Την Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023, είχα εισιτήριο από Κοζάνη για Αθήνα με τη Sky Express φυσικά μια που είναι η μόνη αεροπορική εταιρία που πετάει στην Κοζάνη. Είχα κάνει ηλεκτρονικό check in μετά από ειδοποίηση της sky Express.
Η πτήση έφευγε στις 7:30. Εγώ έφτασα στο αεροδρόμιο της Κοζάνης στις 6:55 (υπενθυμίζω πως είχα κάνει ήδη check in ηλεκτρονικά). Όταν έφτασα όλοι οι επιβάτες ήταν ακόμα στην αίθουσα του αεροδρομίου, δεν είχε ξεκινήσει η επιβίβαση, ούτε καν ο έλεγχος.
Η υπάλληλος αρνήθηκε την επιβίβασή μου στην πτήση, μου είπε πως είχε κλείσει το check in και δε γινόταν πλέον τίποτα. Της είπα ότι είχα ηλεκτρονικό check in, μου είπε πως η Κοζάνη δεν διαθέτει σύντημα e–check in και αυτό που είχα ήταν μονο από Καστοριά.
Η υπάλληλος ήταν απόλυτη δεν έγινε καμια προσπαθεια να εξυπηρετησει ενώ υπήρχε άπλετος χρόνος.
Το αποτέλεσμα ήταν να χάσω την πτήση μου, να ταξιδέψω στη Θεσσαλονίκη, να εκδόσω νέο (last minute – ακριβό) εισιτήριο, να πληρώσω έξτρα στο πάρκινγ αεροδρομίου της Αθήνας όπου είχα σταθμεύσει το αυτοκίνητό μου, γιατί άργησα να το παραλάβω, να χάσω τη μέρα από τη δουλειά μου, να υποστώ μια απίστευτη ταλαιπωρία, ταραχή, στρες και οικονομική επιβάρυνση.
Δεν μπορώ να γνωρίζω ως επιβάτης ποια αεροδρόμια διαθέτουν σύστημα ηλεκτρονικό check in και εφόσον έλαβα ειδοποίηση από τη sky express για e–check in , συμπεραίνω πως ισχύει για όλη την πτήση μου. Πρόκειται για ένα αεροδρόμιο ελάχιστη κίνηση και ένα αεροπλάνο τη φορά, μικρός φόρτος εργασίας για τους υπαλλήλους που δουλεύουν 3 φορές την εβδομάδα από μια ώρα!!! Το αεροσκάφος ήταν στα 10 μέτρα και δεν μου επιτρεπόταν η επιβίβαση ενώ είχα εισιτήριο, κάρτα επιβίβασης και ήμουν εκεί 35 λεπτά πριν την πτήση.
Δεν έγινε καμία προσπάθεια όχι μόνο να με εξυπηρετήσει η συγκεκριμένη υπάλληλος!
Έχω στείλει το περιστατικό γραπτά στη Sky Express αλλά δεν είχα καμία ανταπόκριση…
Oι διευκρινήσεις από πλευράς Sky Express
kozan.gr: Οι διευκρινίσεις από πλευράς της Sky Express σε παράπονο αναγνώστριας
Το πιθανότερο είναι να δόθηκε / πωλήθηκε η θέση του εισιτήριου της κυρίας σε άλλο επιβάτη και επειδή δεν υπήρχε πλέον διαθέσιμη θέση στο αεροπλάνο για αυτό και δεν επιτράπηκε να ταξιδέψει.
Μια ώρα τουλάχιστον πριν..τι δεν καταλαβαίνεις????
…και μας τι μας νοιάζει!!!!
Εάν δεν σε νοιάζει γιατί το διάβασες, γιατί έγραψες και σχόλιο;
Εσύ 15:39 είσαι κάθε μέρα μπούφος ή παίρνεις κανένα ρεπό για να ξεκουράζεσαι;
Μην περιμένετε απάντηση, απευθυνθείτε σε δικηγόρο και πάρτε τους και τα σώβρακα!
Μάλλον δεν ταξιδεύεις με αεροπλάνο, ο επιβάτης πρέπει να βρίσκεται αρκετά νωρίτερα στο αεροδρόμιο.
Έβαλαν την κυρία σε τέτοια ταλαιπωρία.. κρίμα κρίμα.. αν ήταν γνωστή ή φίλη της το ίδιο θα έκανε η madam στον γκισέ..
Υπάρχει και φορέας για τις αεροπορικές εταιριες
Στην Ελλάδα, η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) έχει οριστεί ως αρμόδιος φορέας για την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 261/2004 για τα δικαιώματα επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς και δέχεται καταγγελίες παραβίασης των δικαιωμάτων που προβλέπονται σε αυτόν, για πτήσεις:
που αναχωρούν από ελληνικό αερολιμένα, ανεξαρτήτως εθνικότητας της αεροπορικής εταιρείας
που αναχωρούν από αερολιμένες χωρών εκτός ΕΕ με προορισμό ελληνικό αερολιμένα με αεροπορική εταιρεία χώρας της ΕΕ.
https://hcaa.gov.gr/el/diadikasia-ypobolis-kataggelias
Ξανά πέφτουμε από τα σύννεφα με την sky express Τάραξε τους στα τηλέφωνα, μόνο έτσι να υπάρχει ελπίδα να βρεις το δίκιο σου.
