“Έρχονται” κάμερες και ραντάρ στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων – Για ποιο λόγο και τι θα καταγράφουν – Τι αναφέρει ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης X. Γκοβεδάρος

29 Ιουνίου 2024
19:24
Με τη διαγράμμιση του νέου ασφαλτοτάπητα στο μήκος των τριακοσίων μέτρων της προβολοδόμησης της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων, περαιώθηκε το έργο της στεγάνωσης της πλάκας καταστρώματος και της ορθής απορροής των ομβρίων υδάτων, που σκοπό είχε την αποφυγή περαιτέρω οξείδωσης του σιδηρού οπλισμού και των τενόντων των προβόλων, έως την εκκίνηση των εργασιών του έργου της ενίσχυσης και αναβάθμισης του συνόλου της γέφυρας.
Όμως-και σύμφωνα με τις οδηγίες των επιστημονικών υπευθύνων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης-για να φθάσουμε με ασφάλεια και με ανοιχτή τη γέφυρα ως την εκκίνηση των εργασιών της συνολικής αναβάθμισής της, θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα περιοριστικά μέτρα ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας. Δηλαδή μέγιστο μικτό φορτίο 40tn, μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα 40km/h και ελάχιστη απόσταση μεταξύ οχημάτων 100m (κυρίως άνω των 3,5 tn).
Στο πλαίσιο αυτό και για τη διασφάλιση της τήρησης των παραπάνω μέτρων η Περιφερειακή Αρχή θα προχωρήσει στο επόμενο διάστημα στην εγκατάσταση συστήματος μετάδοσης εικόνας σε πραγματικό χρόνο (κάμερες), στην εγκατάσταση μηχανισμού μέτρησης ταχύτητας (ραντάρ) με χρήση αυτού από το τμήμα Τροχαίας Κοζάνης και στη διάθεση στην Τροχαία Κοζάνης συστήματος μέτρησης αξονικών φορτίων (φορητή ζυγαριά για βαρέα οχήματα).
Στόχος της Περιφερειακής Αρχής δεν είναι ο αιφνιδιασμός και η επιβολή προστίμων αλλά η ανεμπόδιστη και ασφαλής διέλευση όλων των οχημάτων και των επιβατών τους έως την εκκίνηση των εργασιών της συνολικής ενίσχυσης και αναβάθμισης της γέφυρας.
Επίσης στο επόμενο διάστημα προγραμματίζεται η τοποθέτηση επιπλέον τεσσάρων ρωγμόμετρων στα άκρα των προβόλων Μ4-2 και Μ5-2, πέραν των δύο που είναι τοποθετημένα στο άκρο του προβόλου Μ6-2 όπου έλαβε χώρα η ενίσχυση.
Κατά τα λοιπά υπενθυμίζεται ότι είναι σε εξέλιξη ο διεθνής διαγωνισμός της μελέτης της συνολικής ενίσχυσης και αναβάθμισης της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων προϋπολογισμού 2.547.000,00€ με τελευταία μέρα κατάθεσης προσφορών την 11/07/2024. Κατόπιν και με την προϋπόθεση έλλειψης εντάσεων και προσφυγών, αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης περί τα τέλη του χρόνου έως αρχές του επόμενου.
Η εκπόνηση της μελέτης θα διαρκέσει 15 μήνες και θα αποκαλύψει το μέγεθος των βλαβών, τον τρόπο αποκατάστασης αυτών, το χρόνο επέμβασης αλλά και το κόστος των εργασιών που θα απαιτηθούν.
Η Περιφερειακή Αρχή διαμέσω της Τεχνικής Υπηρεσίας Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας παρακαλεί όλους τους διερχόμενους οδηγούς για την αυστηρή τήρηση των μέτρων ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας.
Ενδεχόμενη διαφοροποίηση των ενδείξεων των ρωγμόμετρων λόγω μη τήρησης των παραπάνω μέτρων, θα επιφέρει την πιθανότητα για μερικούς η ολικούς περιορισμούς στη διέλευση οχημάτων, κάτι το οποίο δεν αναμένεται σύμφωνα με τις τωρινές μετρήσεις από τον τεχνικό σύμβουλο, αν τηρηθούν επαρκώς τα μέτρα.
Τέλος, ενδεχομένως να επαναληφθούν κάποιες προληπτικές δοκιμαστικές φορτίσεις σε αραιά διαστήματα π.χ. έξι ή δώδεκα μηνών και έως την εκκίνηση των εργασιών της συνολικής αναβάθμισης και ενίσχυσης της γέφυρας.

5 σχόλια

  • Κάμερες, κάμερες παντού,
    και τα μυαλά στα κάγκελα,
    του αόρατου εχθρού.
    Αν καταλάβαμε καλά, πάμε για διαιώνιση του προβλήματος της μη ασφαλούς γέφυρας. Γιατί δεν την ξανακλείνετε, όπως έκλεισαν και τη γέφυρα του Αξιού και διέλυσαν τα νεύρα μας;

  • Είναι πραγματικά εντυπωσιακό πώς όλες οι πληροφορίες για τη γέφυρα εμφανίζονται μόνο στο προσωπικό προφίλ του κ. Γκοβεδάρου στο Facebook! Μάλλον το γραφείο τύπου της Περιφέρειας έχει πάρει άδεια διαρκείας. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένα επίσημο δελτίο τύπου από την Περιφέρεια; Ή μήπως είναι υπερβολική απαίτηση να περιμένουμε επίσημη ενημέρωση από τους αρμόδιους;

  • Η γέφυρα αργά ή γρήγορα θα κλείσει και πάλι για την βαριά συντήρηση και μάλιστα θα κλείσει για πολύ καιρό.
    Δεκαετίες χωρίς καμία συντήρηση οδήγησαν σ’αυτή την κατάσταση. Έμειναν που έμειναν 3 και ο κούκος στα Σέρβια με το κλείσιμο της γέφυρας θα φύγουν και οι τελευταίοι.
    Σέρβια τέλος

  • Στρώστε όλη τη γέφυρα με άσφαλτο και αφήστε τα ραντάρ, αυτά θα τα βάλετε γα εισπρακτικούς λόγους, όσο για τη ν ταχύτητα και να θέλεις να τρέξεις δεν μπορείς , εκτός ης ασφαλτομένης γέφυρας η υπόλοιπη είναι μόνον για κατσίκια και για όλοθς εμας τους αφελείς, κατάλαβες Αμανατίδη;

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι