Σχόλιο αναγνώστη στο kozan.gr για το έργο ανάπλασης της ανατολικής εισόδου της Κοζάνης, από τον κόμβο του super market LIDL προς την είσοδο της πόλης

10 Δεκεμβρίου 2021
09:57

Αυτές τις μέρες ολοκληρώνεται η διαπλάτυνση πεζοδρομίων επί της οδού Βερμίου και στο ρεύμα από Σπινάρη προς Κοζάνη. Μπράβο και στη νυν και στην προηγούμενη δημοτική αρχή, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα που τείνει να γίνει άκρως επικίνδυνο, γιατί προφανώς ο μελετητής δεν έλαβε υπόψη του και άλλες παραμέτρους της οδού. Στο ύψος του καταστήματος «Πετρίδη» υπάρχει σημείο αναστροφής από το ρεύμα «Κοζάνη – Σπινάρης» στο ρεύμα «Σπινάρης – Κοζάνη», με διαμορφωμένη εσοχή σύμφωνα με τον ΚΟΚ, που όμως μετά τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων είναι αδύνατο να πραγματοποιηθεί χωρίς επιπλέον ελιγμό (όπισθεν), αφού το πλάτος της οδού έχει μειωθεί τόσο που να μην αρκεί μία κίνηση. Νομίζω ότι γίνεται αντιληπτό πως κάτι τέτοιο δημιουργεί σοβαρό κίνδυνο ατυχήματος με ό,τι συνεπάγεται κάτι τέτοιο και πρέπει άμεσα η δημοτική αρχή δείχνοντας το πόσο υπεύθυνη είναι να προβεί σε διορθώσεις όσο κατασκευάζεται το έργο.

36 σχόλια

  • Το έζησα σήμερα το πρωΐ, όταν πήγα να κάνω αναστροφή και ξαφνικά διαπίστωσα ότι “δε με παίρνει” ο δρόμος, οπότε αναγκάστηκα και εγώ να κάνω όπισθεν. Εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκαν αυτοκίνητα που ερχόταν από τη ΔΕΥΑΚ, ενώ είχα κλείσει αναγκαστικά όλο το πλάτος του δρόμου.

    Είναι επικίνδυνο! Τουλάχιστον σε αυτό το σημείο η διαπλάτυνση του πεζοδρόμιου πρέπει να ξεκινήσει 5-10 μέτρα μετά ώστε να μην εμποδίζεται η αναστροφή.

    Μην πουν από τον Δήμο Κοζάνης ότι αυτό δε γίνεται, γίνεται λόγω αστοχίας της μελέτης και με δαπάνες από τα απρόβλεπτα.

  • Ο Έλληνας θέλει να είναι ραγιάς δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση
    Πόσα χρόνια λέμε ότι πρέπει να γίνει ένας πεζόδρομος για να μπορούν οι φοιτητές να πάνε στο πανεπιστήμιο και τόσα χρόνια δεν γινόταν τίποτα και ήταν αναγκασμένα τα παιδία να πάνε περπατώντας στον δρόμο . Τώρα κάνουμε πεζόδρομο για να μπορεί ο κόσμος ακόμη και με τα πόδια να πάει στην γερμανικών συμφερόντων εταιρία να αφήσει τα λεφτά του. Είναι τραγικό εάν το σκεφτείς , για την ασφάλεια των παιδιών μας δεν ασχολούταν κανένας άλλα για την τσέπη των γερμανών θα γίνει ένας πεζόδρομος δυο μέτρα
    Συγχαρητήρια που έστω και με αυτών τον τρόπο θα μπορούν τα παιδία μας να πάνε στην σχόλη τους από το πεζοδρόμιο

    • Στην γερμανικών συμφερόντων εταιρεία……Γερμανοί εργάζονται???????? Γνωρίζεις πόσες οικογένειες στην Κοζάνη τρώνε ψωμί!!!!

      • Ποσους φορους και ποσο ΦΠΑ εχει πληρωσει στο δημοσιο ξερεις?

        Ξερεις οτι απο εκει που ολα τα καταστηματα τους ηταν νοικιασμενα πλεον στην πλειοψηφια τους ειναι ιδιοκτητα?

