Aπορία αναγνώστριας στο kozan.gr: “Μόνο ο οδηγός είχε ανάγκη να φυλαχτεί από τον κορωνοϊό;”

8 Σεπτεμβρίου 2020
14:55

 

Την Παρασκευή το μεσημέρι με το λεωφορείο των 3 μ.μ. ταξίδεψα για Θεσσαλονίκη. Οι 4 Μπροστινές θέσεις πίσω από τον οδηγό είχαν σκοινιά για να μην καθίσει κανένας΄Μετά όμως στα υπόλοιπα καθίσματα καθόμασταν δύο – δύο. Λύστε μου την απορία: Μόνο ο οδηγός είχε ανάγκη να φυλαχτεί από τον κορωνοϊό; Εμείς οι υπόλοιποι; Εγώ συγκεκριμένα ανήκω στην ομάδα υψηλού κινδύνου. Δε μπορούσαν να βάλουν άλλο ένα λεωφορείο;  Δε νομίζετε ότι είναι άδικο αυτό;

Tα στοιχεία της αναγνώστριας είναι στη διάθεση του kozan.gr – Φώτο αρχείου

12 σχόλια

  • Σε περίπτωση που έβαζαν άλλο λεωφορείο με μισή πληρότητα, θα συμφωνούσες να πλήρωνες διπλό εισιτήριο?
    Υποθέτω πως όχι…..

    • Γιατί ρε φίλε εσύ πού πας για φαγητό και ποτό σε μαγαζιά που βάζουν μίσους πελάτες το πληρώνεις διπλό? Αλλά τι να πεις τόσο κόβει τόσα λες.

    • ναι φυσικά πάνω από όλα το συμφέρον μας και όχι η ζωή του ανθρώπου! Ωραία, πολύ ωραία τα λέτε!!! Αν δεν είχε και ο οδηγός προφύλαξη ίσως δε θα χτυπούσε τόσο άσχημα. Εμείς πληρώσαμε εισιτήριο για να ταξιδέψουμε με όλα τα μέτρα που λέει το κράτος για προφύλαξη από τον κορωνοϊο.

    • Μα αφού ήταν γεμάτο το λεωφορείο από 2 άτομα. Αν τηρούσαν τον νόμο και έμπαινε ανά 1 άτομο άρα θα συμπλήρωνε το δεύτερο λεωφορείο.

  • Έτσι είναι τα κλειστά επαγγέλματα αγαπητή. Κάνουμε ότι μας αρέσει. Υπομονή μέχρι το επόμενο μνημόνιο μήπως και ανοίξουν.

  • Εγώ πάντως, θα προτιμούσα να κατέβω από το λεωφορείο και θα απευθυνόμουν στα εκδοτήρια, για να με βάζανε είτε σε κάποιο άλλο λεωφορείο, που θα τηρούνταν τα μέτρα ασφαλείας, είτε να μου επιστρέφαν τα λεφτά, για να έβρισκα κάποιον άλλον τρόπο μετακίνησης.

    Θα μπορούσα βέβαια να τους απειλούσα και με καταγγελίες, αλλά αυτό θα προϋπέθετε επιπλέον ταλαιπωρία εκ μέρους μου!

    • Τα δρομολόγια έχουν λιγοστέψει. Και εγώ σκέφτηκα να κατέβω, αλλά δε θα σταματούσα στη Θεσσαλονίκη.Έπρεπε να προλάβω της Κατερίνης και το σπουδαιότερο το τελευταίο της Λεπτοκαρυάς.

  • Ρε σεις χαλαρώστε λίγο. Εμείς είμαστε επιβάτες, πληρώνουμε εισιτήριο για μία διαδρομή, ο οδηγός όμως “αναγκάζεται” να έρχεται σε επαφή επί 8 ώρες με 40 άτομα σε κάθε διαδρομή. Όταν κρατάει τέτοιες προφυλάξεις ( φορώντας μάσκα εννοείται και τις πρώτες 4 θέσεις “κλειστές”, το λεωφορείο καθαρό σε κάθε διαδρομή καθαρίζει τις επιφάνειες και την μονάδα του εξαερισμού ανοιχτή) διασφαλίζει και εμάς τους υπόλοιπους γιατί αν τυχόν κολλήσει covid-19 θα υπάρχει η ανάλογη απόσταση από τους επιβαίνοντες ώστε να μην το μεταφέρει. Πρέπει να κατανοούμε μερικά πράγματα και στο φινάλε αν δεν νιώθουμε ασφαλείς και ότι δεν μας καλύπτει υγειονομικά ενημερώνουμε την επιχείρηση αν και θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος οδηγός καλώς το έπραξε αυτό. Αυτή είναι η άποψη μου χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν και σέβομαι όλες τις γνώμες ειδικά των ειδικών για τα όποια μέτρα προτείνουν προκειμένου την διαφύλαξη μας.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.