Την προσφυγή στη Δικαιοσύνη με την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων πρότεινε ο πρώην πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, Γιώργος Αδαμίδης, κατά την χθεσινή μεσημεριανή σύσκεψη φορέων στο Δημαρχείο Εορδαίας, αναφερόμενος στις εξελίξεις που αφορούν την αποξήλωση και καταστροφή λιγνιτικού εξοπλισμού στη Δυτική Μακεδονία. Όπως υποστήριξε, η Τοπική Αυτοδιοίκηση και οι αρμόδιοι φορείς θα πρέπει να εξετάσουν άμεσα τη νομική οδό, προκειμένου να ανασταλούν οι διαδικασίες καταστροφής μηχανημάτων κι εγκαταστάσεων. Ο κ. Αδαμίδης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι θα πρέπει να κατατεθούν ασφαλιστικά μέτρα, ενώ δεν απέκλεισε ακόμη και την υποβολή μηνυτήριας αναφοράς, εφόσον κριθεί ότι συντρέχουν οι σχετικές προϋποθέσεις. Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα που κατέγραψε το kozan.gr




















































Όλη η σαπίλα και η γερουσία αυτής της περιοχής που δεν μπορεί να δει πέρα από τον λιγνίτη γιατί μέχρι εκεί φτάνει το νιονιό της είναι καιρός να πεταχτεί στον κάλαθο των αχρήστων. Αν είναι ανάγκη να καεί και στο εργοστάσιο καύσης απορριμάτων που θα χτίσουμε γιατί έτσι μας αρέσει