Με νέα ανακοίνωσή της, η Κοινότητα Ολυμπιάδας ενημερώνει τους κατοίκους ότι εθεάθη εκ νέου αρκούδα εντός του χωριού, καλώντας όλους να επιδείξουν αυξημένη προσοχή και υπευθυνότητα τις επόμενες ημέρες. Μεταξύ άλλων, συστήνεται στους πολίτες να αποφεύγουν την άσκοπη κυκλοφορία σε σκοτεινά ή απομονωμένα σημεία, ιδιαίτερα κατά τις βραδινές και πρώτες πρωινές ώρες, να επιβλέπουν στενά παιδιά και κατοικίδια, να μην πλησιάζουν ή επιχειρούν να απομακρύνουν το ζώο, καθώς και να ασφαλίζουν αυλές, τροφές και απορρίμματα που ενδέχεται να το προσελκύσουν. Η Κοινότητα επισημαίνει πως, σε περίπτωση που κάποιος αντιληφθεί την παρουσία της αρκούδας, θα πρέπει να παραμείνει ψύχραιμος, τονίζοντας ότι η συνεργασία και η προσοχή όλων είναι απαραίτητες τόσο για την ασφάλεια των κατοίκων όσο και για την προστασία του ίδιου του ζώου. Μάλιστα, μαζί με τη νέα ανακοίνωση δημοσιοποιήθηκε και σχετικό βίντεο από την παρουσία της αρκούδας εντός του οικισμού.
kozan.gr





















































Κράτος διαλυμένο.
Όχι υπο διάλυση.. αυτο ήταν παλιά!
Αστυνομία σε απόσπαση για περισσότερα χρήματα λογω της υπερβολής αποζημίωσης.
Ενοίκια στο Θεό λόγω φαύλου κύκλου..
Πυροσβεστική στις φωτιές κ στις πλημμύρες ταξιδεύει παντού.
Βουλευτές καπου στα μπάνια. (Εντός η εκτός Ελλάδας)
Περιφέρεια κατι αντίστοιχο.
Δήμος μη αρμοδιος-παραπεμπει στην περιφέρεια.
Πολίτες σε απογνωση-παιρνουν το νόμο στα χερια- ο δε νόμος τους δένει τα χέρια κ τα πόδια κ τους βάζει στην ψιρου.
Και κάπως έτσι, ο κόσμος κλεισμένος στα σπίτια φοβάται αδέσποτα σκυλιά, αρκούδες, λύκους κ δε σηκώνει σταθερό τηλ μην πέσει θύμα απάτης του πονηρού γ@φτου που θέλει να του πάρει τα λεφτά για την περίθαλψη.
Γιατι κ η δωρεαν περίθαλψη ενω την πληρώνουμε στην εφορία εχει πεθανει προ πολλου.
Συλληπητηρια.😐
ωραία τα είπατε… το μόνο που υιοθετήσαμε από την Αμερική είναι η επικήρυξη….