prwtoselida


       

Παράπονο αναγνώστριας στο Kozan.gr – Γιατί “έχασε” την πτήση της από Κοζάνη για Αθήνα

16 Οκτωβρίου 2023
15:00

Την Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023, είχα εισιτήριο από Κοζάνη για Αθήνα με τη Sky Express φυσικά μια που είναι η μόνη αεροπορική εταιρία που πετάει στην Κοζάνη. Είχα κάνει ηλεκτρονικό check in μετά από ειδοποίηση της sky Express.

Η πτήση έφευγε στις 7:30. Εγώ έφτασα στο αεροδρόμιο της Κοζάνης στις 6:55 (υπενθυμίζω πως είχα κάνει ήδη check in ηλεκτρονικά). Όταν έφτασα όλοι οι επιβάτες ήταν ακόμα στην αίθουσα του αεροδρομίου, δεν είχε ξεκινήσει η επιβίβαση, ούτε καν ο έλεγχος.

Η υπάλληλος αρνήθηκε την επιβίβασή μου στην πτήση, μου είπε πως είχε κλείσει το check in και δε γινόταν πλέον τίποτα. Της είπα ότι είχα  ηλεκτρονικό check in, μου είπε πως η Κοζάνη δεν διαθέτει σύντημα echeck in και αυτό που είχα ήταν μονο από Καστοριά.

Η υπάλληλος ήταν  απόλυτη δεν έγινε καμια προσπαθεια να εξυπηρετησει ενώ υπήρχε άπλετος χρόνος.

Το αποτέλεσμα ήταν να χάσω την πτήση μου, να ταξιδέψω στη Θεσσαλονίκη, να εκδόσω νέο (last minute – ακριβό) εισιτήριο, να πληρώσω έξτρα στο πάρκινγ αεροδρομίου της Αθήνας  όπου είχα σταθμεύσει το αυτοκίνητό μου, γιατί άργησα να το παραλάβω, να χάσω τη μέρα από τη δουλειά μου, να υποστώ μια απίστευτη ταλαιπωρία, ταραχή, στρες και οικονομική επιβάρυνση.

Δεν μπορώ να γνωρίζω ως επιβάτης ποια αεροδρόμια διαθέτουν σύστημα ηλεκτρονικό check in και εφόσον έλαβα ειδοποίηση από τη sky express για echeck in , συμπεραίνω πως ισχύει για όλη την πτήση μου. Πρόκειται για ένα αεροδρόμιο ελάχιστη κίνηση και ένα αεροπλάνο τη φορά, μικρός φόρτος εργασίας για τους υπαλλήλους που δουλεύουν 3 φορές την εβδομάδα από μια ώρα!!! Το αεροσκάφος ήταν στα 10 μέτρα και δεν μου επιτρεπόταν η επιβίβαση ενώ είχα εισιτήριο, κάρτα επιβίβασης και ήμουν εκεί 35 λεπτά πριν την πτήση.

Δεν έγινε καμία προσπάθεια όχι μόνο να με εξυπηρετήσει η συγκεκριμένη υπάλληλος!

Έχω στείλει το περιστατικό γραπτά στη Sky Express αλλά δεν είχα καμία ανταπόκριση…

 

Oι διευκρινήσεις από πλευράς Sky Express

kozan.gr: Οι διευκρινίσεις από πλευράς της Sky Express σε παράπονο αναγνώστριας

30 σχόλια

  • Το πιθανότερο είναι να δόθηκε / πωλήθηκε η θέση του εισιτήριου της κυρίας σε άλλο επιβάτη και επειδή δεν υπήρχε πλέον διαθέσιμη θέση στο αεροπλάνο για αυτό και δεν επιτράπηκε να ταξιδέψει.

  • Έβαλαν την κυρία σε τέτοια ταλαιπωρία.. κρίμα κρίμα.. αν ήταν γνωστή ή φίλη της το ίδιο θα έκανε η madam στον γκισέ..

  • Υπάρχει και φορέας για τις αεροπορικές εταιριες
    Στην Ελλάδα, η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) έχει οριστεί ως αρμόδιος φορέας για την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 261/2004 για τα δικαιώματα επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς και δέχεται καταγγελίες παραβίασης των δικαιωμάτων που προβλέπονται σε αυτόν, για πτήσεις:
    που αναχωρούν από ελληνικό αερολιμένα, ανεξαρτήτως εθνικότητας της αεροπορικής εταιρείας
    που αναχωρούν από αερολιμένες χωρών εκτός ΕΕ με προορισμό ελληνικό αερολιμένα με αεροπορική εταιρεία χώρας της ΕΕ.

    https://hcaa.gov.gr/el/diadikasia-ypobolis-kataggelias

  • Ξανά πέφτουμε από τα σύννεφα με την sky express Τάραξε τους στα τηλέφωνα, μόνο έτσι να υπάρχει ελπίδα να βρεις το δίκιο σου.

