Το πάρκο Κουρί αποτελεί έναν πολύτιμο πνεύμονα πράσινου για την περιοχή μας και η κατάστασή του, ευτυχώς, δεν είναι ακομα κακή. Ωστόσο, η φθορά του χρόνου και η άγνοια έχει αρχίσει να γίνεται εμφανής σε πολλά σημεία. Είναι σημαντικό ο Δήμος Koζάης να μεριμνήσει και να προχωρήσει σε εργασίες συντήρησης τώρα, πριν η κατάσταση χειροτερέψει και οι ζημιές γίνουν μη αναστρέψιμες. Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι ενδεικτικές των σημείων που χρειάζονται προσοχή. Ας προστατεύσουμε το πάρκο μας πριν να είναι αργά!

































































Έτσι και αλλιώς σε λίγο θα το κλείσουνε γιατί θα έχει πολύ ζέστη 😂😂😂😂