Χόρτα και δέντρο έχουν “πνίξει” κολώνα και καλώδια ΔΕΗ – ΟΤΕ σε σημείο κοντά στο πρώτο λύκειο Κοζάνης. Καμιά υπηρεσία δεν αναλαμβάνει γιατί ανήκει σε ιδιώτη.
Χόρτα και δέντρο έχουν “πνίξει” κολώνα και καλώδια ΔΕΗ – ΟΤΕ σε σημείο κοντά στο πρώτο λύκειο Κοζάνης. Καμιά υπηρεσία δεν αναλαμβάνει γιατί ανήκει σε ιδιώτη.
Αυτό συμβαίνει σε πολλές γειτονιές…. έχει κάποιος οικόπεδο, είναι στην Σουηδία, στην Αυστραλία, στην Αθήνα και γίνονται κάτι γλυκιές 25 και 30 μέτρα τινάζοντας δρόμους, πεζοδρόμια ακόμη και δίκτυα αποχέτευσης και ύδρευσης.
Και όταν παίρνεις τον δήμο σου λέει είναι ιδιωτικό. Και τι σημασία έχει αυτό που κάποιοι δεν ενδιαφέρονται δεκαετίες