Τι πρόκειται να γίνει με τα χόρτα στο χώρο του στρατιωτικού γηπέδου, από όπου καθημερινά περπατά και αθλείται πολύς κόσμος; Είναι κατανοητό ότι ενδέχεται να υπάρχουν ζητήματα αρμοδιότητας, ωστόσο από τη στιγμή που ο χώρος χρησιμοποιείται από τους πολίτες, θα ήταν καλό να υπάρξει μέριμνα για τον καθαρισμό και την περιποίησή του.
Αντίστοιχη εικόνα παρατηρείται και σε άλλα σημεία της πόλης, όπου η βλάστηση έχει αναπτυχθεί αρκετά το τελευταίο διάστημα. Σας αποστέλλω σχετικές φωτογραφίες με την ελπίδα ότι το θέμα θα εξεταστεί από τους αρμόδιους.



































































Μόνο τα χόρτα κατω να κοψουν καλα θα είναι.
τα δέντρα μήν πειράξουν .
Η καθημερινότητα του Κοκκαλιάρη ήταν αυτή
Αποτυχία σε όλα τα επίπεδα ο Γιαννάκος