Η δημοκρατική υπόσταση του Δήμου Κοζανης δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Επιβεβαιώνεται άλλωστε από τη λειτουργία του οργάνου διοίκησής του, του Δημοτικού Συμβουλίου. Όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται σε δημόσιες συνεδριάσεις, αφότου ακουστούν οι απόψεις όλων των εμπλεκομένων πλευρών.
Κατά τον ίδιο τρόπο, στην αυριανή συνεδρίαση του Δ.Σ. Κοζάνης θα τεθούν υπό συζήτηση οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της εκτέλεσης του έργου ανάπλασης της Πλατείας Λασσάνη, που αφορούν την περίοδο κατασκευής του έργου.
Αυτή η διαδικασία, όπως και όλες οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, θα πραγματοποιηθεί δημόσια και θα είναι «ανοιχτή» για όλους τους πολίτες. Δεν θα υλοποιηθεί «εν κρυπτώ και παραβύστω» όπως τα Κ.Τ.Ε.Λ. Αστικών Γραμμών Κοζάνης Α.Ε. θέλουν σκόπιμα (;) να αναφέρουν.
Σημειώνεται, ότι η εγκεκριμένη μελέτη από το Δ.Σ. Κοζάνης με την τελική μορφή της ανάπλασης της Πλατείας Λασσάνη, που υποβλήθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας για ένταξη στο ΕΣΠΑ, δεν περιλαμβάνει τα αστικά με τη σημερινή τους μορφή στην οδό Ερμού. Επίσης, υπενθυμίζεται, ότι η ανάπλαση της Πλατείας Λασσάνη αποτελεί στόχο εδώ και μία δεκαετία, με το αίτημα των κατοίκων να είναι πάγιο.
Οι παραπάνω λεπτομέρειες είναι γνωστές στην εταιρεία Κ.Τ.Ε.Λ. Αστικών Γραμμών Κοζάνης Α.Ε., με την ίδια να υποβάλλει ενστάσεις επί των αποφάσεων, οι οποίες τελικά απορρίφθηκαν από την αρμόδια αρχή.
Ακόμη επισημαίνεται, ότι οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι απολύτως σύμφωνες με τις χωροθετικές επιλογές της συνολικής ανάπλασης του ΟΣΕ, στο πλαίσιο της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ). Βασική μέριμνα του Δήμου Κοζάνης αποτελεί η ομαλή λειτουργία της πόλης από πλευράς κυκλοφοριακών συνθήκων, αλλά και η εξυπηρέτηση των δημοτών που μετακινούνται με τα αστικά. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, ακόμα και την περίοδο κατασκευής του έργου, τα αστικά θα εξυπηρετούν τους πολίτες για επιβίβαση και αποβίβαση, δίπλα στην πλατεία Λασσάνη.
Υπενθυμίζεται, ότι ο Δήμος Κοζάνης υπήρξε διαχρονικά συμπαραστάτης και αρωγός του έργου των ΚΤΕΛ Αστικών, έχοντας μια μακρόχρονη σύμβαση παροχής συγκοινωνιακού έργου, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη βιωσιμότητα τους.
Δε φταιει ο λαζαρος. Αυτος δουλευει με το γνωστο τροπο. Αλλα λεμε προεκλογικα και αλλα κανουμε μετεκλογικα. Το θεμα ειναι οι αστικατζηδες που δεν ηθελαν να ακουσουν για ιωαννιδη και στηριξαν λαζαρο…
Αυτό το ξέρω και εγώ. φάτε τα τώρα αστικατΖηδες Λαζου θέλατε Λάζου φάτε ”” Τα ακούς πρόεδρε με την τουμπουλιδενα σου
Ιδιωτική εταιρεία σε προεκλογικά παιχνίδια!
Ας μας πουν γιατί πληρώνουμε το εισιτήριο μέσα στο αστικό πιο ακριβά αφού δεν έχουν ούτε εισιτήρια σε όλα τα μέρη, ούτε μηχανήματα για να αγοράζουμε.
Εδώ έβαλαν τηλεματική και δεν λειτούργησε ποτέ
Αφού έχουμε δήμαρχο κάτοικο Αθηνών… με έμμισθα μαλουτακια στο δημαρχείο τότε έχουμε μέλλον
Μια χαρά το δούλεψε ο δήμαρχος. Μια 4ετια χωρίς να γίνει το παραμικρό στην πόλη “εκτός απο την έξοδο για Θεσσαλονίκη που χρόνια παρακαλούσαμε να φύγει η στενή γέφυρα και τώρα έχουμε έναν επικίνδυνο στενό δρόμο” και θέλει να πάρει την ρεβάνς με την δεύτερη μεγαλύτερη πλατεία της πόλης λίγο πριν τις εκλογές. Δεν τον ενδιαφέρει το αλαλούμ στο κυκλοφορικό της πόλης με τα λεωφορεία να κάνουν κύκλους αλλά για ακόμη μια φορά δεν τον απασχολεί και συμπεριφέρεται εκδικητικά σε πολίτες και μαθητές χωριών του δήμου που καθημερινά μετακινούνται στην πόλη, θέλοντας να τους επιβάλει σε μια καθημερινή Οδύσσεια.Δεν τον έφτασαν τα φωτοβολταϊκά σε αυλές και οι αρπαγές γης για διαπλεκόμενα συμφέροντα και άλλες λογής λογής μπίζνες στην πλάτη δημοτών περιμετρικά της πόλης..
Όταν λέμε δίπλα στην πλατεία Λασσανη τι εννοουμε; Γιατί τώρα που είναι τα αστικά ΚΤΕΛ; Ελπίζω μόνο να μη γίνει σαν την κεντρική πλατεία γούρνα για νερό της βροχής…