        Συμφωνω μαζι σου στο οτι δουλευουν τα παιδια μας αλλα οι χειροτεροι επενδυτες μαζι με τους Κινεζους ειναι οι Γερμανοι..να σε πατησουν κατω δε θα χορτασουν!

    • Εχεις απολυτο δικιο,χθες το βραδυ περασα με ελλιπη φωτισμο και με δυσκολια διεκρινα τα ορια του πεζοδρομιου

  • Αν δεν μπουν ‘χθες’ ανακλαστικά πλαστικά σηματάκια πάνω στο κράσπεδο, έχει να το καβαλήσει άπειρος κόσμος με κίνδυνο να τουμπάρουν αμάξια. Είναι άκρως επικίνδυνο και η διαφορά των 2 επιπέδων (δρόμος-κράσπεδο) μηδαμινά αντιληπτή.

  • Να πας πιο κάτω στην ΔΕΥΑΚ και να να βγεις νόμιμα από τον παράδρομο!!!!
    Μήπως θέλουμε στρωμένα χαλιά και ιδική σήμανση για να μας κόψει λίγο η κλαβα μας!!!???

  • Σωστά, ο Δήμος κάτι πρέπει να κάνει τώρα όχι μετά από μήνες και αφού έχει ολοκληρωθεί έργο. Επίσης το πλάτος του δρόμου του ενός ρεύματος κυκλοφορίας σε σχέση με το πλάτος του δρόμου στο άλλο ρεύμα κυκλοφορίας θα είναι διαφορετικο, το ένα πιο μικρό σε σχέση με το άλλο. Και αυτό θα έπρεπε να είχε προβλεφθεί και να γινόταν οι κατάλληλες παρεμβάσεις.

  • Εντάξει… Θα γίνει κάποιο δυστύχημα και θα το διορθώσουν το πρόβλημα. Μήπως έτσι δεν γίνεται πάντα; Κι εγώ δύο φορές σ’ αυτό το σημείο αντιμετώπισα το ίδιο θέμα με το αυτοκίνητο!

  • Ναι, θέλουμε ειδική και όχι”ιδική” σήμανση. Δεν πρέπει να υπάρχει σήμανση; Ή μήπως πρέπει όλοι να μυρίζουν τα νύχια τους; Άλλωστε δεν είναι όλοι έξυπνοι!!!

  • Δραττομαι της ευκαιρίας να μιλήσω για πεζοδρόμιο που δεν υπάρχει μπροστά στο φυτώριο Βερμίου 15.παρολο τις αιτήσεις στο δήμο ,τα καθημερινά φαινόμενα που σκοντάφτουν και πέφτουν πολίτες η τεχνική υπηρεσία (Σημανδρακος) αγνοει εθελοτυφλει; Είναι τόσο μεγάλο το κοστος για 20 μέτρα πεζοδρόμιο για 20 πλάκες?μόνο με καταγγελίες και φωτογραφίες λειτουργούμε σε αυτή τη χώρα?

    • Δηλαδή ένα λάθος πρέπει να το διορθώσουμε ένα άλλο λάθος…

      Στην ΔΕΥΑΚ ο δρόμος από απέναντι έχει καμπύλη και δεν υπάρχει ορατότητα ώστε να γίνεται με ασφάλεια η αναστροφή, ενώ στην “Πετρίδη” υπάρχει μεγάλος βάθος δρόμου και μειωμένος κίνδυνος.

      Γιατί πρέπει να υπάρχει πάντα ένας στραβός τρόπος για να λύνουμε ένα πρόβλημα;

  • Η αναστροφή είναι νόμιμη. Αυτή την αναστροφή μάλιστα οι εκπαιδευτές τη χρησιμοποιούν για εκπαίδευση.

    Τα άλλα σχόλια το λιγότερο είναι λόγω της κακής ποιότητας αγωγής που έχετε λάβει.

  • Κάποιοι βαριουνται ακόμη και με το αυτοκίνητο να πάνε στον κυκλικό κόμβο για να γυρίσουν….
    Πρέπει εκεί να κάνουν αναστροφή…. ακόμη και αν απαιτείται όπισθεν.
    Να τοποθετηθεί άμεσα σήμα απαγόρευσης αναστροφής.

