Δρομολογήθηκαν από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας οι απαραίτητες ενέργειες για τη δημιουργία εναλλακτικής οδού διέλευσης των βαρέων οχημάτων έως 3,5 tn για όσο διάστημα θα είναι κλειστή η Υψηλή Γέφυρα Σερβίων, λόγω της εκτέλεσης του έργου της συνολικής ενίσχυσης και αναβάθμισής της, προϋπολογισμού 2.547.000,00€, το οποίο αναμένεται να δημοπρατηθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Τεχνικών Έργων Χάρη Γκοβεδάρου, του Δημάρχου Κοζάνης Γιάννη Κοκκαλιάρη και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κοζάνης Κωνσταντίνου Βόμβα αποφασίστηκε να ξεκινήσουν άμεσα οι ενέργειες οι οποίες θα οδηγήσουν στη σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και Δήμου Κοζάνης για τη μελέτη και κατασκευή κυκλικού κόμβου στη διασταύρωση Καρυδίτσας, έργο στο οποίο φορέας υλοποίησης και χρηματοδότησης θα είναι η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
Συγκεκριμένα μετά από συνεργασία με τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και την ΑΝΚΟ, μία από τις εναλλακτικές οδεύσεις αποφασίσθηκε να είναι η σύνδεση του κόμβου Καρυδίτσας με την Επαρχιακή οδό Κοζάνης-Λευκόβρυσης, στο ύψος του κτιρίου της Δ/νσης Μεταφορών της Π.Ε. Κοζάνης. Τη μελέτη αυτής της εναλλακτικής οδού διέλευσης των βαρέων οχημάτων, η οποία θα περιλαμβάνει νέο κυκλικό κόμβο στη διασταύρωση Καρυδίτσας πρόκειται να εκπονήσει η ΑΝΚΟ.
Όπως τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων Χάρης Γκοβεδάρος: «Ένα από τα ζητήματα που τέθηκε σε προτεραιότητα μετά την ανάληψη καθηκόντων μου, ήταν οι εναλλακτικές οδεύσεις των οχημάτων έως 3,5 tn και των βαρέων οχημάτων κατά την περίοδο που η Υψηλή Γέφυρα Σερβίων θα είναι κλειστή λόγω της εκτέλεσης του έργου της συνολικής ενίσχυσης και αναβάθμισής της.
Επιλέγοντας οι οδηγοί τη διαδρομή με διέλευση από τη γέφυρα Ρυμνίου προς Κοζάνη ή αντίστροφα θα έπρεπε να δρομολογηθεί μια προσωρινή λύση για τα βαρέα οχήματα ώστε να μη διέρχονται από την επαρχιακή οδό Αιανής-Κοζάνης και μέσω της Αιανής, Λευκοπηγής, Πρωτοχωρίου, Λευκόβρυσης και αντίστροφα.
Επίσης επιλέγοντας τη διαδρομή μέσω του δρόμου γέφυρα Ρυμνίου-διασταύρωση Καρυδίτσας-Κοζάνη ή αντίστροφα θα έπρεπε να υπάρξει εναλλακτική όδευση ώστε να μην υπήρχε διέλευση βαρέων οχημάτων εντός της πόλης της Κοζάνης».
Αντίστοιχη μέριμνα για ασφαλή σύντομη διαδρομή από το Ρυμνιο ως τα Σέρβια υπάρχει; Ή οι πολίτες των Σερβίων, του Βελβεντου και των υπολοίπων χωριών δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα με αυτών της Κοζάνης; Το δίκαιο είναι να δοθεί ολοκληρωμένη λύση του προβλήματος και όχι τμηματική.
Χάνεται τεράστια ευκαιρία να κατασκευαστεί ένας παραλίμνιος δρόμος περιμετρικά της λίμνης. Και λύση στο θέμα του κλεισίματος της γέφυρας θα έδινε στους κατοίκους του Βελβεντου και της ευρύτερης περιοχής των Σερβίων θα προσφέρει, και στην τουριστική ανάπτυξη της λίμνης θα βοηθήσει. Γιατί η τουριστική ανάπτυξη πρώτα χρειάζεται υποδομές, όχι λόγια.
είπανε θα το κάνουν αλα Αθηναϊκή ριβιέρα εκεί στον οικισμό ΔΕΗ στα Ιμερα. Άρα θα κάνουν υποδομές,
Τις νταλίκες που αγκομαχούσαν στην ανηφόρα μετά το Γηροκομείο και μάζευαν από πίσω 20-30 ΙΧ, τις είδε κανείς όταν ήταν κλειστή η γέφυρα; Τι θα συμβεί εκεί όταν ξανακλείσει η γέφυρα;
Όταν μαζεύονται 20-30 ΙΧ πίσω από νταλίκες, δημιουργούνται κίνδυνοι δυστυχήματος. Ιδίως το χειμώνα, που το συγκεκριμένο σημείο πιάνει πάντα ομίχλη.
Δυτική Μακεδονία, ζούμε από τύχη!