Αν στην Εορδαία το πολιτικό κλίμα για τον Π. Πλακεντά δείχνει πλέον βαρύ (κλικ εδώ), τα πράγματα δεν είναι ιδιαίτερα καλύτερα ούτε για τον Δήμαρχο Κοζάνης Ι. Κοκκαλιάρη. Και μπορεί κάθε νέος δήμαρχος να δικαιούται ένα διάστημα ανοχής και πολιτικής περιόδου χάριτος, όπως έδειξε κι η στήλη, όμως πλέον η δημοτική θητεία έχει φτάσει περίπου στη μέση και μάλιστα στην πιο κρίσιμη καμπή που έχει βιώσει η περιοχή εδώ και δεκαετίες. Η Κοζάνη, ως ο μεγαλύτερος Δήμος της Δυτικής Μακεδονίας κι ουσιαστικά το διοικητικό και πολιτικό κέντρο της περιοχής, θα περίμενε κανείς να έχει πιο δυναμικό ρόλο, πιο καθαρό πολιτικό στίγμα και κυρίως πιο έντονη παρουσία στα μεγάλα ζητήματα που καθορίζουν το μέλλον του τόπου. Αντί αυτού, ολοένα και περισσότεροι πολίτες έχουν την αίσθηση μιας δημοτικής αρχής που δείχνει να κινείται χωρίς πυξίδα, χωρίς πολιτική ένταση και – το σημαντικότερο – χωρίς την αίσθηση του κατεπείγοντος που απαιτούν οι συνθήκες. Και δεν είναι μόνο τα μεγάλα ζητήματα της απολιγνιτοποίησης, της οικονομικής μετάβασης ή της ερήμωσης της περιοχής. Είναι κι η εικόνα της καθημερινότητας που σε αρκετές περιπτώσεις δείχνει να επιβεβαιώνει πως ο Δήμος δυσκολεύεται ακόμη και σε βασικά ζητήματα λειτουργίας και οργάνωσης. Γιατί όταν βρίσκεσαι στη δυσκολότερη περίοδο για την περιοχή και δίπλα σου υπάρχουν πρόσωπα που σε αρκετές περιπτώσεις έχουν ήδη δείξει σημάδια πολιτικής και διοικητικής ανεπάρκειας ή κινούνται σταθερά κάτω του μετρίου, τότε το πρόβλημα δεν είναι επικοινωνιακό. Είναι βαθιά πολιτικό και διοικητικό. Ακριβώς σε τέτοιες ιστορικές περιόδους φαίνεται ποιοι μπορούν να σηκώσουν πολιτικά και διοικητικά το βάρος μιας εποχής και ποιοι απλώς παρακολουθούν τις εξελίξεις πίσω από αυτές. Και, κυρίως, ας μην θεωρεί κανείς πως η υπόθεση «κλείνει» με ένα συλλαλητήριο, μερικές δηλώσεις και λίγες φωτογραφίες στα social media ή με την παρουσία τους σε κάποια διαμαρτυρία συνταξιούχων, όπως συνέβη την περασμένη Παρασκευή, για να αισθάνονται κάποιοι ότι έκαναν το καθήκον τους. Η κοινωνία πλέον αντιλαμβάνεται πολύ καλά πότε υπάρχει πραγματική διεκδίκηση και πότε απλώς διαχείριση εντυπώσεων. Υπάρχουν πολλά που θα μπορούσαν να γίνουν, αν υπήρχε πραγματική πολιτική βούληση. Συντονισμένες πιέσεις, συνεχείς θεσμικές παρεμβάσεις, κοινό μέτωπο φορέων, διαρκής πολιτική πίεση προς το κέντρο, κινητοποιήσεις με διάρκεια και κλιμάκωση κι όχι αποσπασματικές κινήσεις για την εικόνα. Αν συνεχιστεί αυτή η εικόνα αμηχανίας, χαμηλών αντανακλαστικών και πολιτικής διαχείρισης χωρίς ουσιαστικές παρεμβάσεις, η συνέχεια πολιτικά δεν προμηνύεται καθόλου εύκολη για τη δημοτική αρχή
Η Χύτρα

















































Δεν υπάρχει δημοτική αρχή στην Κοζάνη. Ένα συνονθύλευμα είναι ανθρώπων που ο καθένας κάνει ότι του έρθει. Είναι μακράν η χειρότερη δημοτική αρχή που πέρασε. Δυστυχώς ο κόσμος πληρώνει τις επιλογές του.