    • Όταν γίνεις 70 χρόνων θα σε δούμε και εσένα, γτ τα έργα φτιάχνονται για όλους όχι για τους 18 χρόνων που είναι όλοι hamilton και στρίβουν λες και είναι πίστα wrc

  • Το ότι πριν από το φανάρι των Lidl είναι δρόμος με δύο λωρίδες και μετά γίνεται μια; Εκεί να δείτε τι έχει να γίνει.

  • Ο δρόμος αυτός είναι Κεντρική Είσοδος της Πόλης από Θεσσαλονίκη.
    Άρα ….. πρέπει να γίνει από Δρέπανο έως Κοζάνη Μεγάλος Κεντρικός Δρόμος Διπλής Κυκλοφορίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση….. δηλαδή χωρίς πεζοδρόμια!!

  • Η λύση “Στο” πρόβλημα είναι πολύ απλή: αν επιμηκυνθεί λίγο (4-5 μέτρα) η νησίδα στον Πετρίδη, τα αυτοκίνητα θα μπορούν να κάνουν αναστροφή χρησιμοποιώντας το άνοιγμα που υπάρχει απέναντι, ώστε να στρίβουν χωρίς να χρειάζεται όπισθεν. Ήδη κάποιοι το έκαναν απ’ τη στιγμή που μπήκαν οι κορίνες για τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων. Κοινή λογική χρειάζεται, αλλά στο Δήμο είναι γνωστό πως τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει.

  • για να καταλάβουμε ποιους ψηφίζουμε

    στη Βερμίου κάνουν τις 2 λωρίδες 1.5 για να κάνουν πεζοδρόμους ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ

    στον δρόμο για τα Κοίλα, που πριν μερικούς μήνες τον ανακατασκεύασαν εκ βάρθρων, άφησαν τις δυο 2 λωρίδες όπως ήταν

    εκεί δεν χρειάζονται πεζόδρομοι για να πηγαίνουν τα παιδιά στο πανεπιστήμιο;

    αλλά τι να καταλάβουμε, αυτούς ψηφίζουμε γιατί είμαστε αυτοί που είμαστε

  • Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τόσα χρόνια γιατί δεν έχει γίνει ένας πεζόδρομος Κοζάνη-κοίλα, η έστω Κοζάνη-Τει, που τα παιδιά που πηγαινοέρχονται κάθε μέρα είναι πόσα και αναγκάζονται να περνάνε μέσα από το δρόμο και μάλιστα έναν δρόμο που έχουν γίνει πόσα ατυχήματα αυτά τα χρόνια.

  • Θα τα δούμε όλα με αυτό το πεζοδρόμιο με τα χιόνια δεν θα ξεχωρίζει ο δρόμος με το πεζοδρόμιο πόσα αυτοκίνητα έχουν να καταστραφουν

  • Πληροφόρηση προς όλους εσάς
    1)Το έργο είναι σε εξέλιξη κ δεν έχει κατασκευαστεί ούτε το 25%
    2)Θα τοποθετηθεί φωτισμός και κάγκελο προστασιας στα πεζοδρόμια
    3(Οι παρεμβάσεις αφορούν και τα δύο τμήματα (είσοδο έξοδο πολης)
    4)Έχουν να γίνουν και εργασίες αποθήκης και διαστρωσης νέας ασφάλτου
    5)Αν θυμάμαι την μελέτη δεν θα μπορείς πλέον να κάνεις αναστροφή από πουθενα (άσε που στο σημείο του Πετρίδη απαγορεύεται και τώρα να κάνεις,απλά ως “ελληνας” μας βολευει).
    Και τελευταίο προτού γράψετε οτιδήποτε απλά μπορείτε ενημερωθείτε.. Υπάρχει Μελέτη έργου!!
    Και προς πληροφόρηση σας ο δρόμος θα γίνει χαμηλής ταχύτητας (όριο 30 χλμ) από 50 χλμ που είναι σήμερα..
    Δεν είμαι ο εργολάβος του έργου.. απλά κουράζετε πολύ να γράφετε “αναληθειες” πισ από το PC σας..

  • Τώρα είμαι 20 χρόνων και κάνω αναστροφή με μπάντες εκεί αλλά σκεφτομε όταν θα είμαι 60 και θα θέλω να κάνω 2 φορές μπρος πίσω ποσό υπομονή θα έχει ο εγγονός μου που θα είναι 18 και θα έρχεται με χιλιόμετρα από θεσσαλονικη

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.