Μια «ανάσα» πριν την έγκριση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας βρίσκεται ο Δήμος Κοζάνης, έπειτα από την ολοκλήρωση όλων των ενεργειών ελέγχου του κύκλου ΣΒΑΚ του υποβληθέντος σχεδίου του Δήμου Κοζάνης από το Υπουργείο Μεταφορών.
Αναλυτικότερα, έπειτα από την ολοκλήρωση των επιμέρους ενεργειών της φάσης προετοιμασίας και των σταδίων της φάσης ανάπτυξης του κύκλου ΣΒΑΚ, αναμένεται η ολοκλήρωση των διαδικαστικών με τη δημοσίευση σε ΦΕΚ.
Συνεπώς, μετά την έγκριση, θα ξεκινήσει άμεσα η εφαρμογή του πολυπόθητου σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Δήμου Κοζάνης. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη, καθώς το ΣΒΑΚ αποτελεί προαπαιτούμενο για τη χρηματοδότηση έργων στην επόμενη προγραμματική περίοδο.
Υπενθυμίζεται ότι οι βασικοί στρατηγικοί στόχοι του ΣΒΑΚ είναι:
- Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και της ρύπανσης που αφορά στις μετακινήσεις
- Η αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος
- Η βελτίωση της δημόσιας υγείας
- Η βελτίωση της προσβασιμότητας για τους ευάλωτους χρήστες και η άρση των κοινωνικών αποκλεισμών στη μετακίνηση
- Η προώθηση της χρήσης βιώσιμων μέσων και τρόπων μετακίνησης έναντι του ιδιωτικού αυτοκινήτου
- Η ενσωμάτωση νέων και έξυπνο τεχνολογιών στο μεταφορικό σύστημα
- Η βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας
- Η ενίσχυση της συμμετοχικότητας στο σχεδιασμό των μετακινήσεων
- Η εξασφάλιση της λειτουργικότητας του συστήματος μεταφορών
- Η ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας και η βελτίωση των εμπορευματικών μεταφορών
Με την έγκριση του ΣΒΑΚ ολοκληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο μια χρονοβόρα διαδικασία, στην οποία η εμπλοκή των στελεχών της Τεχνικής Υπηρεσίας ήταν ιδιαίτερα σημαντική.
By the way ψάχνω ένα δελτίο τύπου να δω τι περιλαμβάνει το ΣΒΑΚ, ξέρει κανείς που υπάρχει ή στα μουτκα;
Όλα στα μουτκα σ’ αυτόν τον Δήμο με ακαταλαβιστικα δελτία τύπου για να καλύπτουν την μοιρασιά των λίγων και βαθιά χωμενων…
Ενα ακομα βήμα για τη κατασυροφη της Κοζανης. Αποχαιρετα τις θεσεις παρκινγκ που χανονται. Λες κ τωρα εμποδιζομαστε να περπατησουμε. Η υφισταμρνη Κοζανη ειναι η καλυτερη γιατι και αν θελουμε περπαταμε και αν θελουμε παιρνουμε το αμαξι (100% στις επιλογες μας). Με ΣΒΑΚ θες δεν θες θα περπατας μόνο (αρα μειωση επιλογων κατα 50%)
ΠΟΥ ΣΑΙ ΡΕ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕΣ ΜΙΑ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΡΑΞΙΑ
Η “καλύτερη πόλη” θα είχε συνδιαχειριστές τους Γερμανούς Πράσινους; Αυτούς που ήδη καταβαραθρώνονται στη Γερμανία, επειδή ο υπερυπουργός τους τα έκανε χειρότερα κι απ’ τον Ιωαννίδη;
Μην μπερδεύεσαι, το ΣΒΑΚ είναι κάτι σαν τον προϋπολογισμό. Πρεπει να το έχεις αλλιώς δεν θα μπορεί ο δήμος να παίρνει ευρωπαϊκά χρήματα.
Δεν έκανε λοιπόν κάτι μοναδικό ο Ιωαννιδης, αντίθετα κρίθηκε και βρέθηκε ακατάλληλος. Μην το ξεχνάς αυτό.
Και ήρθε μετά ο κατάλληλος….
Ο ιωαννιδης ειναι εκει που πρέπει. Από Δήμαρχος κλητήρας που λεει και ο σοφός λαός. Καθαρα από αυτά που δεν έκανε λόγω ανικανότητας.
Τώρα θες σοβαρα να πιάσουμε την κουβέντα για το ποιος είναι ανίκανος, άστο καλύτερα. Όσοι ξέρουν ξέρουν
Θα αφαιρέσουν τις κολώνες και τα υπόλοιπα σταθερά εμπόδια από τα πεζοδρόμια των δύο πλακακιών, όπως τα τραπεζοκαθίσματα από τα σημεία διέλευσης των ΑΜΕΑ ή απλά Φέέέέτααα…;
Το ΣΒΑΚ ο Σημανδρακος και ο Μαλουτας.