ΤΖΗΜΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.: Παραμένουμε ανοιχτοί κατά την περίοδο του LOCKDOWN

9 Νοεμβρίου 2020
16:21
Κανένα σχόλιο

Στην ΤΖΗΜΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. αντιμετωπίζουμε την τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορωνοϊό (Covid19) πολύ σοβαρά και με αυξημένο αίσθημα ευθύνης.

Πρωταρχική προτεραιότητα για εμάς σε αυτές τις δύσκολες στιγμές παραμένει η ασφάλεια των εργαζομένων μας, των πελατών μας και του κοινωνικού συνόλου.

ΕΠΙΠΕΔΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Επιδίωξή μας είναι να διατηρούμε τα επίπεδα εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατόν σημείο. Τηρούμε πιστά τις οδηγίες των κρατικών φορέων και τη ισχύουσα νομοθεσία και παραμένουμε ψύχραιμοι μπροστά στις εξελίξεις.

Τη χρονική αυτή περίοδο, οι Εκθέσεις και Συνεργεία μας παραμένουν ανοιχτά. Συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες πωλήσεων, όπως και after sales service. Όπως είναι φυσικό, τα συνεργεία θα εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα εργαζομένους στο σύστημα υγείας, οχήματα ειδικού σκοπού (ασθενοφόρα, Σώματα Ασφαλείας κ.α.).

ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Κάνοντας χρήση με SMS του κωδικού «Μετακίνηση 2» ή «Β2» στην περίπτωση χρήσης εντύπου βεβαίωσης μετακίνησης, μπορείτε να επισκεφθείτε τις  εκθέσεις αυτοκινήτων, είτε για ενημέρωση, είτε για κλείσιμο παραγγελίας, είτε για την παραλαβή του νέου αυτοκινήτου σας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες, το προσωπικό των Εκθέσεών μας, κρατάει τις αποστάσεις ασφαλείας και όπως παντού θα ήταν καλό να αποφεύγετε τις χειραψίες. Όμως ένας ευγενικός χαιρετισμός και ένα χαμόγελο θα σας περιμένουν πάντα. Παρακαλούμε για την κατανόησή σας, καθώς για την δική σας ασφάλεια δεν θα μπορέσουμε να σας προσφέρουμε κάποιο αναψυκτικό ή καφέ όπως πάντα. Η εξυπηρέτησή σας θα γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και από απόσταση ασφαλείας. Επειδή το πρόγραμμα λειτουργίας των εκθέσεων μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα και με τις οδηγίες των κρατικών φορέων, παρακαλούμε να επικοινωνείτε πριν την επίσκεψή σας.

SERVICE

Κάνοντας χρήση με SMS του κωδικού « Μετακίνηση 2» ή «Β2» στην περίπτωση χρήσης εντύπου βεβαίωσης μετακίνησης μπορείτε να μεταβείτε στο Συνεργείο/Ανταλλακτικά.

Κατά την διάρκεια του service του αυτοκινήτου σας, λαμβάνουμε τις μέγιστες δυνατές προφυλάξεις, ώστε να σας το παραδώσουμε με ασφάλεια. Επειδή το πρόγραμμα λειτουργίας των συνεργείων μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα και με τις οδηγίες των κρατικών φορέων, θα πρέπει να επικοινωνείτε πριν την επίσκεψή σας

ΕΓΓΥΗΣΗ

Για οχήματα εντός εγγύησης, υπό κανονικές συνθήκες θα πρέπει να τηρούνται τα προδιαγεγραμμένα διαστήματα τακτικού service. Εντούτοις,κατανοούμε πως κάτι τέτοιο θα είναι πολύ δύσκολο τις ερχόμενες εβδομάδες, συνεπώς θα υπάρξει από μέρους μας ευελιξία αναλόγως της εκάστοτε περίπτωσης.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα: 2461036985 – 22219 – 36144 – 22768.

Βρίσκομαι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία ή ενέργεια.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.