Δυστυχώς οι low budget εταιρείες σου δίνουν το δόλωμα ( χαμηλού κόστους εισιτήριο) και μετά κοιτάνε πως θα σου φανε χρήματα με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο, ειδικά το θέμα του check in είναι ένας κλασικός τρόπος να τρώνε χρήματα από τον κόσμο, συνήθως οι χαμηλού κόστους εταιρείες σου βγαίνουν ακριβές, φυσικά και θα πρέπει να απευθυνθείς σε δικηγόρο ώστε να αποζημιωθεις για όλο αυτό και θα σου πει ο δικηγόρος σου αν αξίζει και αποφασίζεις
Aναιτιολογητη αρνηση επιβιβασης δικαιουστε αποζημιωση αναφορα στην ΥΠΑ
http://www.ypa.gr/passenger-rights/
Καλά είναι να είστε μια ώρα πιο νωρίς εκεί από την ώρα ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ! ( όχι αναχώρησης αλλά επιβίβασης)
Ναι για το αεροδρόμιο της Κοζάνης μιλάμε. Και ένα κουβάρι μαλλί να έχουμε μαζί για πλέξιμο ώστε να περάσει η ώρα.
Να κλείσει το αεροδρόμιο της Καστοριάς και να αναβαθμιστεί η Κοζάνη, σε κανονικό αεροδρόμιο, όχι κοτέτσι που είναι. Αλλά η κυρία δεν έχει δίκιο.
Εδώ είναι Φρανκφούρτη, όχι παίξε γέλασε.
Μισή ώρα πιο νωρίς και θα είχατε γλυτώσει ώρες ταλαιπωρίας!
Δεν είναι ΚΤΕΛ!!!! Να διαβάζετε τι εισιτήρια κλείνετε και τους κανόνες!!!
Πριν δύο μήνες για Γαλλία από Θεσσαλονίκη δύο ώρες νωρίτερα τουλάχιστον. Καλό είναι να είμαστε και εμείς εντάξει όχι μόνο γκρίνια, κανένας δεν πάει 20 λεπτά νωρίτερα στο αεροδρόμιο οποίο και να είναι αυτό έκτος αν ταξιδεύει πρώτη φορά και δεν ξέρει.
Αν η κυρια ηθελε νσ βγαλει νεο εισιτηριο εκεινη τη στιγμη με μετρητα η καρτα θα μπορουσε να γινει;
Όχι.
Με ανάρτησή η εταιρεία επιβεβαιώνει στην ουσία την ταξιδιώτη.
Εφθασε 20 λεπτά πριν την αναχώρηση και η πόρτα κλείνει 20 λεπτά πριν την αναχώρηση.
Δηλαδή στα δευτερόλεπτα κολλήσαμε
Κάτι δε μας λέει καλά η κυρία.
Όσες φορές έχω πετάξει πάντα στην κάρτα επιβίβασης αναφέρει ότι η πύλη κλείνει 30 λεπτά πριν από την πτήση. Αυτή και καλά ήταν 35 λεπτά πριν αλλά δεν την άφησαν…… Μήπως δεν ήταν 35 λεπτά αλλά είχε ολοκληρωθεί η η επιβίβαση;
Τριτοκοσμικό!Μην τους αφήσεις, πρέπει να τους κυνηγήσεις!
Είμαστε ένα κράτος “πάμε κι όπου βγει”, ο ένας ταλαιπωρεί τον άλλο, τρωγόμαστε μεταξύ μας και έχουμε βάλει μια βασιλική οικογένεια να παίζει την κυβέρνηση και να χαίρεται.
Έχετε που έχετε περιορισμένο αριθμό πτήσεων, έχετε ένα αεροδρόμιο της πλάκας, δεν έχετε ηλεκτρονικές υπηρεσίες της προκοπής και θέλετε να λέτε ότι σας φταιγουν οι πελατες που σας προτιμούν.
Και μόνο το γεγονός πως δεν επιτρέπονται σχόλια στην απάντηση της εταιρείας δείχνει το ποιόν της εταιρείας.
Κασαπίδη, όλα καλά στο αεροδρόμιο; Κατάλαβες ότι έχασες επειδή έπαιζες με το Χατζημαρκάκη, αντί να φροντίζεις για τους πολίτες;
Επειδη εκεινη την ημερα πετουσα κι εγω με την συγκεκριμενη πτηση και ημουνα μπροστα εχω να δηλωσω οτι η υπαλληλος του αεροδρομιου καλεσε τρεις φορες την επιβατιδα απο τις 6.50 εως τις 7.10 μαζι με αλλους δυο επιβατες που ελειπαν και στις 7.10 εκλεισε την πυλη. Η επιβατιδα αφιχθη στο εροδρομιο μετα τις 7.10.
Το αεροπλανο δεν ειναι ΚΤΕΛ και η υπαλληλος εκανε σωστα την δουλεια που επρπε να κανει.
Και εμένα μου φάνηκε η διαμαρτυρία της περισσότερο ως δήλωση δυσαρέσκειας επειδή δεν έγινε το δικό της.
Τωρα πες την αληθεια! Ποσους επιβατες αφησες απ’ εξω εκεινη την ημερα?