Στo facebook είδαμε, διότι δεν υπήρξε επίσημη ενημέρωση από το γραφείο τύπου της Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας (γιατί άραγε;) αλλά ούτε κι από την αρμόδια Αντιπεριφέρεια, πως η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Πολυτίμη Φαρμάκη, επισκέφτηκε το Σάββατο 15/2 τα εμπορικά καταστήματα της Κοζάνης και μοίρασε μια αφίσα που, σύμφωνα με τους εμπνευστές της, ενημερώνει για τη σχέση του Ερμή (λογότυπο του Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης) με τον Διόνυσο των Φανών, στο πλαίσιο συνδιοργάνωσης προωθητικών ενεργειών για την Αποκριά 2025 μεταξύ Περιφέρειας και Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης. Επίσης η Αντιπεριφερειάρχης διένειμε ένα παρεμφερές φυλλάδιο, που στο πίσω μέρος του έχει τον χάρτη των φανών και κάποια φωσφόριζε βραχιολάκια με το μήνυμα «Νo kourpitou», τα οποία θα δίνονται στους επισκέπτες της πόλης. Περί ορέξεως ουδείς ή σύντομος λόγος θα λέγαμε εμείς αλλά μια γρήγορη διερεύνηση, επί της εν λόγω πρωτοβουλίας, με κάποιους «ανθρώπους των Φανών» μάλλον από λόγους ευγένειας δεν αντέδρασαν καθώς ούτε η αφίσα τους εκφράζει αλλά διαφωνούν και με το μήνυμα στα βραχιολάκια. Ειδικά για το «Νo kourpitou» κάποιοι αναρωτήθηκαν γιατί πρέπει να φορέσουμε στους επισκέπτες βραχιολάκια που τους προτρέπουν μη γίνουν, ουσιαστικά, «τύφλα στο μεθύσι» λες κι αυτό είναι μια παγιωμένη κατάσταση την περίοδο της Αποκριάς στην Κοζάνη, που εμείς πρέπει να επισημάνουμε την αποτροπή της. Γιατί κα. Ματίνα από το «Λάκκο» (εμπνεύστρια, όπως μαθαίνουμε, του «Νo kourpitou»), τα βραχιολάκια να μην προέτρεπαν σε κάτι άλλο, σε κάτι θετικό, σε κάτι χαρούμενο, συνυφασμένο με το ξεφάντωμα στο οποίο καλούμε διαχρονικά πολίτες απ’ άλλες περιοχές να επισκεφτούν την Κοζάνη την περίοδο της Αποκριάς. Αυτά γράφατε και παροτρύνατε τους επισκέπτες, στο δεκάλογο του Καλού Κοζανίτη, για να περάσουν καλά την Αποκριά; Κι εντάξει στην Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας η ανάγκη(;) κι η επιθυμία(;) του να φανεί ότι σχεδιάζουν κι υλοποιούν δράσεις, ως αυτόνομος φορέας, χωρίς την εμπλοκή του Δήμου Κοζάνης, ως ένα βαθμό μπορεί να δικαιολογηθεί, όμως ο Εμπορικός Σύλλογος Κοζάνης μάλλον θα έπρεπε να το εξετάσει καλύτερα κι όχι τόσο πρόχειρα, αφού όπως μαθαίνουμε, με εξαίρεση τον Πρόεδρο υπάρχουν αρκετά μέλη – ακόμη και στη διοίκηση – που διαφώνησαν όχι με το σκεπτικό αλλά και με το περιεχόμενο της δράσης.
Η Χύτρα
Η αφίσα σαν βιβλιο του Αδωνη Γεωργιαδη μοιαζει απο την Ελληνικη Μυθολογία
Παρε τον έναν και βάρα τον αλλον. Όποιος θέλει βγάζει και από μια αφίσα. Κανένας σχεδιασμός, καμία οργανωμένη καμπάνια.
