης.
Β) Η κυκλοφορία των οχημάτων, με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων και μέγιστο ύψος 4 μέτρα, διεξάγεται ως ακολούθως:
- Από το 30ο χλμ. της Εθνικής Οδού Κοζάνης-Λάρισας (διασταύρωση Αυλών)- Αυλές- Γούλες- Ρύμνιο- Γέφυρα Ρυμνίου- Επαρχιακή Οδός Ρυμνίου-Αιανής, Αιανή-Δημοτική Οδός Αγίου Αθανασίου, Δημοτική Οδός Αιανού, Επαρχιακή Οδός Κοζάνης-Αιανής-Κυκλικός Κόμβος εισόδου πόλεως Κοζάνης-Βατερό- Ενωτική Οδός ή Εγνατία Οδός και αντιστρόφως.
Γ) Η στένωση της Εθνικής Οδού Κοζάνης Λάρισας, από τη Χ/Θ 18+900 έως τη Χ/Θ 20+300 (Υψηλή Γέφυρα Σερβίων), με περιορισμό του πλάτους κυκλοφορίας στα τέσσερα (4) μέτρα και το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται στα 40χλμ/ ώρα.
Δ) Η κυκλοφορία των λοιπών οχημάτων στην Εθνική Οδό Κοζάνης Λάρισας, διεξάγεται κανονικά, ρυθμιζόμενη από τους υφιστάμενους φωτεινούς σηματοδότες για την εναλλακτική μονοδρόμηση της οδού «από την Χ/Θ 18+900 έως την Χ/Θ 20+300».
Ε) Η απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης παντός οχήματος, στις οδούς εντός των Δημοτικών Διαμερισμάτων Ρυμνίου, Αιανής και Λευκοπηγής, που διέρχονται τα οχήματα σύμφωνα με το οριζόμενο δρομολόγιο της ανωτέρω (Β) παραγράφου.
αστειότητες! βάζουν οχήματα των 25 τόνων να χρησιμοποιούν οδικό δίκτυο που δεν θα άντεχε ούτε κάρο φορτωμένο με πατάτες και να περνάνε και μέσα από χωριά με θεοστενους δρόμους! μιλαμε οι άνθρωποι είναι επιεικώς απαράδεκτοι..
στα κάγκελα τα Σερβια και το Βελβεντο! θα ξαναψηφησουν ΝΔ είπαν..
Ένας μηχανικός δε βρέθηκε να πει ότι με τα φανάρια που βάλατε ανά πέντε λεπτά συγκεντρωσατε τεράστια φορτία μαζεμένα στη μία μόνο πλευρά επί τρία χρόνια?
Είστε τεχνικοί εσείς?
Μια μπάρα διοδίων να βάζατε που να περιορίζει ανά 15 δευτερόλεπτα απόσταση όχημα με όχημα θα μείωνε σοβαρά τα φορτία.
Καταστρέψανε σε τρία χρόνια γέφυρα 50 ετών.
Κρίμα τις σπουδές σας
Η παρατήρηση για τη μεγαλυτερη συγκέντρωση φορτίων με τα φανάρια για τρια χρόνια είναι η πιο σωστή και μαλλον επέφερε τα χειρότερο αποτελέσματα .!
σωστά! τι μηχανικοί, τι ειδικοί, τι επιστήμονες είπαν για την χρησιμότητα των φαναριών! όσα ξέρει το τσίπουρο δεν τα ξέρουν όλοι οι άλλοι!
τελικά ο δήμαρχος σερβίων πείστηκε; ή απλά σχολιάζει στα σάιτς;