Από τις 12.06.2026 τα άνοιξαν και τα παράτησαν έτσι. Στην οδό Δελμουζου στην Κοζάνη. Τα συνεργεία έχουν φύγει από την περιοχή. Καθημερινά κινούνται υπερήλικες και παιδιά με σοβαρό κίνδυνο τραυματισμού. Επίσης υπάρχει περιβαλλοντική ρύπανση από τη σκόνη από τα μπάζα που είναι σε σωρούς.


























































Ε κλασικά .Τσπατσουλιες και ασυνεννοησία μεταξύ συνεργείων και εργολάβων .Και ο δήμαρχος αντί να ρίχνει κανένα πρόστιμο για ανικανότητα ολοκλήρωσης.Πετα Ε χαρταετό.