Πώς σχολιάζει ο Γιώργος Κασαπίδης το σχόλιο του kozan.gr ότι συντηρεί ένα κλίμα πικρίας για πολλά πρόσωπα, χωρίς να κάνει αυτοκριτική, διεκδικώντας να είναι εκ νέου υποψήφιος. Τι είπε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων
Πώς σχολιάζει ο Γιώργος Κασαπίδης το σχόλιο του kozan.gr ότι συντηρεί ένα κλίμα πικρίας για πολλά πρόσωπα, χωρίς να κάνει αυτοκριτική, διεκδικώντας να είναι εκ νέου υποψήφιος. Τι είπε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων
Ο Κασαπιδης έχει σταθερό κοσμο κ αυτό το γνωριζουνε πολλοί.
Όπως επίσης γνωρίζουν, ότι νικαει παντα αυτος που ειναι σταθερός στις αξίες κ στη διαχείριση των υποχρεώσεων του προς το κοινό συμφερον κ οχι αυτος που όντως κανει χατίρια κ εξαιρέσεις..
Γιατί όταν κάνεις χατίρι σε μενα χάνει ο άλλος.
Όταν δε, κάνεις χατίρι στον άλλο, τοτε χανω εγω!
Καλη μερα!!
Δεν το έχει χωνέψει ακόμη ότι έχασε και αυτό είναι η μεγαλύτερη χαρά που μας έχεις δώσει Γιώργο. Ήσουν κλεισμένος στην γυάλα σου όταν ήσουν παντοδύναμος, μόνος σου έβγαλες τα ματάκια σου με άρχοντες Σάρα κ Μάρα να σε χειροκροτούν ολημερίς. Τώρα είναι αργά για δάκρυα.
Άποψη είναι το δεν αλλάζει ο προπονητής τους πρώτους… no comment… δηλαδή μόνο ο Σαββόπουλος, ο Κιοσες, ο Γιατσιος είναι οι άριστοι….