Καθησυχαστικός ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας για τα 6 τμήματα του Ιδρύματος που καταργούνται κι είχαν τεθεί σε αναστολή έναρξης λειτουργίας. Υπάρχει σχεδιασμός από την Πρυτανεία για τα ποια ακριβώς τμήματα επιθυμούν να δημιουργηθούν ανέφερε ο απερχόμενος Περιφερειάρχης Γ. Κασαπίδης, κατα τη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, αποκαλύπτοντας την κουβέντα που είχε με τον Πρύτανη Θ. Θεοδουλίδη.
Καλά που το έβαλε η Ζεμπιλιάδου και μάθαμε τι είπε ο Πρύτανης …. Κασαπίδης Αμανατίδης δυστυχώς φέτα
Δεν καταλαβε ακομη οτι εχασε;
Κατάντια. Κάνατε υπέρ σύγχρονες υποδομές για να στεγάζονται τριτοτεταρτα τμήματα με 8-9-10 χιλιάδες μόρια. Ευελπιστώ να ιδρυθούν τμήματα που βρίσκονται σε έλλειψη. Και σύντομα. Όχι σε καμια 10 χρόνια
Την τεχνη την ξερετε.Δημιουργηστε τμηματα το ενα παραξενο μαθημα που εχει και πρωτοτυπες λεξεις φτιαξτετο τμημα και αγωνιστειτε για να εχετε μεροκαματο στη δ.μ.να ερχονται φοιτητες που γραφουν. απο 1εως 3.Ετσι δε θα μεινουν ανοικιαστες και οι γκαρσονιερες.
1. Ο περιφερειάρχης ως τι ομιλεί; Υπουργός παιδείας είναι; Το ίδρυμα είναι ΝΠΔΔ, δεν είναι ΟΑΕΔ για να βρίσκουν εργασία οι άεργοι και να μπαζώνεται με αδαείς μαθητές ώστε να ικανοποιείται το “οικογενειακό όνειρο” περί επιστημοποίησης των τέκνων της.
2. Αυτός που κάνει τον πρύτανη οφείλει να υπερασπίζεται το κύρος του ιδρύματος που ηγείται και να μην παραδίδει μέρος ή το όλον των αρμοδιοτήτων & εξουσιών που απορρέουν από τη θέση σου σε κανέναν τοπικό άρχοντα. Άρα δε συνδιαλέγεται με κάθε περιφερειάρχη ή δημαρχούκο, καθότι από Αυτοδιοικούμενο πανεπιστήμιο το ίδρυμά του, καταλήγει σε επαρχιακή ΤΕΣ.
3. Όταν θέλεις να κάνεις τον πρύτανη, πρέπει να έχεις σχέδιο για την ανάπτυξή του και να ξέρεις πώς θα το υλοποιήσεις, κι όχι να το περιφέρεις από πόλη σε χωριό και σε κωμόπολη αναζητώντας στήριξη από ανθρώπους που συχνά οι γραμματικές τους γνώσεις δεν τους επιτρέπουν να αντιληφθούν την έννοια της συνδυασμένης επιστήμης, τους στόχους ενός πανεπιστημίου και τον ρόλο του στην κοινωνία και την οικονομία (όχι πάντως την οικονομία της γκαρσονιέρας και του σουβλακίου), εκτός και αν ούτε εσύ το έχεις αντιληφθεί.
Συμπερασματικά καταλαβαίνουμε όλοι γιατί το λεγόμενο πανεπιστήμιο βρίσκεται εν μέσω ομιχλώδους περιβάλλοντος, αφού η πενία στελεχών που το διακρίνει εμποδίζει τη μετάβαση στο φως.
Εάν καταλαβαίνεις εσύ αυτά που γράφεις και βγάζεις νόημα έχει καλώς.
Όλοι οι άλλοι που τα διαβάζουν καταλαβαίνουν ότι απλά προσπαθείς να διασύρεις τον Πρύτανη για δικό σου όφελος. 0
1. Ο περιφερειάρχης ως τι ομιλεί; Υπουργός παιδείας είναι; Το ίδρυμα είναι ΝΠΔΔ, δεν είναι ΟΑΕΔ για να βρίσκουν εργασία οι άεργοι και να μπαζώνεται με αδαείς μαθητές ώστε να ικανοποιείται το “οικογενειακό όνειρο” περί επιστημοποίησης των τέκνων της.
2. Αυτός που κάνει τον πρύτανη οφείλει να υπερασπίζεται το κύρος του ιδρύματος που ηγείται και να μην παραδίδει μέρος ή το όλον των αρμοδιοτήτων & εξουσιών που απορρέουν από τη θέση σου σε κανέναν τοπικό άρχοντα. Άρα δε συνδιαλέγεται με κάθε περιφερειάρχη ή δημαρχούκο, καθότι από Αυτοδιοικούμενο πανεπιστήμιο το ίδρυμά του, καταλήγει σε επαρχιακή ΤΕΣ.
3. Όταν θέλεις να κάνεις τον πρύτανη, πρέπει να έχεις σχέδιο για την ανάπτυξή του και να ξέρεις πώς θα το υλοποιήσεις, κι όχι να το περιφέρεις από πόλη σε χωριό και σε κωμόπολη αναζητώντας στήριξη από ανθρώπους που συχνά οι γραμματικές τους γνώσεις δεν τους επιτρέπουν να αντιληφθούν την έννοια της συνδυασμένης επιστήμης, τους στόχους ενός πανεπιστημίου και τον ρόλο του στην κοινωνία και την οικονομία (όχι πάντως την οικονομία της γκαρσονιέρας και του σουβλακίου), εκτός και αν ούτε εσύ το έχεις αντιληφθεί.
Συμπερασματικά καταλαβαίνουμε όλοι γιατί το λεγόμενο πανεπιστήμιο βρίσκεται εν μέσω ομιχλώδους περιβάλλοντος, αφού η πενία στελεχών που το διακρίνει εμποδίζει τη μετάβαση στο φως.
Οψόμεθα εις Φιλίππους
η μονη περιφερεια χωρις πανεπιστημιακο νοσοκομειο…. φερτε καμια ιατρικη καμια νοσηλευτικη …
δεξιουληδες αυτη η μαστιγα…μαστερ και ντοκτορα στα λουκέτα
νομίζουν τωρα με το θολομένο τους μυαλό οτι θα ερθουν ιδιωτικα πανεπιστημία και θα ερθουν λεφτα στην περιοχη
ναι ναι… του αγιου ανημερα στις 32 Φεβρουαριου!