Μας μπέρδεψε, λίγο, ο πρόεδρος της ΠΕΔ Δυτικής Μακεδονίας, Π. Κεπαπτσόγλου, κατά τη χθεσινή σύσκεψη για το συλλαλητήριο. Από τη μία εξηγούσε ότι και το συλλαλητήριο να γίνει κι η πλατεία της Κοζάνης να έχει πολύ κόσμο το θέμα είναι καθαρά πολιτικό, πως η ΔΕΗ ως εταιρεία δεν πρόκειται να αλλάξει στάση και κοιτάει τα συμφέροντά της (και “καλά κάνει”, όπως χαρακτηριστικά σημείωσε) και πως μόνο η κυβέρνηση μπορεί να δώσει λύση.
Λίγα λεπτά αργότερα, όμως, αναφερόμενος στο επερχόμενο συλλαλητήριο, κάλεσε τους επαγγελματίες να κλείσουν τα καταστήματά τους, λέγοντας πως αν δεν χαθούν λίγες ώρες λειτουργίας σήμερα, μπορεί να χαθούν οριστικά αύριο, ζητώντας ουσιαστικά ένα όσο το δυνατόν πιο μαζικό και δυναμικό συλλαλητήριο.
Η αίσθηση αυτής ολοφάνερης αντίφασης που μας έμεινε είναι ότι ο κ. Κεπαπτσόγλου προσέγγισε το θέμα περισσότερο μέσα από τη διαχειριστική του ιδιότητα ως πρόεδρος της ΠΕΔ, παρά εκφράζοντας αυτό που πιθανότατα πιστεύει και ο ίδιος για τη σημασία μιας δυναμικής κοινωνικής αντίδρασης. Δείτε την τοποθέτησή του, ολόκληρη και θα καταλάβετε…
Η Χύτρα



















































