Περί αλήθειας
Νέα απάντηση του Παναγιώτη Νάκου, μέσω του kozan.gr
Κύριε Πλασκοβίτη διάβασα με προσοχή την απάντησή σας στα γραφόμενά μου.
Δυστυχώς πάλι δεν λέτε όλη την αλήθεια σχετικά με τη συμμετοχή μας στις παραγωγές του ΔΗΠΕΘΕ.
Συγκεκριμένα:
Για την καλοκαιρινή παραγωγή ποτέ, επαναλαμβάνω, ποτέ δεν δέχθηκα τηλεφώνημα από εσάς για να συμμετάσχω.
Καθώς δεν γνωρίζετε, εμείς που ασχολούμαστε στην εκπαίδευση μπορούμε να πάρουμε άδεια άνευ αποδοχών έως 8 μήνες.
Θα μπορούσα αν με θέλατε στην παράσταση να έχω συμμετοχή παίρνοντας κάποια άδεια και το καλοκαίρι όπως επίσης δεν οφείλετε να γνωρίζετε είμαστε ελεύθεροι.
Εάν με παίρνατε τηλέφωνο ευχαρίστως να συμμετείχα αλλά αυτό επαναλαμβάνω δεν έγινε ποτέ.
Θα μπορούσατε να το κάνετε για τους τύπους, δεν έγινε όμως ποτέ!!!
Φυσικά μπορείτε να επικαλεστείτε διάφορους λόγους για να καλύψετε τη θέση σας…
Ως προς τα εργαστήρια:
Για το αν είναι πετυχημένα η όχι ρωτήστε τους συμμετέχοντες, εγώ δεν θα πάρω θέση.
Να πώ μόνο πώς ολοκληρωμένες θεατρικές παραστάσεις σε εργαστήριο έγιναν για πρώτη φορά.
Μπορείτε αν θέλετε, αν δεν σας κάνει κόπο να πάτε μια ημέρα στα εργαστήρια των εφήβων και των φοιτητών και να ρωτήσετε τα ίδια τα παιδιά αν ήταν ευχαριστημένα η όχι από τη δουλειά που κάναμε όλη τη χρονιά.
Όσον αφορά τη μεγάλη συμμετοχή:
Στο εργαστήριο των φοιτητών ξεκινήσαμε τη χρονιά με 53!!! φοιτητές και αυτό συνέβη γιατί την προηγούμενη χρονιά με κάποιους από τους φοιτητές αυτούς είχαμε ανεβάσει, στα πλαίσια του εργαστηρίου, αποσπάσματα από θεατρικό έργο με μεγάλη επιτυχία.
Μπορείτε επίσης να ρωτήσετε τους φοιτητές που έρχονται στο εργαστήριο γι’αυτό.
Αυτό κοινοποιήθηκε στην κοινότητά τους με αποτέλεσμα τη χρονιά που μας πέρασε να έρθουν 53 όπως είπα φοιτητές.
Αναμφίβολα λοιπόν το εργαστήριο των φοιτητών ήταν πετυχημένο και ως προς τη συμμετοχή και ως προς το αποτέλεσμα αφού κατορθώσαμε να ανεβάσουμε ολοκληρωμένη θεατρική παράσταση.
Στο εργαστήριο των εφήβων ήρθαν επίσης πολλά παιδιά, πάνω από είκοσι, άλλωστε αν δεν απατώμαι είχατε έρθει σε μια από τις συναντήσεις μας κι εσείς και το είδατε αυτό.
Το εργαστήριο των εφήβων λοιπόν ανέβασε κι αυτό ολοκληρωμένη θεατρική παράσταση.
Πετυχημένο λοιπόν και από πλευράς συμμετοχής αλλά και καλλιτεχνικού αποτελέσματος.
Αν θέλετε κάντε έναν κόπο να πάτε να ρωτήσετε τα ίδια τα παιδιά γι’αυτό.
Να σημειώσω πως η μεγάλη συμμετοχή των εφήβων οφείλεται στο ότι την προηγούμενη χρονιά το συγκεκριμένο εργαστήριο το είχε η κ. Μπατιάνη.
