Ένα ακόμα τμήμα του τοιχίου στήριξης του δρόμου στο Πισοδέρι, υποχώρησε παρασύροντας τμήμα της ασφάλτου.
Το σημείο είναι αποκλεισμένο από το περασμένο Σάββατο, οπότε σημειώθηκε η πρώτη κατολίσθηση και η κυκλοφορία των οχημάτων γίνεται από τη μία λωρίδα του δρόμου, ενώ έχει απαγορευτεί η διέλευση οχημάτων άνω των 3,5 τόνων.
Κάμερα ασφαλείας που βρίσκεται στην περιοχή, κατέγραψε το απόγευμα της Πέμπτης την υποχώρηση ενός ακόμα τμήματος. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία πληροφορία σχετικά με τον προγραμματισμό για την επισκευή του δρόμου, ενώ οι πρώτες εκτιμήσεις για τα αίτια της κατάρρευσης, αναφέρονται στον μεγάλο όγκο νερού λόγω των βροχοπτώσεων.
Προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι βρισκόμαστε στην αρχή του χειμώνα και αναμένονται και άλλες βροχοπτώσεις, αλλά και χιόνια και δεν γνωρίζουμε ποια θα είναι η εξέλιξη του φαινομένου, αλλά και πώς θα μπορέσουν να γίνουν τεχνικές παρεμβάσεις στο σημείο.
Το σημείο βρίσκεται στη μέση της διαδρομής Φλώρινα – Καστοριά και είναι ο μόνος δρόμος που ενώνει την Φλώρινα με τα χωριά των Πρεσπών, για τα οποία μάλιστα, δεν υπάρχει εναλλακτική διαδρομή.
Ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Πισοδερίου, Θωμάς Μούσιας, ανεφερε στην ΕΡΤ Φλώρινας πως “η κατολίσθηση δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία“, υπογραμμίζοντας πως είχε αποστείλει έγγραφο το 2020 προς τον Δήμο Πρεσπών και την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, προειδοποιώντας για σοβαρούς κινδύνους στο συγκεκριμένο σημείο.
Όπως φαίνεται ο οπλισμός του τοιχίου είναι άριστος,που πήγαν τα σίδερα αδερφέ, ποιος έξυπνος το είχε κατασκευάσει
Μια καλή και δοκιμασμένη λύση θα ήταν να μπει φανάρι για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας.
Από το 1.6 δις ευρώ που πέφτει για την απολιγνιτοποίηση, θα περισέψει κανένα ευρουλάκι κ. Αμανατίδη για να φτιάξουμε το δρόμο, ή δε θα μας αφήσει η Αθήνα, τα λόμπι και ο Κουλής να πάρουμε κανένα ψίχουλο?