  • Δυστυχώς οι low budget εταιρείες σου δίνουν το δόλωμα ( χαμηλού κόστους εισιτήριο) και μετά κοιτάνε πως θα σου φανε χρήματα με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο, ειδικά το θέμα του check in είναι ένας κλασικός τρόπος να τρώνε χρήματα από τον κόσμο, συνήθως οι χαμηλού κόστους εταιρείες σου βγαίνουν ακριβές, φυσικά και θα πρέπει να απευθυνθείς σε δικηγόρο ώστε να αποζημιωθεις για όλο αυτό και θα σου πει ο δικηγόρος σου αν αξίζει και αποφασίζεις

    • Ναι για το αεροδρόμιο της Κοζάνης μιλάμε. Και ένα κουβάρι μαλλί να έχουμε μαζί για πλέξιμο ώστε να περάσει η ώρα.

      • Να κλείσει το αεροδρόμιο της Καστοριάς και να αναβαθμιστεί η Κοζάνη, σε κανονικό αεροδρόμιο, όχι κοτέτσι που είναι. Αλλά η κυρία δεν έχει δίκιο.

    • Πριν δύο μήνες για Γαλλία από Θεσσαλονίκη δύο ώρες νωρίτερα τουλάχιστον. Καλό είναι να είμαστε και εμείς εντάξει όχι μόνο γκρίνια, κανένας δεν πάει 20 λεπτά νωρίτερα στο αεροδρόμιο οποίο και να είναι αυτό έκτος αν ταξιδεύει πρώτη φορά και δεν ξέρει.

  • Με ανάρτησή η εταιρεία επιβεβαιώνει στην ουσία την ταξιδιώτη.
    Εφθασε 20 λεπτά πριν την αναχώρηση και η πόρτα κλείνει 20 λεπτά πριν την αναχώρηση.
    Δηλαδή στα δευτερόλεπτα κολλήσαμε

  • Κάτι δε μας λέει καλά η κυρία.
    Όσες φορές έχω πετάξει πάντα στην κάρτα επιβίβασης αναφέρει ότι η πύλη κλείνει 30 λεπτά πριν από την πτήση. Αυτή και καλά ήταν 35 λεπτά πριν αλλά δεν την άφησαν…… Μήπως δεν ήταν 35 λεπτά αλλά είχε ολοκληρωθεί η η επιβίβαση;

  • Είμαστε ένα κράτος “πάμε κι όπου βγει”, ο ένας ταλαιπωρεί τον άλλο, τρωγόμαστε μεταξύ μας και έχουμε βάλει μια βασιλική οικογένεια να παίζει την κυβέρνηση και να χαίρεται.

  • Έχετε που έχετε περιορισμένο αριθμό πτήσεων, έχετε ένα αεροδρόμιο της πλάκας, δεν έχετε ηλεκτρονικές υπηρεσίες της προκοπής και θέλετε να λέτε ότι σας φταιγουν οι πελατες που σας προτιμούν.

  • Και μόνο το γεγονός πως δεν επιτρέπονται σχόλια στην απάντηση της εταιρείας δείχνει το ποιόν της εταιρείας.
    Κασαπίδη, όλα καλά στο αεροδρόμιο; Κατάλαβες ότι έχασες επειδή έπαιζες με το Χατζημαρκάκη, αντί να φροντίζεις για τους πολίτες;

  • Επειδη εκεινη την ημερα πετουσα κι εγω με την συγκεκριμενη πτηση και ημουνα μπροστα εχω να δηλωσω οτι η υπαλληλος του αεροδρομιου καλεσε τρεις φορες την επιβατιδα απο τις 6.50 εως τις 7.10 μαζι με αλλους δυο επιβατες που ελειπαν και στις 7.10 εκλεισε την πυλη. Η επιβατιδα αφιχθη στο εροδρομιο μετα τις 7.10.
    Το αεροπλανο δεν ειναι ΚΤΕΛ και η υπαλληλος εκανε σωστα την δουλεια που επρπε να κανει.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι