Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης, εκφράζει την υποστήριξή του στις νεοδιόριστες και στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπ/σης Κοζάνης που διώκονται πειθαρχικά, διότι συμμετέχουν στη νόμιμα κηρυγμένη απεργία-αποχή της ΔΟΕ, από τις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης. Οι συνάδελφοι διώκονται, επειδή ασκούν το συνταγματικό απεργιακό δικαίωμά τους.
Οι διώξεις αποτελούν τη συνέχεια των προσφυγών του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α ενάντια στις απεργιακές κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών. Οι διώξεις αυτές έρχονται μετά την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών που αποφάσισε πως όσοι νεοδιόριστες/οι συμπληρώσουν διετία, πρέπει να μονιμοποιούνται ανεξάρτητα αν συμμετέχουν ή όχι στις διαδικασίες της αξιολόγησης.
Ο Σύλλογός μας είναι στο πλευρό των νεοδιοριζόμενων συναδέλφων και έχει πραγματοποιήσει παραστάσεις διαμαρτυρίας, συναντήσεις, καθώς και ενεργή παρουσία μελών του Δ.Σ. σε συναδέλφους που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή.
Καλούμε το Δ/ντή της Α/θμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης, να ανακαλέσει τις πειθαρχικές διώξεις και να προχωρήσει στην έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας
Κωτούλας Αθανάσιος Δουγαλή Ελένη
Σοβαρα ε?και γιατί φοβάστε την αξιολόγηση?εμεις που αξιολογουμαστε,ειμαστε πολίτες β´ κατηγοριας?οποιος είναι και νιώθει επαρκής,την αξιολόγηση δεν την φοβάται!
Πείτε μας και λίγο αν θέλετε ποιοι είστε εσείς, για να μπορούμε να συζητήσουμε λίγο. Να σας πω τα βασικά, γιατί προφανώς τα αγνοείτε.
Με το υπουργείο να τα βάζετε και όχι με τον προϊστάμενο,ο οποίος είναι υποχρεωμένος να κάνει ότι οι νόμοι του κράτους ορίζουν.Αγωνιστείτε ν`αλλαξει ο νόμος.Αλήθεια,υπάρχει κράτος στον κόσμο στο οποίο να μην αξιολογούνται οι εκπ/κοί;
Εννοείται ότι υπάρχουν πολλά. Πάντως και σε αυτά που υπάρχει, σίγουρα δεν γίνεται με αυτόν τον γελοίο τρόπο. Και σίγουρα δεν γίνεται μέσα σε σχολικά κτίρια 100 χρόνων. Αλήθεια. Πριν σχολιάσετε, έχετε ψάξει λίγο πως γίνεται η αξιολόγηση αυτή, που γίνεται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα για να χαίρονται κάποιοι σαν κι εσάς και να μασουλάνε κάποιοι άλλοι ευρωπαϊκά προγράμματα; Αλήθεια, έχετε δει κάποιο ουσιαστικό θετικό αποτέλεσμα εκτός από τον εξευτελισμό και την απαξίωση του Έλληνα εκπαιδευτικού; Αμφιβάλλω αν ξέρετε καν τι γίνεται.
Δηλ. αν κατάλαβα καλά ο κακος εκπαιδευτικός, αν θα διδάσκει σε καινούριο σχολείο θα γίνει καλός! Τι ακούμε θεέ μου!
Μέχρι τόσο καταλαβαίνεις προφανώς. Ας μην συνεχίσουμε τη συζήτηση. Κοιμήσου ήσυχος ή ήσυχη. Η αξιολόγηση γίνεται εδώ και χρόνια . Το μόνο που έχεις να κάνεις, αν σε ενδιαφέρει, είναι να ρωτήσεις και να μάθεις ποιοι εκπαιδευτικοί αξιολογουνται ως Άριστοι. Καλόν ύπνο και το σανό με ρέγουλο.
Το κράτος και το νόμο του για την υποχρεωτική υποκριτική ατομικη αξιολόγηση την ακυρώνει και την καθιστά ανίσχυρη η ίδια η Κρατική δικαστική εξουσία με την απόφαση του Διοικητικού εφετείου.
Ο προϊστάμενος αν έχει στοιχειώδη αξιοπρέπεια πρέπει να συμπεριφερθεί δίκαια σύμφωνα με την δικαστική απόφαση κι όχι να κρυβεται πίσω από την ακυρωμένη-παράνομη κρατική διάταξη
γιατί φοβάται μη χάσει τη θέση του …
Ενώ αν ήσουνα εσύ θα προτιμούσες να παραιτηθεις;Έξω απο το χορό πολλά τραγούδια λες.
Λοιπόν, επειδή μπαίνει εδώ και σχολιάζει ο κάθε αχάμπαρος, καλό θα ήταν να μάθετε για τι είδους αξιολόγηση μιλάμε. Με λίγα λόγια θα σας την περιγράψω: Μία φορά, κάθε 4 χρόνια, μπαίνει στην τάξη σε ΕΝΑ μάθημα ο σύμβουλος και σε ΕΝΑ ακόμη μάθημα ο διευθυντής του σχολείου. Κατόπιν συνεννόησης και προγραμματισμού. Εάν ξέρω εγώ ότι πρόκειται να έρθει κάποιος για να με αξιολογήσει, μια ώρα… Και δεν κάνω παπάδες αυτήν την ώρα, καλύτερα να πάω να πηδηχτώ από το παράθυρο μόνος μου για με ησυχία. Μια ώρα. Για αυτήν την αξιολόγηση χαίρεστε κάποιοι. Άντε καληνύχτα και όνειρα γλυκά. Όλα πάνε καλά.