To μέλος του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης Π. Σαπαλίδης, στη βραδινή (31/10) συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, με αφορμή την παράσταση της παιδικής σκηνής του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης “Μαγικό Πηγάδι”, έθεσε ένα γενικότερο ζήτημα για το αν τηρείται η “άτυπη συνθήκη” που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια περί της προσπάθειας του εκάστοτε καλλιτεχνικού Διευθυντή στις παραστάσεις του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης το 50% των ηθοποιών να προέρχεται από την περιοχή, με τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή Λευτέρη Πλασκοβίτη να αναφέρει πως σε όσες δημόσιες προσκλήσεις έκανε μέχρι σήμερα δεν υπήρξε ενδιαφέρον από ηθοποιούς της περιοχής. Μάλιστα σε κάποια στιγμή εξέλαβε τα λεγόμενα του Π. Σαπαλίδη ως μομφή περί της εντιμότητάς του με αποτέλεσμα να αντιδράσει έντονα χτυπώντας το τραπέζι μπροστά του με δύναμη δύο φορές και φωνάζοντας. Στην ίδια συνεδρίαση σημειώθηκε κι αντιπαράθεση μεταξύ του Ζ. Μάρα και της Ε. Αραμπατζή (από την παράταξη Κουζιάκη) όταν ο πρώτος σχολίασε τη ψήφο της πρώτης ζητώντας να την αιτιολογήσει την ψήφο της σε κάποιο θέμα με την τελευταία να αντιδρά και να ανεβαίνουν οι τόνοι. Δείτε τι συνέβη στο παρακάτω βίντεο
Δείτε επίσης:
Ωρα να επιστρέψει η Δημοπούλου ή ο Γιοβανίδης αδέρφια
Έλεος με το παρεάκι της κίνησης”τόπος να ζεις” που νομίζουν ότι όλες οι αποφάσεις τους είναι σωστές και αξεπέραστες…πέρασαν και δεν ακούμπησαν…η αλαζονεία σας έφαγε και εσάς της κίνησης.. (αναφέρομαι στις επιλογές της κίνησης σε όλους τους τομείς)…
Το ΔΗΠΕΘΕ την εποχή της Κίνησης ανέβηκε καλλιτεχνικά ως ένα από τα καλύτερα ΔΗΠΕΘΕ πανελλαδικά και υπήρχαν ηθοποιοί και σκηνοθέτες που ήθελαν πραγματικά να συνεργαστούν…
Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. υπήρξε και λειτούργησε σε καιρό κρίσης χάρη σε άλλους ανθρώπους πριν την κίνηση. Ήταν ένα από τα δύο πανελλαδικά, που έμειναν λειτουργικά με παραγωγές την πιο δυσκολη οικονομικά περίοδο. Αυτό που αναφέρετε είναι τελείως υποκειμενικό, υπάρχει και η άλλη πλευρά που λέει ότι πολύς κόσμος του χώρου απομακρύνθηκε και δεν ήθελε να συνεργαστεί γιατί έβλεπε μια αυλή για λίγους και πολύ μέτριες επιλογές. Λυπάμαι πολύ, αλλά τελικά όσοι στηρίζουν την κίνηση έχουν την τάση να αποθεώνουν μέτριες ή κακές επιλογές μόνο και μόνο επειδή τις έκαναν οι “δικοί τους”.
Δηλαδή δουλειά του Καλλιτεχνικού Διευθυντή είναι να χτυπάει γραφεία για να επιβληθεί;;;; Ωραίος
Ο ζησης δηλαδη αποφασισε πλεον να τους μαλώνει όλους και τον ενοχλει η κριτικη; O ζήσης;
κύριε Πλασκοβίτη, ως Κοζανίτες ξέρουμε πολύ καλά τόσα χρόνια και τις κλίκες και όλους όσους έρχονται από την Αθήνα για να δουλέψουν στο ΔΗΠΕΘΕ, επειδή είναι γνωστοί και φίλοι των εκάστοτε αρμοδίων, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν αντίστοιχοι επαγγελματίες εδώ. Η αδιαφορία δεν είναι ο λόγος.Και οι παραστάσεις που γίνονται, με έργα που είναι μεν φιλολογικά ωραία, αλλά όχι κατανοητά απαραίτητα ή έργα με απήχηση στο κοινό, δεν βγάζουν έσοδα. Όποιος βρίσκει τζάμπα λεφτά αποφασίζει να κάνει ένα έργο,που του αρέσει μεν, αλλά μόνο σε αυτόν. Το κοινό θέλει απλά πράγματα,καλούς ηθοποιούς(και όχι αυτούς που δείχνουν ότι βαριούνται, γιατί παίζουν στην επαρχία) και καλές παραστάσεις.
Αυτό το τελευταίο με τους ηθοποιούς που βαριούνται είναι ότι πιο σωστό εχει ειπωθεί σε σχόλιο.
Απαράδεκτοι όλοι δεν είναι εικόνα πολιτισμού αυτή ότι και να έγινε
Το βιντεάκι ειναι ότι πιο απολαυστικό έχουμε δει το τελευταίο εξάμηνο (ξεπερνώντας και κάποια εκλογικά). Ευχαριστούμε θερμά το kozan που εξασφάλισε αυτό βίντεο.
Θα διαφωνήσω. Έχει βγάλει και μεγαλύτερες επιτυχίες. Θα ξεχάσω τα στραγάλια στο δημοτικό συμβούλιο;;; 😁😁😁