Στο Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης τέιηκε το θέμα της συγχωνεύσεως του 5ου Νηπιαγωγείου Κοζάνης με το 13ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης σε νέο 3/θέσιο 5ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης – Η παρέμβαση του πολίτη Αντρέα Παπαζαχαρία κι η πρότασή του. Απο την πλευρά της Δημοτικής Αρχής ειπώθηκε πως την Τρίτη 23/6 θα γίνει συνάντηση με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ώστε βα αναλυθούν και να συζητηθούν όλα τα θέματα.





















