Σαν σχολική εκδήλωση μοιάζει δημοτικού το πολύ γυμνασίου. Η απεικόνιση του Ερμή περισσότερο παραπέμπει στον έρωτα παρά στον Ερμή. Που είναι τα φτερωτά σανδάλια του και η χρυσή στέκα; Τα βραχιόλια κανένα νόημα απολύτως, ξεκάθαρα σκουπίδια που θα μαζεύουμε από εδώ και από εκεί. Μηδέν περιβαλλοντική συνείδηση. Η κατάσταση πολύ αμήχανη πως κρατάνε έτσι την αφίσα; Η δημιουργία QR code γίνεται δωρεάν με 2 3 άντε 4 το πολύ κλικ. έχουμε να κάνουμε με παντελώς άσχετους
Kozani μην τους αφησεις σε χλωρο κλαρι.. Αυτοι νομιζουν τα 5χιλιαρα ειναι πετσετακια
ότι να’ναι γενικότερα…
Η πρωτοβουλία και προσπάθεια ειναι και αξιόλογη και τεκμηριωμένη και σύγχρονη
Ειναι πολυ ευκολο να γινεται κριτικη από όλους μας , όπως και να διακρινουμε ποιον στοχεύει η κριτική αυτή
Στην πόλη αυτη μενουν καποιοι αξιόλογοι άνθρωποι που δουλευουν μεθοδικά και με πλανο
Οι υπολοιποι ας κριτικάρουμε ελεύθερα με βαση και το επιπεδο μας
Καλη Αποκριά
Ειπε η Αντιπεριφερειάρχης ή καποιος ή καποια από τον περιγύρω της. ξυπνηστε αξιολογοι ανθρωποι και δειτε τι πραγματικα εχει αναγκη η περιοχη και αφηστε τα βραχιολια και τους κουρπιτους να χαρω το επιπεδο σας
γιατί δεν μιλάς αμανατιδη για όσα γίνονται…κριμα
Συγγνώμη, αλλα το κείμενο σας δεν βγάζει νόημα
για σενα ομως βγάζει νοημα η αφισα ε? εισαι απο αυτους που εχουν επιπεδο για αυτο δνε καταλαβαινεις τις αντιδρασεις και το κειμενο
Όχι, ούτε η αφίσα βγάζει νόημα..Εγώ λέω ότι όποιος έγραψε αυτό το, ας πούμε άρθρο, δεν ξέρει βασικούς κανόνες σύνταξης ενός κειμένου.
Κατά τα άλλα απόκριες, φανοί κλπ πολιτιστικά δρώμενα με αφήνουν αδιάφορη
αρχικα δε βρεθηκε καποιος να πει οτι ειναι και εντελως κακογουστη η εν λογω φραση? εχουμε που εχουμε δυσκολη διαλεκτο πατε σε τιποτα πιο βατο για τον επισκεπτη. κ μιασ και ημουν κ μαρτυρας τησ συγκεκριμενησ ενεργειασ το σαββατο. να πω οτι σταματημενοι σε ενα συγκεκριμενο μαγαζι ηταν ουτε μοιρασαν κατι ουτε ερχοταν οι “αρχοντες” σε επαφη με τον κοσμο που περνουσε απο διπλα κ αναρωτιοταν μην εχουμε τπτ εγκαινια
Ενω η αφισα του Δημου ρε φιλε ειναι τέρμα καλογουστη
Ολα χάλια είναι απλά σχολίασα ένα μερος του προβλήματος
Η πιο κακόγουστη Αποκριά, και να πεις ότι ο δήμαρχος δεν ξέρεις από φανούς…
Κακόγουστη και άσχετη με το πνεύμα της αποκριάς στην Κοζάνη. Όσο για τα 5000 με κάλυψε κάποιος που έγραψε ότι νομίζουν ότι είναι πετσετάκια κατά το λαϊκό άσμα…. προχειρότητα για να δείξουμε ότι κάνουμε δράσεις για να ρίξουμε στάχτη στα μάτια όσων γκρινιάζουν πως φύγανε οι κακοί και ήρθαν οι χειρότεροι…. Μπράβο στο kozan που δεν κάνει τα στραβά μάτια στα “στραβά” αυτής της πόλης!
Μια χαρά είναι η αφίσα, καλογουστη και με χιούμορ. Όσοι θέλετε μεγαλεία, στο Ρίο της Βραζιλίας
Πόλη και περιφέρεια σε παρακμή.
5000 εδώ, 5000 στο φιλοπρόοδο, χιλιάδες σε συλλόγους και μετά περίμενε καλό στην κοζαν.
Κράζετε….Θαυμάζετε!
Μιλάμε το επιχείρημα σου έσκισε! Καλέ πως τις σκέφτεσαι τέτοιες ατάκες πετυχημένες και δε μπορείς να βγάλεις μια ατάκα της προκοπής για τα βραχιολάκια;
Κανείς δεν αναλογίζεται τη συνεχόμενη παρακμή της αποκριάς τα τελευταία χρόνια στην πόλη μας και δεν σέβεται μια σύγχρονη και καινοτόμα προσπάθεια τόνωσης του εθίμου. Αμέσως βγήκαν να κράξουν όλα τα υποανάπτυκτα και οπισθοδρομικά «στοιχεία» τούτης της πόλης που την κρατάνε δέσμια τους παρελθόντος. Κουράζετε….
Άρθρο δίχως λογική, με αρκετές δημιουργικές ασάφειες του τύπου κάποιος είπε…. κάποιος άλλος εκανε…
Ότι πιο κιτς έχω δει σε διαφημιστική καμπάνια. Χίλιες φορές καλύτερη η αφίσα του 2019.
