Είναι ενημερωμένη η Δημοτική Αρχή για την επικινδυνότητα του κόμβου μετά το στένεμα της οδού, που οι τρεις λωρίδες έγιναν δυο; Καθημερινά δημιουργούνται επικίνδυνες καταστάσεις για σοβαρό ατύχημα, που ευτυχώς έως σήμερα δεν έγινε, χωρίς κανένας να ευαισθητοποιείται για την λήψη έστω και προσωρινών μέτρων. Η κατασκευή κυκλικού κόμβου θα λύσει το πρόβλημα αλλά μέχρι την υλοποίηση του πρέπει να δοθεί μια άμεση προσωρινή λύση.
Έργο Σημανδρακου και Τουμπουλιδου.
ΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΟΙΟΥ ΘΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ Η ΜΗΝΥΣΗ?
Σε ολόκληρο τον κόσμο μεγαλώνουν τους δρόμους, Κοζάνη τους μικραίνουν.
Καλά το καλύτερο σε αυτό το έργο είναι οι διαβάσεις πεζών χωρίς ορατότητα πάνω στις στροφές. Και με 40 να πηγαίνεις αν βγει κάποιος πεζός τον έχεις πατήσει σίγουρα. Π
Δεν είναι μόνο ότι στενεύει πολύ,όλοι οι οδηγοί ΙΧ,δεν καταλαβαίνουν ότι ένα μεγάλο όχημα (φορτηγό, λεωφορείο),είναι δύσκολο να κινείται στα μικρά αυτά όρια! Χώρια που πιστεύω, βάση του ΚΟΚ, ίσως πρέπει να υπάρχει και λεα!
Έργο Ιωαννίδη. Κατασκευή σημείου επικίνδυνου για δυστύχημα, ακριβώς όπως είχε συμβεί με τον Ιωαννίδη με το θανατηφόρο συμβάν, αμέσως μετά τη μεταφορά της ΔΕΥΑΚ στην άκρη της πόλης.
Για να μην ξεχνιόμαστε, το μεγαλοτσιφλίκι της ΔΕΗ στη Δυτική Μακεδονία είναι έργο Σημίτη, τότε που Κουκουλόπουλος-Διαμαντοπούλου ήταν μεγαλοστελέχια του Πασοκ. Η καταστροφή της περιοχής έχει συγκεκριμένα ονοματεπώνυμα και στα δυο κόμματα που κυβέρνησαν στη μεταπολίτευση. Ο μόνος που διαφώνησε με το μεγαλοτσιφλίκι ήταν ο Δακής, που προσέφυγε στο ΣτΕ. Και δυστυχώς έχασε. Οπότε τώρα η ιδιωτικοποιημένη ΔΕΗ του μητσοτάκη κάνει ό,τι γουστάρει.