Σφοδρή αντιπαράθεση, μεταξύ Μητλιάγκα και Παντελίδη …και για το Εκθεσιακό στα Κοίλα στο πλαίσιο της διαδικτυακής αναμέτρησης στο kozan.gr. Που έχει κανονίσει ήδη, κατά τον κ. Παντελίδη, να το στείλει ο Γ. Μητλιάγκας, με “κορδέλα πακέτο” όπως χαρακτηριστικά ανέφερε – Τι απάντησε ο Γιάννης Μητλιάγκας και νέες “κόντρες” για το μέλλον του “Εκθεσιακού”
Δυνατότητα γρήγορης κι εύκολης θέασης του DEBATE, με μετάβαση σε συγκεκριμένο σημείο της διαδικτυακής αναμέτρησης, πατώντας ένα κλικ
1) Τι απαντά ο Γιάννης Μητλιάγκας για το αν το ΕΒΕ Κοζάνης έχει μερίδιο ευθύνης και σε τι βαθμό για τα δεκάδες μαγαζιά προς ενοικίαση σε Κοζάνη & Πτολεμαίδα και τι ενέργειες προτίθεται να κάνει μέσα από το ΕΒΕ ώστε να ανατρέψει τη συγκεκριμένη κατάσταση
– Τι απαντά στο ίδιο ερώτημα ο Γιώργος Παντελίδης
2) Τι απαντά ο Γιώργος Παντελίδης και τι διευκρινήσεις δίνει, με βάση και μια προεκλογική του αναφορά, για το αν υπάρχουν κάποιοι που επιδιώκουν αναγνωρισιμότητα και να κάνουν δουλειές μέσα από το ΕΒΕ
– Τι απαντά ο Γιάννης Μητλιάγκας, στην προαναφερόμενη αιχμή, για το αν κάνει δουλειές μέσα από το Επιμελητήριο κι αν επιδιώκει αναγνωρισιμότητα
3) Ο Γιάννης Μητλιάγκας απαντά και κρίνει αν, είναι σωστή ή λάθος, η άποψη του Γιώργου Παντελίδη, ότι η επόμενη διοίκηση του επιμελητηρίου δεν θα πρέπει να συνεχίσει στην κατεύθυνση της επανακατάρτισης αλλά αποκλειστικά στην επιδότηση της εργασίας
– O Γιάννης Μητλιάγκας εξηγείτ ι ακριβώς είναι αυτή η πρότασή του περί θέσπισης θερμικού ισοδύναμου στην Δ. Μακεδονία απαντώντας και σε όσα ανέφερε ο Γιώργος Παντελίδης
7) Ο Γιάννης Μητλιάγκας, μετά από σχετική ερώτηση, αναφέρει ποιες βασικές πρωτοβουλίες θα λάβει, αν εκλεγεί Πρόεδρος, για τα τμήματα γουνοποιών κι εμπορίου
Τι απαντά στο ίδιο ερώτημα ο Γιάννης Μητλιάγκας
Παρακολουθήστε ΟΛΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, την πολύ ενδιαφέρουσα διαδικτυακή αναμέτρηση στο kozan.gr Mητλιάγκα & Παντελίδη
Δεν είμαι με τον Μητλιάγκα αλλά είναι προφανές για κάθε γνωρίζοντα ο Παντελίδης είναι άσχετος και ιδιαίτερα εριστικός. Πρώτα να ενημερωθεί τι κάνουν οι φορείς και μετά να έχει άποψη και λόγο.