Το ζήτημα είναι γνωστό από το 2020 όταν διαπιστώθηκε τεχνικό πρόβλημα στη γέφυρα Σερβίων που έθετε ερωτήματα για την ασφάλεια των μετακινήσεων και τη γνωστοποίηση του προβλήματος έκανε ο ίδιος ο Περιφερειάρχης κ. Κασαπίδης λειτουργώντας με καθαρά επικοινωνιακούς όρους.
Με δηλώσεις του άλλοτε μεγιστοποιούσε το πρόβλημα και άλλοτε ήταν καθησυχαστικός. Ακόμα και την ημέρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας είχαμε αλαλούμ ανακοινώσεων εντελώς αντιφατικών.
Δεν έγινε καμιά προσπάθεια να διασφαλιστούν εναλλακτικές οδικές συνδέσεις με συνέπεια σήμερα να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα ασφάλειας αφού η κίνηση θα διέρχεται μέσα από οικισμούς με ακατάλληλο οδικό δίκτυο για μεγάλα φορτηγά αλλά και μεγάλο αριθμό επιβατικών αυτοκινήτων και λεωφορείων.
Πλήρης αδράνεια από το 2020 μέχρι να φτάσουμε στη σημερινή απαγόρευση κυκλοφορίας.
Μια απαγόρευση με βαριές οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες για όλο το νομό Κοζάνης και ιδιαίτερα για τους Δήμους Σερβίων και Βελβεντού .
Το επιτελικό κράτος σε πλήρη σύγχυση.
Σήμερα η αντιμετώπιση των συνεπειών είναι πολύ δύσκολη και οι εναλλακτικές λύσεις είναι περιορισμένες. Σε κάθε περίπτωση όμως η πολιτική ανικανότητα κάποιων δεν πρέπει να καταδικάζει ολόκληρες κοινωνίες.
Αλήθεια, ο Υφυπουργός υποδομών κ. Παπαδόπουλος Μιχάλης που βρίσκεται και γιατί κρύβεται;
Ο ΣΥΡΙΖΑ–ΠΣ προτείνει και θα απαιτήσει να παρθούν αποφάσεις και μέτρα στις εξής κατευθύνσεις
- Επίσπευση των εργασιών αποκατάστασης του ειδικού προβλήματος και συνολικά όλης της γέφυρας ώστε να αποκατασταθεί η ασφαλής κυκλοφορία
- Άμεσα έργα για τη διασφάλιση της κυκλοφορίας στις εναλλακτικές διαδρομές
- Μέτρα οικονομικής στήριξης των επιχειρήσεων και των τοπικών κοινωνιών που επηρεάζονται άμεσα από τη διακοπή της κυκλοφορίας.
- Ενίσχυση του κέντρου υγείας Σερβίων με κρίσιμες ειδικότητες γιατρών γιατί τυχόν έκτακτα περιστατικά θα χρειάζονται διπλάσιο χρόνο μέχρι το νοσοκομείο Κοζάνης.
Ν.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ
5, Δεν μας ενδιαφέρουν οι εργαζόμενοι, που πρέπει να ξοδέψουν το μεροκάματό τους σε βενζίνες και να ταλαιπωρούνται τουλάχιστον τρεις ωρες επί πλέον, ας πρόσεχαν.
15 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ .ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΕΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.
Τα έχεις κάνει αυτά τα χιλιόμετρα; Τα έχεις περπατήσει; Έχεις οδηγήσει; Με κίνηση ή με διέλευση ενός ΙΧ την ώρα ανά κατεύθυνση; Σε προσκαλώ να μεινεις Σέρβια ή Βελβεντό και να δουλεύεις Κοζάνη ή Πτολεμαΐδα.
Για όσους δεν θυμούνται, μέχρι πριν λίγα χρόνια αν πετυχαινες φορτηγό πριν τις στροφές του ΟΑΕΔ τι κομβόι κόντευε να φτάσει στο Βαθύλακκο, τώρα από Γούλες, Ρυμνιο και Κήπο η κατάσταση θα είναι ονειρική
Βρε σρζ ήταν εντάξει με τον ντοτο και χάλασε τώρα;;;;;
Ρε πάτε καλα; επί ημερών σας τι κανατε; Δεν απευθύνεστε σε ηλιθιους!
Ου ντιοντιους γιατι δεν εφτιαξε το δρομο εξω απο τον Κηπο μεχρι τη γεφυρα του Ρυμνιου για να υπαρχει σημερα ασφαλης εναλλακτικη και τωρα μιλατε για εναλλακτικες;μπορουν να γινουν αμεσα;φυσικα οχι.Μη μας δουλευετε ολοι σας.
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΗ ΨΑΧΝΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ
Επι ΣΥΡΙΖΑ τα πάντα λειτουργούσαν τέλεια σε όλη την Ελλάδα . Ήμασταν μακράν το κορυφαίο κράτος στην Ευρώπη , απλά εμείς οι Έλληνες είμαστε μπούφοι και δεν καταλάβαμε το μεγαλείο του ΣΥΡΙΖΑ .
Αΐντε , αϊντε . Όλοι κάτω !!!!
Απαιτούν κιόλας οι του σύριζα. Φυσικα δεν αναφέρονται καν στην θητεία του δικού τους αστέρα του Θεοδώρου που ούτε καν του πέρασε από το μυαλό να κάνει έναν απλό έλεγχο στην γέφυρα.
να ανοίξουν οι πόρτες και να φύγει το νερό…καί όλα μιά χαρά ,όπως πρώτα ούτε γέφυρα ούτε λίμνη ,μόνο το καλό μας ποτάμι…