Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Εορδαίας εκφράζει την έντονη ανησυχία και διαμαρτυρία του για τις αποφάσεις υποβιβασμού και συγχώνευσης σχολικών μονάδων λόγω μειωμένου αριθμού μαθητών. Οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται σε ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την περιοχή η οποία βιώνει τις συνέπειες της απολιγνιτοποίησης. Η απώλεια θέσεων εργασίας, η οικονομική αβεβαιότητα και η πληθυσμιακή συρρίκνωση έχουν ήδη επηρεάσει σημαντικά τις τοπικές κοινωνίες. Η μείωση του μαθητικού πληθυσμού δεν μπορεί να εξετάζεται αποκομμένα από τις συνθήκες που διαμορφώνονται στην περιοχή. Θέλουμε να σας ενημερώσουμε πως ο Σύλλογος μας μόλις πληροφορήθηκε το ενδεχόμενο αυτών των εξελίξεων προχώρησε άμεσα σε ενέργειες. Συγκεκριμένα , απέστειλε επιστολή προς τους βουλευτές της περιοχής, τοποθετήθηκε με διαμαρτυρία στο Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας και στο Περιφερειακό Συμβούλιο ζητώντας την παρέμβασή τους. Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και όλους τους αρμόδιους φορείς να αποφασίζουν όχι με αριθμητικά κριτήρια αλλά και με τις ιδιαίτερες κοινωνικές , οικονομικές και δημογραφικές συνθήκες της περιοχής. Η διατήρηση των σχολικών μονάδων αποτελεί προϋπόθεση για τη στήριξη των οικογενειών και τη βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ
>https://kozan.gr/archives/708627






















































Τώωωραααα καλά κρασιά…. Οι αποφάσεις είχαν παρθεί από τον Νοέμβριο του 2025, απλά τώρα οι αποφάσεις ανά την Ελλάδα πήραν ΦΕΚ. Όπως και στην απολιγνιτοποιηση βγάζουμε μια ανακοίνωση έτσι για να μην πουν οι άλλοι ότι δεν κάναμε τίποτα ως συνδικαλιστές…
καλά χωρίς παιδιά τι θα κάνετε;;;;;ο μισθός και η θέση εργασίας ,πιά εργασία δηλαδή, σας νοιάζει;;;