Γιαπωνέζικα γραφει;
Δεν βγαίνει νόημα στον κείμενο σας
Μην κάνεις τον κινέζο, σε πήραμε χαμπάρι!
Βρίσκουν και κάνουν από την Περιφέρεια
Όταν ο διοργανωτής της Αποκριάς που είναι ο Δήμος Κοζάνης εκχωρεί βασικές δραστηριότητες λόγω ανικανότητας στην Περιφέρεια έχουμε αυτά τα παρατράγουδα
Ότι του κατέβει του καθενός,βγάζει μια αφίσα,κάνει μια δράση,κανένας συντονισμός ,καμιά συνεννόηση
Στραβά αρμενιζουμε,δυστυχώς η κατηφόρα συνεχίζεται
Όλα έχουν μια αρχή και ένα τέλος. Ήρθε λοιπόν και το τέλος της Αποκριάς στην Κοζάνη. Όσο πιο νωρίς το καταλάβουμε τόσο το καλύτερο. Από εδώ και στο εξής ότι θα γίνεται θα φαντάζει στα μάτια της νέας γενιάς περιττό, αποκρουστικό, γελοίο.
Μπέρδεψαν τον ερμή με τον βαλεντίνο και έβαλαν τα φτερά στην πλάτη 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Τα βραχιόλια τι ρόλο έχουν ακριβώς και σε τι εξυπηρετούν…..
Για να μπαίνεις ελεύθερα σε λουνα παρκ ή σε 5στερο?
Πολύ κιτς τα βραχιόλια. Δεν περίμενα κάτι πιο γουστόζικο
Περιφέρεια κ Δήμος δε μπορούν να βρουν μια κοινή γραμμή για ένα εορταστικό γεγονός διάρκειας μόλις δέκα ημερών, το Highlight της περιοχής κ το μοναδικό που φέρνει επισκέπτες στην πολύπαθη πόλη. Τα βραχιολακια μια χαρά ιδέα μου φαίνεται κ πολύ έξυπνη, εύκολα φοριέται από όλους κ όλες τις ηλικίες κ μένει κ σαν αξεσουάρ ή και ενθύμιο. Το μήνυμα είναι αδύναμο, θα μπορούσε να ήταν κάτι πιο έξυπνο + με θετική χροιά που θα χρησίμευε ακόμα κ σαν hashtag στα κοινωνικά δίκτυα. Δεν είναι κ η χειρότερη ιδέα του κόσμου αλλά με την αρνητικοτητα κ απαισιοδοξία που έχει διαπεράσει την τοπική κοινωνία (όχι άδικα) κ τη γενικότερη ανυπαρξία της τοπικής αυτοδιοίκησης σε καιρούς απολιγνιτοποιησης, οι αντιδράσεις κ τα άσχημα σχόλια είναι αναμενόμενα. Ξεσπά ο κόσμος στα μικρά κ ασήμαντα κ στα μεγάλα μουδιάζει κ δεν αντιδρά αναλόγως.
ΚΟΥΡΠΙΤΟ ΤΟΝ ΛΕΜΕ Η΄ΓΚΟΥΡΜΠΕΤΟΣ?
Ό,τ’, μότ΄, δήθεν προωθητικές ενέργειες. Οι κάθε λογής τοπικοί παραγοντίσκοι ικανοποιούν αυτάρεσκα την έντονη τάση αυτοπροβολής τους με την παρουσίαση αφισών της σειράς και με βραχιολάκια με νεοπαγή συνθήματα, ακατανόητα ακόμη και από τους ντόπιους, με χρήματα των πολιτών, βεβαίως, βεβαίως. Έτσι δεν γίνεται δουλειά και δεν προωθείται τίποτα. Ο ρόλος μιας Αντιπεριφερειάρχη δεν είναι η παρουσίαση τέτοιων ενεργειών, αλλά η πρόταση, η επεξεργασία, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση πολιτικών και υποδομών που θα επιτρέψουν στους ενδιαφερόμενους φορείς να προχωρήσουν αποτελεσματικά σε προώθηση των όποιων επιδιώξεών τους.
Η συγκεκριμενη αντιπεριφερειαρχης νομιζε οτι εκανε κατι καινοτομο. Ισα ισα ως δημοσιο προσωπο, καλα κανει το kozan.gr και δημοσιοποιει τις κινησεις της οι οποιες ειναι κακογουστες, γεματες προχειροτητα. Η διαφορα ειναι οτι τα χρηματα τα πληρωνει ο ελλην φορολογουμενος και οι πολιτες της Δ. Μακεδονιας και οχι η ιδια απο την τσεπη της.Η πιο ακαταλληλη στην πιο ακαταλληλη θεση…δυστυχως!!!!
Το σποτ της Εορδαίας είναι ένα καλό παράδειγμα. Αυτά είναι κάπως να το πω κομψά δίχως νόημα