Κάντε έναν κόπο να ρωτήσετε την κ. Μπατιάνη αν ποτέ σε εργαστήριο του ΔΗΠΕΘΕ ήρθαν 53 άτομα;
Να απαντήσω και περί μονιμότητας για τη θέση του υπεύθυνου εργαστηρίων:
Κύριε Πλασκοβίτη καθώς δεν με γνωρίζετε, ποτέ μου δεν κυνήγησα θέσεις, δόξα και αναγνωρισιμότητα βρισκόμενος στο χώρο του θεάτρου, με αφήνουν αδιάφορο αυτά – ευτυχώς.
Όπως έγραψα και στην προηγούμενη επιστολή, βρέθηκα σ’αυτή τη θέση από τη συμμετοχή μου στην τριμελή καλλιτεχνική επιτροπή.
Το πρόβλημά μου λοιπόν δεν είναι γιατί έχασα τη θέση μου αλλά με τον τρόπο που συμπεριφερθήκατε εσείς και ο κ. πρόεδρος.
Αλήθεια δεν πρέπει να γνωρίζω αν θα συνεχίσω να συνεργάζομαι με το ΔΗΠΕΘΕ;
Δεν θα πρέπει να γνωρίζω αν θα πληρωθώ και πόσα χρήματα θα είναι αυτά που θα πάρω;
Το προσπεράσατε πολύ εύκολα λέγοντας πώς δεν παίρνετε θέση…
Αλήθεια εσείς έχετε σύμβαση ως καλλιτεχνικός διευθυντής;
Αν δεν είχατε δεν θα είχατε πρόβλημα;
Θα ξέρατε πότε τελειώνει η συνεργασία σας με το φορέα η όχι;
Γνωρίζετε αλήθεια πόσα χρήματα θα πάρετε;
Ως προς την συζήτηση που είπατε:
Δεν έγινε ποτέ κάποια συζήτηση μεταξύ μας αν θα συνεχίσω η όχι στη θέση που κατείχα.
Δυστυχώς έμαθα για την πρόσληψη της κ. Μπατιάνη από τα μέσα μαζικής δικτύωσης.
Δεν είχατε το θάρρος ούτε τηλέφωνο να με πάρετε και να μου πείτε ότι λύεται η συνεργασία μας.
Και όπως είπα στην προηγούμενη επιστολή μου, έχω μάθει στο θέατρο να αποχαιρετώ τους ανθρώπους που έχω συνεργαστεί.
Στην περίπτωσή μας δεν έγινε ποτέ!!!
Αιδώς αργείοι…
Κάποια στιγμή σε συζήτηση που είχαμε κάνει για το δυναμικό της περιοχής στο χώρο μας, σας είχα αναφέρει μεταξύ των άλλων και το όνομα της κ. Μπατιάνη και πώς ήταν η προηγούμενη υπεύθυνη στο ΔΗΠΕΘΕ για 16 χρόνια.
Τότε μου είπατε επί λέξει:
Καλά αυτή ήταν δημόσιος υπάλληλος και ο τόνος του λόγου σας ήταν αρνητικός.
Ελπίζω να το θυμάστε!
Δεν έχω πρόβλημα με την κ. Μπατιάνη, είναι εξαιρετική στη δουλειά της και κάνατε πολύ καλά που την έχετε ως υπεύθυνη εργαστηρίων στο ΔΗΠΕΘΕ.
Άλλα όμως μου λέγατε περί δημοσίων υπαλλήλων και άλλα κάνατε!!!
Δεν συνάδουν τα λεγόμενά σας με τις πράξεις σας.
Μάλλον κ. Πλασκοβίτη σας ήμουν αδιάφορος όταν σας έδωσα τις επιστολές στο κλείσιμο της χρονιάς των εργαστηρίων.
Αλήθεια, τις διαβάσατε ποτέ;
Αν θέλετε μπορώ να σας τις ξαναστείλω.
Τη χρονιά που μας πέρασε δεν έγινε μόνο ένα εργαστήριο όπως γράφετε στην απάντησή σας σε μένα αλλά δύο!!!!!
Όπως σας έγραψα και πιο πάνω η συμμετοχή ήταν εντυπωσιακή στο εργαστήριο των φοιτητών και πολύ μεγάλη – πάνω από είκοσι – σ΄αυτό των εφήβων.
