ΠΡΟΣ:
Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων(Π.Ο.ΑΣ.Υ.)
ΚΟΙΝ.:
1)Υπουργό Προστασίας του Πολίτη (Μέσω Π.Ο.ΑΣ.Υ.)
2)Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη(Μέσω Π.Ο.ΑΣ.Υ.)
3)Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας (Μέσω Π.Ο.ΑΣ.Υ.)
<<Μη εύρυθμη λειτουργία των γραφείων έκδοσης Διαβατηρίων-Ταυτοτήτων.>>
Τους τελευταίους μήνες, έχει δημιουργηθεί -εκ του μη όντος- ένα ζήτημα το οποίο έχει ως συνέπεια την ταλαιπωρία αφενός (και πρωτίστως) εκατοντάδων συμπολιτών μας, αφετέρου και αρκετών συναδέλφων μας. Αναφερόμαστε στην απόφαση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας να μην εκδίδονται πλέον τα διαβατήρια και οι ταυτότητες με το σύστημα των προκαθορισμένων συναντήσεων (ραντεβού) αλλά με τήρηση σειράς προτεραιότητας. Όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε η απόφαση αυτή ελήφθη με βάση τα δεδομένα Υπηρεσιών της πρωτεύουσας, όπου υπήρξε δυσλειτουργία στο σύστημα των ραντεβού. Στην Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης(αλλά και στις περισσότερες Διευθύνσεις της περιφέρειας),όχι απλά δεν υφίστατο τέτοιο πρόβλημα, αντίθετα υπήρξε εξαιρετική ροή με αποτέλεσμα να εξυπηρετούνται ταχύτατα όλοι οι ενδιαφερόμενοι συμπολίτες μας.
Πλέον και μετά την εφαρμογή των διατασσομένων, το αποτέλεσμα είναι να υποβάλλονται οι προσερχόμενοι στις Υπηρεσίες έκδοσης διαβατηρίων και ταυτοτήτων πολίτες σε πολύωρη ταλαιπωρία ,να δημιουργούνται ουρές 50 και πλέον ατόμων και να μην προλαβαίνουν πολλές φορές να εξυπηρετηθούν ορισμένοι εξ αυτών παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των συναδέλφων μας που υπηρετούν στα οικεία γραφεία. Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες δυσάρεστων καταστάσεων και άσχημων εικόνων, όπως πολίτες να αναγκάζονται να προσέρχονται από τις 5 το πρωί για να πάρουν σειρά προτεραιότητας, ή λόγω της πολύωρης ταλαιπωρίας τους να δημιουργούνται εντάσεις μεταξύ των πολιτών, ενώ όπως είναι φυσικό λόγω της δικαιολογημένης αγανάκτησης να γίνονται αποδέκτες παραπόνων οι συνάδελφοι που υπηρετούν στις ανωτέρω Υπηρεσίες.
Επειδή είμαστε βέβαιοι ότι και δική σας επιθυμία και επιδίωξη είναι να εξυπηρετούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο οι πολίτες, παρακαλούμε, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ανωτέρω, να επανεξετάσετε την απόφασή σας και να ορίσετε εκ νέου το σύστημα τον προκαθορισμένων συναντήσεων(ραντεβού),για την αποτελεσματικότερη λειτουργία των Υπηρεσιών και συνεπακόλουθα για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
-Ο- -Ο-
Πρόεδρος Γενικός Γραμματέας
ΛΙΑΚΟΣ Ζήσης
Είναι το ψηφιακό κράτος του Πιερρακάκη που καμαρώνει η ΝΔ..
Στο Κτηματολόγιο καθιέρωσαν το ραντεβού για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Στα διαβατήρια, γιατί η σειρά προτεραιότητας εξυπηρετεί καλύτερα;
Θα μας τρελάνουν οι άριστοι-41τακατό.
Δυστυχώς το πρόβλημα δεν θα λυθεί ούτε με τα ραντεβού λόγο όγκου αιτήσεων για έκδοση διαβατηρίων, δηλαδή αν θα μπούνε τα ραντεβού και σου λένε από το γραφείο έκδοσης για ραντεβού τον Σεπτέμβριο και εσύ έχεις έρθει από το εξωτερικό διακοπές για μια εβδομάδα μέσα στον Αύγουστο και θέλεις διαβατήριο πως θα το βγάλεις? Η μόνη λύση είναι παραπάνω άτομα στα γραφεία ταυτοτήτων και διαβατηρίων την περίοδο του καλοκαιριού.
Παντού σε όλες τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πολιτών οι αιτήσεις είναι με ραντεβού. Εδώ μιλάμε για παγκόσμια πρωτοτυπία που ταλαιπωρεί τον κόσμο να πηγαίνει και να περιμένει μέσα στη νύχτα!!!!!
Στην Αθήνα έκλειναν ραντεβού μετά από δύο μήνες, λόγω υπερβολικά μεγάλου φόρτου εργασίας, οπότε εκεί οι πολίτες άρχισαν να διαμαρτύρονται. Βέβαια, όπως αναγράφεται στην ανωτέρω ανακοίνωση, τα δεδομένα της Αθήνας είναι διαφορετικά από αυτά της επαρχίας.
Ετσι ακριβως! Υπηρχε πολυ καλη συννενοηση και αριστη εξυπηρετηση οταν εβγαλα διαβατηρια για τα παιδια μου. Τωρα που ληγουν πως θα παω απο τις 5 για σειρα προτεραιοτητας;;; Ειμαστε με τα καλα μας;
https://www.youtube.com/watch?v=s1Mc9nvVBnE
ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ¨Η¨ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ.