Στην περιοχή του ΟΣΕ και πιο συγκεκριμένα στο σημείο κατασκευής του έργου «ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΟ CUT & COVER (ΤΟΥΝΕΛ) ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ», βρέθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 24 Σεπτεμβρίου 2024 ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Κώστας Βόμβας, συνοδευόμενος από στελέχη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κοζάνης καθώς και από τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας «ΕΛΙΚΑ Α.Τ.Ε.Ε.» Νίκο Κουπατσάρη.
Όπως ειπώθηκε από τους παρισταμένους, η κατασκευή του έργου ξεκινά άμεσα καθώς έπειτα και από την πρόσφατη απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής, ο ανάδοχος προχωρά στην εγκατάσταση του εργοταξίου του, υλοποιώντας τις σχετικές ενέργειες οριοθέτησής του.
Στόχος του έργου, το οποίο θα συμβάλλει καθοριστικά στη ριζική ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής του ΟΣΕ, είναι η σύνδεση του βορείου τμήματος της πόλης με το νότιο, καλύπτοντας τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Αμυνταίου – Κοζάνης, μέσω τεχνικού έργου (σήραγγας), που θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο Cut & Cover.
Σύμφωνα με τη σχετική μελέτη, προβλέπεται η κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής μήκους περίπου 470 μέτρων, η οποία εν μέρη θα καλυφθεί από τούνελ μήκους 327 μέτρων. Η άνωθεν επιφάνεια θα επιχωθεί, γεφυρώνοντας έτσι τα δύο τμήματα της πόλης.
Με αυτόν τον τρόπο, το έργο θα συμβάλλει τόσο στην ορθή λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου σε περίπτωση επαναλειτουργίας του, όσο και στη διαμόρφωση ενός ενιαίου δημόσιου χώρου.
Στο επόμενο χρονικό διάστημα θα δρομολογηθούν οι απαραίτητες μελέτες και ενέργειες που θα αφορούν τη δημιουργία χώρων πρασίνου και αναψυχής, μετατρέποντας τον πρώην σιδηροδρομικό σταθμό σε ένα πραγματικά καινούργιο τοπόσημο, που θα κοσμεί την πόλη μας.
Επισημαίνεται ότι το έργο υλοποιείται με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας – Ελλάδα 2.0 και του Ειδικού Αναπτυξιακού Πόρου ΠΔΜ 2017 – 2021, με συνολικό προϋπολογισμό 7.133.181,85€.
Γραφείο Τύπου
Δήμου Κοζάνης
Ένα μεγάλο μπράβο στον Κώστα Δεσποτιδη και στο Λευτέρη Ιωαννίδη για τη σύλληψη του έργου και τη δρομολόγηση του. Ευγε, άντε και την ανάπλαση του ΟΣΕ τώρα
Το έργο σαν ιδέα ανήκει στον Κουκουλοπουλο. Όλοι οι άλλοι προσθεσαν. Μόνο ο Πάρις τόσο μπροστά.
Μάλλον τρολαρεις αλλά no problem. Η σύλληψη του έργου και τα μεγάλα βήματα για αυτο όπως και όλο το θέμα της ανάπλασης του ΟΣΕ ανήκει στον Δεσποτίδη. Το πόσα χρόνια έκανε για να προχωρήσει δείχνει το προβλημα της ελληνικής γραφειοκρατίας
αφου ναι τοσο μπροστα ο Παρις, ας πιεσει μεσω του κομματος του που φιλοδοξει να ξαναγινει κομμα εξουσιας, ωστε να επαναλειτουργησει η σιδηροδρομικη γραμμη Αμυνταιου-Κοζανης ως προαστιακη της Θεσσαλονικης
Τα μπαλώματα των οπτικών ινών έτσι θα μείνουν; Ρίξαν άσφαλτο μόνο στα μπαλώματα και το υπόλοιπο των δρόμων είναι χάλια!
Αυτό είναι έργο Δεσποτίδη. Η δημοτική αρχή καλά θα κανει να ενημερώνει στα δελτια τυπου και για τη συνέχεια των εργων και όχι μόνο να τα προβάλει λες και εγιναν τοπσο γρήγορα όλα αυτά
Έργο “ΕΝΟΤΗΤΑΣ” Κουκουλόπουλου
Τα χρήματα αυτά είναι ανήκουν στην Περιφέρεια και χρησιμοποιούνται από την Κοζάνη για έργα εντός της πόλης Κοζάνης.
Περιμένουμε να δούμε ανάλογα έργα και στις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας.
Ποια ενότητα βρε παληκάρια; Ποιος Πάρις; Κάντε ένα απλο google και θα βρείτε όλες τις απαντήσεις. Λευτέρης Ιωαννίδης και Κώστας Δεσποτιδης
Mία τρύπα στο νερό.Δρόμος που θα ενώνει τα Πλατάνια με την πόλη υπάρχει;Όχι.Ας το αφήσουν όπω ς είναι.Δε θα αλλάξει τίποτα.Μπορεί και να καταστραφεί το πράσινο που υπάρχει τώρα.Όλο τσιμέντο θα γίνει.
Ότι να ναι…. επειδή δεν βολεύει εσένα να αφήσουν μια τάφρο 20 μέτρα η οποία αποκόπτει τις εκατέρωθεν περιοχές και να μην φτιάξουν πάρκα και γήπεδα αθλημάτων.
Κλασικός ελληναρας
Μπράβο στη νέα δημοτική αρχή και στο Δήμαρχο Κοζάνης, που τιμούν το λόγο τους και προχωράει η ολοκλήρωση έργων που είναι σημαντικά για την πόλη της Κοζάνης, παρότι μπορεί να τα ξεκίνησαν άλλοι Δήμαρχοι.
Είναι σημαντικό να υπάρχει συνέχεια στην υλοποίηση σημαντικών έργων και να σταματήσει πλέον η κόντρα μεταξύ δημοτικών αρχόντων που δεν είναι προς όφελος του δημότη.
Τα εύσημα πρέπει να πηγαίνουν σε όσους οραματίστηκαν τέτοια έργα και να γίνεται αναφορά τους στη βάση του κοινωνικού πολιτισμού.
Και βέβαια με την σωστή διαχείριση και ολοκλήρωση τους να δίνονται αντίστοιχα εύσημα στη δημοτική αρχή που θα έχει καταφέρει να το φέρει εις πέρας εντός χρονοδιαγράμματος.
Ανάμεσα σε σας που δηλώνετε πατεράδες της ιδέας και σε σας που σήμερα βγάζετε φωτογραφίες υπάρχει ο πιο σημαντικός κρίκος της παράταξης της ΕΝΟΤΗΤΑΣ, που έκανε την κρίσιμη δουλειά: βρήκε χρηματοδότηση και δημοπράτησε το έργο. Αλλιώς στα συρτάρια θα ήταν κι αυτό.
Σε ποιο σημείο θα γίνει ακριβώς το τούνελ? είμαστε αποκομμένοι κάνουμε κύκλους ας κάνουν και τουλεν για ποδήλατα.
Από την μπλε πεζογέφυρα και πέρα…..προς Χαραυγή – Θεσσαλονίκη
Από λόγια ο Πάρις πρώτος!!!! Αυτό το έργο της παράκαμψης της Κοζάνης,γι αυτούς που έρχονται από Λάρισα, να δω σε ποιόν αιώνα θα γίνει!!! Καί μην πείτε για τον δρόμο που υπάρχει πίσω από Αγ.Λευτερη- Κουρί,θαστε για γέλια!!
Σε όποιον κ ανήκει αυτό το έργο μπράβο τού αλλά θέλουμε κ τά τρένα, χωρίς τρένα;;; Σαν να μην υπάρχουμε το τρένο δίνει άλλη αξία στην πόλη κ στην περιοχή μας ,
Αυτές οι αποφάσεις ανήκουν στον ΟΣΕ και όχι στους δήμους. Το τρένο σταμάτησε γιατί έγινε η Εγνατία και σταμάτησε να είναι ανταγωνιστικο. Τα τελευταία χρόνια που δούλευαν είχαν μέσα 3 επιβάτες…
Σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη το τρένο είναι το κύριο μεταφορικό μέσο και ο σιδηροδρομικός σταθμός συνήθως είναι το κέντρο των πόλεων. Εμείς το πιο άνετο και ασφαλές μέσον το απαξιώσαμε και το κάναμε ασύμφορο και ανασφαλές.
Ποιος σας εμπόδιζε και συνεχίζει να σας εμποδιζει και δεν κάνετε δρόμο;Δε βλέπετε πως κανουμε κύκλους για να πάμε στα σπίτια μας;Δε βλέπετε οτι είμαστε αποκομμένοι από τη υπόλοιπη πόλη;Γιατί δεν ανοίγετε το δρόμο από τον ΟΣΕ;Πόσο μέσον είχε και έχει αυτός που δε σας αφήνει;Τελικα, όλοι μας δουλεύετε.Ερωτώ τον κ.Δήμαρχο:του αρέσει να βλέπει χιλιάδες συμπολίτες του να ξοδευουν χρήματα,χρόνο, κόπο και να αυξανουν το κυκλοφοριακό της Ιωνίας,της Γκέρτσου και της Μακρυγιάννη;Γιατί αυτη η αδιαφορία.Μέχρι τώρα βελτιώνεις την καθημερινότητα του συμπολίτη,τα Πλατάνια πότε θα πάρουν σειρά;ΕΛΕΟΣ κ.Δήμαρχε.Άνοιξε το δρόμο απο τον ΟΣΕ.Η δύναμή σου θα αυξηθεί στο κατακόρυφο αφου θα έχεις τη στήριξη τόσων. δημοτών .
Τα μπράβο καλό θα ήταν να ειπωθούν σ’ αυτούς που μόχθησαν και σ’ αυτούς που θα δουλέψουν για να γίνει το έργο. Όχι σ’ αυτούς που βγάζουν φωτογραφίες από τις επισκέψεις τους, ούτε σ αυτούς που θέλουν να καρπωθούν τη δημοσιότητα.
ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΚΡΟΚΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???
Θα κατεδαφισθει και θα γινει νεα…..προβλεπεται στο εργο…
Τούνελ χρηστικό λαγούμι για καιρό πολέμου, χωρίς το τρένο. Νυφικό χωρίς τη νύφη.
Έχει έρευνα για το ιδιοκτησιακό καθεστώς η οχι;
Γιατί πολλές από τις εκτάσεις είναι ιδιοκτησία του ΟΣΕ με απαλλοτρίωση
Το έψαξε ο Δήμος;
Όλοι κόπτονται για το ποιος το σκεφτικέ. Θα σας πω εγώ σκέψεις όσες θέλετε.
Το θέμα είναι ποιος τελειώνει την δουλειά. Να δούμε πότε!