Πέρασε μια ολόκληρη χρονιά και δεν καταλάβατε πόσα εργαστήρια λειτούργησαν;
Όσο για την ΄΄Καλλιπάτειρα΄΄ ισχύει το ίδιο με αυτά που ανέφερα πιο πάνω.
Θα μπορούσα να πάρω άδεια άνευ αποδοχών και να είμαι στην παραγωγή αλλά δυστυχώς δεν θέλετε συνεργασία.
Το ερώτημα που προκύπτει όμως για τη σκηνοθεσία αυτής της παραγωγής μιας και μιλάμε για όλα αυτά είναι αν ο κ. Πλασκοβίτης απευθύνθηκε σε κάποιους σκηνοθέτες να αναλάβουν τη σκηνοθεσία της παραγωγής που ετοιμάζει, η με την ίδια λογική που χρησιμοποίησε για τους ηθοποιούς που δεν του κάνουν, δεν βρήκε αντίστοιχα ανάλογο σκηνοθέτη;
Τα λέω αυτά γιατί και στις δυο παραγωγές του ΔΗΠΕΘΕ είναι σκηνοθέτης ο ίδιος.
Δεν υπάρχουν άλλοι σκηνοθέτες;
Τι λέει ο κανονισμός των ΔΗΠΕΘΕ για τους καλλιτεχνικούς διευθυντές και για το πόσες σκηνοθεσίες μπορούν να κάνουν σε μια χρονιά;
Παναγιώτης Νάκος
Ηθοποιός – Θεατρολόγος
Ωρα για παραιτήσεις.
από το κακό στο χειρότερο το Δηπεθε ..κι ο Μαλουτας δεν ξέρει λέει….
Κυριε Νακο σωστα τα λετε όλα, όμως σας διαφευγει οτι οι φοιτητες παρακολουθουν τα εργαστηρια του ΔΗΠΕΘΕ ΔΩΡΕΑΝ!!!!!! Επομενως ειναι λογικο να υπαρχει μεγάλη συμμετοχη. Αν ηταν να πληρωσουν δεν ξερω ποσοι θα ερχονταν. Καλο ειναι να αναφερουμε ολα τα στοιχεία.
Επισης, παιζει ρολο οχι ποσα ατομα ξεκινανε, αλλα ποσα ατομα τελειωνουν. Γιατι αν ειναι μονο δεκα ατομα και μεινουν 10 ειναι επιτυχια. Ενω αν ειναι 50 και μεινουν 10 ειναι αποτυχια.
Αν παρακολουθήσατε την παράσταση θα είδατε ότι ήταν 19 ηθοποιοί σε 1 παράσταση. Δεν είναι μικρό νούμερο!
Άρα απο τους 53 εμειναν 19. Παραπανω απο τους μισους εφυγαν. Η επιτυχια θα υπηρχε αν ξεκινουσαν 29 και εμεναν 19. Μην κοροϊδευομαστε.
Οσο γι’ αυτο που ρωτατε, την ειδα τηννπαρασταση οπως και πολλες αλλες παραστασεις των εργαστηριων του δηπεθε και δεν καταλαβαινω γιατι αναφερεται στο αρθρο πως 1η γορα γινονται. Το παιδι μου, φοιτητης πια, εχει συμμετασχει σε 3.
Ποιος ανέφερε 53 άτομα ; …. Όταν μιλάμε να ξέρουμε και τι λέμε παρακαλώ πολύ , λίγη υπευθυνότητα για τον λόγο μας δεν βλάπτει πουθενά
Κύριε Πλασκοβίτη για την ταμπακιέρα δεν λέτε τίποτα, μόνο αερολογίες.
Το ΔΗΠΕΘΕ δεν είναι για να γεμίσουμε το βιογραφικό μας κύριε Πλασκοβίτη, για να κάνουμε κάτι καλύτερο σε κεντρικό επίπεδο αργότερα.
Γιατί να πάρετε άδεια άνευ αποδοχών; Πάρτε άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου και εργαστείτε κανονικότατα και με τον νόμο!
