Ως οικογένεια, αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε δημόσια τις θερμές μας ευχαριστίες προς το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό της Παθολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Κοζάνης «Μαμάτσειο» για τη φροντίδα που προσέφεραν στον πατέρα μας κατά τη διάρκεια της πρόσφατης πολυήμερης νοσηλείας του.
Σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τον ίδιο και για την οικογένειά μας, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ανθρώπους που υπηρετούν την υγεία με υψηλό αίσθημα ευθύνης, επιστημονική επάρκεια και, κυρίως, βαθιά ανθρωπιά. Η αφοσίωση των ιατρών, η συνεχής παρουσία και μέριμνα του νοσηλευτικού προσωπικού, καθώς και η ευγένεια και ο σεβασμός με τους οποίους αντιμετωπίστηκε ο πατέρας μας, μας γέμισαν εμπιστοσύνη και ελπίδα.
Η επιτυχής αντιμετώπιση της σοβαρής περιπέτειας της υγείας του και η επιστροφή του στο σπίτι αποτελούν για εμάς τον πιο ουσιαστικό λόγο να εκφράσουμε δημόσια την ευγνωμοσύνη μας. Θεωρούμε ότι είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται το έργο των ανθρώπων που, παρά τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει καθημερινά το δημόσιο σύστημα υγείας, συνεχίζουν να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου με επαγγελματισμό και αυταπάρνηση.
Συχνά η δημόσια συζήτηση επικεντρώνεται στα προβλήματα. Εμείς, όμως, νιώθουμε την υποχρέωση να αναδείξουμε και τις φωτεινές πλευρές: τους ανθρώπους που εργάζονται αθόρυβα, με γνώση, ευσυνειδησία και πραγματικό ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο.
Όταν ένας άνθρωπος επιστρέφει σώος στο σπίτι του, πίσω από αυτό κρύβεται η γνώση, η προσπάθεια και η ανθρωπιά πολλών ανθρώπων. Σε αυτούς τους ανθρώπους οφείλουμε ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ.
Ευχαριστούμε λοιπόν από καρδιάς όλους όσοι συνέβαλαν στη φροντίδα και την αποκατάσταση της υγείας του πατέρα μας. Τους ευχόμαστε δύναμη και υγεία ώστε να συνεχίσουν το πολύτιμο έργο τους προς όφελος της κοινωνίας.
Με εκτίμηση,
Εκ μέρους της οικογένειας του ασθενούς
Μήτσκας Μιχαήλ





















































Φτάνει πια με τα ευχαριστήρια!!!
Το ξεκίνησε πριν χρόνια η πτολεμαιδα και πλέον σε όλη την Ελλάδα Κοζάνη και πτολεμαιδα μια ο ένας και μια ο άλλος ανεβάζουν μια ευχαριστήρια μια προσλήψεις νοσηλευτών μια το ένα μια το άλλο!!! Φτάνει ποια!!! Κάντε τη δουλειά σας αθόρυβα !!! Δε μας ενδιαφέρει το Facebook μας ενδιαφέρει να έχουμε ποιότητα υγείας!!! Φτάνει!!!! Διοικητές βάλτε μυαλό !!! Τα εν οίκο μη εν δήμο!!! Δε σας κόβει ντιπ!