Τα αποτελέσματα λαϊκιστών και ανίκανων πολιτικών προσώπων, που τελικά το μόνο που τους ενδιέφερε είναι η τσέπη τους (και των φίλων – γνωστών τους). Αποδεικνύονται ανεπαρκείς σε κάθε στάδιο της καθημερινότητας του πολίτη, αλλά και ανίκανοι να διεκδικήσουν το παραμικρό για μια πόλη/δήμο που πεθαίνει… Το μόνο που μένει για να πέσει η ταφόπλακα με την επικείμενη κατασκευή μέσω ΣΔΙΤ του εργοστασίου για τη καύση των απορριμάτων. Αν γίνει και αυτό, ο τελευταίος να κλείσει τη πόρτα…
ΜΙΑ ΛΑΜΠΑΔΑ ΣΤΟΝ ΜΑΛΟΥΤΑ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟΞΕΡΕΤΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΙΝΑΝΕ ΟΥΤΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ
τα λες καλα ρε κοζαν σε παω εισαι αμεροληπτος λαζος γιαννης χαος καληνυχτα κοζανη
Μιλάει το έργο τους,η αλήθεια να λέγεται και άλλα τέτοια στακάτα,ως εκεί
Αρχίζουν τα πανηγύρια ,θα χορέψουν κανένα λεβέντικο, θα βγουν 2-3 φωτογραφίες, θα συνεχίσουν να κατηγορούν τους προηγούμενους και στο τέλος θα πάνε όλοι σπίτι τους και θα έχουν χαθεί 5 χρόνια
Αυτό ήδη το λέει όλος ο κόμσος
Γιάννη γερά, τα πανηγύρια να ναι καλά!
Μόνο στο Βοιο υπάρχει δήμαρχος
Σωστός!
Προτείνω η πολιτεία να κόψει νόμισμα με την κεφαλή του και να τυπώσει γραμματόσημο με τη δική σου.
έχεις καταρράκτη να πας για εγχείρηση
Ο γουτους εφκιασε τον κούκο μπουφο
Η απογοήτευση στο μεγαλείο της..οι άνθρωποι είναι το λιγότερο άσχετοι και το κακό είναι ότι δεν πρόκειται να μάθουν ποτέ..
Μια χαρά είναι η δημοτική αρχή…Οι μόνοι που δίνουν σημασία στα χωριά….Οι προηγούμενοι γυροκλωθωνταν πέριξ της πλατείας …χαιντε λίγο στον Αη Νικόλα ,χαιντε σε καμμία εθνική επέτειο, χαιντε σε κάνα τοπικό κανάλι της τηλεόρασης να πούμε τίποτα μπούρδες και μπαρουφες…
Αυτή η διχαστική αηδία με τα χωριά και την πόλη θα συνεχίσετε να την λέτε κι άλλο κάποια τρολάκια του Κοκκαλιάρη;
Με το εκο θέρμανση τι έγινε ,γαργάρα:
Σας κατάλαβαν και οι πέτρες πως λέτε παραμύθια,και της πόλης και των χωριών οι πέτρες
Έχετε απόλυτο δίκιο! Μια εικόνα χίλιες λέξεις …..πόσο ακόμη θέλει ο δήμαρχος να τον αλλάξει έτσι ώστε να αναλάβει κάποιος με γνώσεις κ να γίνουν έργα επι της ουσίας ;;;;
Εκεί στο δημαρχείο σοβαρευτείτε γιατί η υπομονή μας έχει τελειώσει, είστε Απαράδεκτοι όλοι σας.Εδω και 2,5χρονια το απόλυτο μηδέν..
Ο Κοκκαλιάρης έχει την ανοχή της πρώτης θητείας. Από εκεί και πέρα δεν διαφέρει σε τίποτα από τους προηγούμενους (πλην Ιωαννίδη). Δεν θα καταλάβει ποτέ την σημασία να αποκτήσει η πόλη σύγχρονο, ολοκληρωμένο κυκλικό οδικό δακτύλιο και ένα μεγάλο πάρκο στη θέση του πρώην στρατοπέδου. Το μόνο ελαφρυντικό που μπορεί να του αναγνωρίσει κανείς είναι ότι δεν του τα ζητούν οι ψηφοφόροι του.