Γιατί δηλαδή τα παιδιά στο σχολείο δεν τα σκέφτεται; αν θέλει να είναι ηθοποιός, ας αλλάξει επάγγελμα.
Όχι να βολεύεται σε μια θέση καθηγητή και οπότε γουστάρει να φεύγει….
Επι τη ευκαιρία.
Πόσα κόστισε κύριε Πλασκοβίτη το Αταίριαστο ζευγάρι το οποίο εσείς σκηνοθετήσατε, αφού το επιλέξετε και το προτείνατε και ο κύριος Κέφαλος το ενέκρινε;
Πόσα ήταν τα έσοδά του και πόσα τα έξοδά του;
Και σε ποιές πόλεις παίχτηκε η παράσταση;
Θα μάθουμε, θα κάνετε απολογισμό ή μήπως το “ξεχάσατε”;
Πόσα ήταν τα έσοδά του και πόσα τα έξοδά του;
Πέρυσι συμμετείχα στο θεατρικό εργαστήριο των φοιτητών!!! Ο κ. Νάκος ήταν ο σκηνοθέτης της παράστασής μας, ο δάσκαλός μας, ο δικός μας άνθρωπος, ο φίλος μας. Όσα έμαθα από την περσινή χρονιά τα οφείλω αποκλειστικά σε εκείνον, ο Πάνος ήταν πάντα δίπλα μας και στο θέατρο και στη ζωή. Η παράσταση πήγε τόσο καλά που μπορούσε να θεωρηθεί και κάτι παραπάνω από μια παράσταση ενός θεατρικού ερασιτεχνικού εργαστηρίου. Όσα παιδιά αποχώρησαν ήταν λόγω υποχρεώσεων, καθώς δεν θα μπορούσαν να είναι στις πρόβες. Φτάσαμε στο σημείο να κάνουμε πρόβες 2 και 3 φορές την εβδομάδα καθώς το έργο που γυρίσαμε ήταν αρκετά απαιτητικό. Όταν έμαθα ότι δεν θα είναι ο Πάνος στα εργαστήρια φέτος, δεν πήγα καν
Έχετε καταντήσει εκεί στο ΔΗΠΕΘΕ Σαν τους εκπροσώπους τύπο των κομμάτων, Ανακοίνωση κόντρα ανακοίνωση και πάει λέγοντας.Η δουλειά σας είναι να πάραγετε πολιτισμό και όχι ίντριγκες.Καταντησατε το ΔΗΠΕΘΕ Πεδίο αντιπαραθέσεων και συγκρούσεων.
ακριβως οτι σκεφτομουνα!!!
Τον κύριο Πλασκοβιτη δεν τον γνωρίζω .
Γνωρίζω όμως τον Κ. ΚΕΦΑΛΟ .
Εναν άνθρωπο με αξίες , που δίνει όλο του το είναι , όλο του τον προσωπικό χρόνο για το καλό του ΔΗΠΕΘΕ και του Θεάτρου γενικότερα .
Εμπιστευτείτε μια φορά έναν άνθρωπο που είναι μακρυά από προσωπικά και οικονομικά οφέλη και αφήστε τον να κάνει την δουλειά του.
Να είστε σίγουροι ότι δεν θα βγείτε χαμένοι !!
Μακάρι να είχαν την τύχη και άλλα Δημοτικά Θέατρα να είχαν έναν Κέφαλο για πρόεδρο .
Έναν άνθρωπο που πολεμήθηκε τόσο πολύ όσο κανένας , έναν άνθρωπο που σταματαει την σπατάλη και την ασυδοσία από όπου και αν προέρχεται …!!γιατί άραγε τέτοιος πόλεμος ;
Εύχομαι στον Νίκο Κέφαλο να μείνει δυνατός και όρθιος ..
Και να θυμάστε όλοι ότι στο τέλος μιας σταδιοδρομίας το πιο σημαντικό είναι να έχουμε καθαρή την συνείδηση μας …και να είστε σίγουροι ότι στο τέλος αυτου του δρόμου ο Νίκος Κέφαλος θα την έχει . Καλή δύναμη στο έργο του !
Τα 4000€ που ζητησε για το κείμενό του (ασχετα αν εγκριθηκαν ή οχι) δεν ειναι οικονομικο όφελος;