Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας: Πρόσκληση για παρακολούθηση της η-διάλεξης του κου Ι. Πήτα, Καθηγητή ΑΠΘ “Διδασκαλία, εκπαίδευση και Τεχνητή Νοημοσύνη” στην ημερίδα “Ψηφιακοί Μετασχηματισμοί και Τεχνητή Νοημοσύνη”, 14/5/2024, 12:30-13:00

13 Μαΐου 2024
13:06

ΦΊλοι της Εκπαίδευσης και της Τεχνητής Νοημοσύνης

μπορείτε να παρακολουθήσετε διαδικτυακά την προσκεκλημένη η-διάλεξη του κου Ι. Πήτα, Καθηγητή Πληροφορικής ΑΠΘ “Διδασκαλία, εκπαίδευση και Τεχνητή Νοημοσύνη”

που θα δοθεί στα πλαίσια της ημερίδας “Ψηφιακοί Μετασχηματισμοί και Τεχνητή Νοημοσύνη: Προκλήσεις στο Σύγχρονο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον” την Τρίτη 14 Μαΐου 2024 στις 12:30-13:00 στη Νέα Πανεπιστημιούπολη στη ΖΕΠ Κοζάνης (θα μεταδίδεται επίσης διαδικτυακά).

Το υλικό της διάλεξης (pdf, περίληψη) υπάρχει στην σελίδα: https://icarus.csd.auth.gr/ai-and-education-sciences/

Η ημερίδα διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας.

Παρακολούθηση με live streaming: youtube.com/@pde-dmaked

Επισυνάπτεται περίληψη της διάλεξης.

Ι. Πήτας

[email protected]

Διάλεξη “Διδασκαλία, εκπαίδευση και Τεχνητή Νοημοσύνη”

Περίληψη: Αυτή η διάλεξη παρουσιάζει τον αντίκτυπο της Tεχνητής Nοημοσύνης στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Αρχικά παρουσιάζεται μια επισκόπηση της Μηχανικής Μάθησης,

εστιάζοντας στη χρήση δεδομένων στη μάθηση. Στη συνέχεια περιγράφεται με περισσότερη λεπτομέρεια η Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας, ξεκινώντας με την μετατροπή των λέξεων σε αριθμούς (διανύσματα).

Αυτή η προσέγγιση επέτρεψε την ανάπτυξη των Μεγάλων Γλωσσικών Μοντέλων (Large Language Models, LLMs) που οδηγούν περιβάλλοντα όπως το ChatGPT. Η χρήση τους μπορεί να φέρει επανάσταση στην ανθρώπινη εκπαίδευση.

Τα μοντέλα αυτά εκπαιδεύονται σε τεράστια κείμενα δεδομένων και εκμεταλλεύονται στατιστικές σχέσεις μεταξύ των λέξεων. Παρουσιάζεται επισκόπηση του GPT και το ChatGPT, καθώς και οι ιδιότητες και οι αδυναμίες τους.

Παρουσιάζεται επίσης η χρήση των LLM και της Γενεσιακής Tεχνητής Nοημοσύνης στην εκπαίδευση και οι επιπτώσεις των Κοινωνικών Μέσων. Αναλύεται η διάκριση μεταξύ μόρφωσης πολιτών/επιστημόνων, της εκπαίδευσης, και της ανάπτυξης δεξιοτήτων.

Παρουσιάζεται μια μοντελοποίηση των εκπαιδευτικών συστημάτων από την οπτική γωνία της Θεωρίας Συστημάτων και Πληροφοριών. Τέλος, παρουσιάζονται οι επιπτώσεις της ΤΝ στην Πανεπιστημιακή εκπαίδευση, ιδιαίτερα στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης.

Ένα σχόλιο

  • μπράβο
    για τον καθηγητή που φέρνετε
    για το θέμα
    για τη δυνατότητα online παρακολούθησης

    μπράβο αυτή είναι εκδήλωση

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι