Τα επενδυτικά της πλάνα, που κύριο στόχο έχουν την επέκταση σε αγορές του εξωτερικού συνεχίζει η Keyvoto, startup εταιρεία του Γιώργου και της Άσπας Παπαδημητρίου, η οποία μάλιστα την Δευτέρα το βράδυ πήρε το βραβείο ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας του ΕΒΕΑ.
Πλέον, στα άμεσα πλάνα της startup η οποία ξεκίνησε από την Πτολεμαΐδα, είναι το άνοιγμα σε αγορές του εξωτερικού. Μιλώντας στο mononews, η CMO και συνιδρύτρια της Keyvoto Άσπα Παπαδημητρίου τόνισε ότι, πρώτος στόχος της εταιρείας είναι το άνοιγμα σε Πολωνία και Ρουμανία, που πρόκειται να γίνει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024, ενώ η επόμενες κινήσεις αφορούν τις αγορές της Ολλανδίας και της Αγγλίας.
Η κ. Παπαδημητρίου τόνισε ότι το 2023 ήταν μια πάρα πολύ δυνατή χρονιά για την εταιρεία, η οποία μέχρι σήμερα έχει στο πελατολόγιό της 250 brands, όπως η P&G, η Unilever και η Nestle αλλά και 200 retailers, όπως η ΑΒ, η Σκλαβενίτης, τα Jumbo και τα Public, ενώ όπως είπε η μεγαλύτερη επιτυχία της Keyvoto είναι ότι όλοι οι πελάτες υπέγραψαν νέα συμβόλαια για το 2024.
Τα προϊόντα της Keyvoto
Η προηγμένη δομή δεδομένων και το ολοκληρωμένο API της πλατφόρμας της Keyvoto συγκεντρώνουν αυτόματα όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα, καθιστώντας τη σύνδεση μεταξύ προμηθευτών και λιανοπωλητών εξαιρετικά εύκολη και εύχρηστη. «Παρά τη σχετικά σύντομη δραστηριοποίησή μας στην αγορά, έχουμε καταφέρει να αποτελούμε ήδη έναν πολύτιμο συνεργάτη για πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της λιανικής πώλησης», επεσήμανε η Άσπα Παπαδημητρίου, συνιδρύτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της Keyvoto.
Η πλατφόρμα της Keyvoto απαρτίζεται από μια σειρά από modules, στα οποία περιλαμβάνονται τα εξής:
-MDM (Master Data Management), για πρόσβαση στα δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν.
– PIM (Product Information Management), που προσφέρει πλήρη και σαφή εικόνα των πληροφοριών του προϊόντος για τους πελάτες λιανικής.
–ACI (Automated Commerce Insights), μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την τιμή, τη διαθεσιμότητα, την τοποθέτηση των προϊόντων στο ψηφιακό ράφι των λιανοπωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και τη συμμόρφωση του περιεχομένου των merchandisers.
Συγχαρητήρια στους συντοπίτες Γιώργο και Άσπα Παπαδημητρίου.
Εύχομαι τά καλύτερα για εσάς και την οικογένειά σας.